ben bang dat ze het niet hale nee.. Misschien maar kleine kans en lijkt me ook meer de kant op te gaan eindhoven enz... dan zal ik dus weer niets er van zienquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:46 schreef Keromane het volgende:
Hou er rekening mee dat de activiteit zomaar kan wegvallen.
Ja, de energie van de dag is er al uit natuurlijk. Zo bijzonder is het niet.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:07 schreef Lariekoek het volgende:
Ze lijken al in te zakken.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:08 schreef Dementor het volgende:
Vallen daar de atoombommen kolere man!
Jullie doen het alsof je die buien kunt vertellen welke kanten ze op moeten gaan.
Ja, hier is het niet veel op dit moment, maar de winter duurt nog een maandje he. Zeg dus nooit nooit.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:10 schreef Snowsquall het volgende:
Dat zou toch wel heel erg toevallig zijn als er hier in het puntje van Brabant sneeuw zou vallen...er valt jaarlijks meer in Spanje en Griekenland dan hier![]()
Wat een pokkenland is het toch![]()
Ik vind het alleen zo overdreven om pijlen te gaan trekken als er een buitje in Duitsland overwaait.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:17 schreef indahnesia.com het volgende:
Dementor; je kunt natuurlijk ook gewoon niet reageren
Oh ik lees die voorspellingen wel hoor alleen dat gehype erom heen vind ik minder.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |