ow wacht, het lijkt weer naar het westen te trekken...quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:17 schreef Dementor het volgende:
Kan dat nog draaien dan?
Oost Nederland heeft altijd mazzelquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:32 schreef Keromane het volgende:
Voor de duidelijkheid, ik heb het over het activerende langerekte sneeuwgebied over Hamburg dat tegen middernacht oost Nederland bereikt heeft. Als de activiteit niet inzakt is het morgenochtend wit in een groot deel van het land. Plaatselijk kunnen er dan best wat centimeters liggen.
Zou leuk zijn, maar ik MOET morgen naar Utrecht voor een tentamenquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:32 schreef Keromane het volgende:
Voor de duidelijkheid, ik heb het over het activerende langerekte sneeuwgebied over Hamburg dat tegen middernacht oost Nederland bereikt heeft. Als de activiteit niet inzakt is het morgenochtend wit in een groot deel van het land. Plaatselijk kunnen er dan best wat centimeters liggen.
Precies over me heen. Dat gaat dus waarschijnlijk een herkansing worden...quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:09 schreef Jodelaar het volgende:
[afbeelding]
gekeken hoe hij zal gaan aangezien de wind etc.
hmm misschien tog wel als hij meer naar het westen draaid en anders het witte gedeelte
Volgens mij is dat precies die weg die JIJ WILT dat die buien gaan hequote:Op woensdag 24 januari 2007 21:09 schreef Jodelaar het volgende:
[afbeelding]
gekeken hoe hij zal gaan aangezien de wind etc.
hmm misschien tog wel als hij meer naar het westen draaid en anders het witte gedeelte
ook volgens de wind en de radar hoe het nu verloopt hoorquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:22 schreef leroytje het volgende:
[..]
Volgens mij is dat precies die weg die JIJ WILT dat die buien gaan he![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |