Dat had ik dus aan het eind van vorig collegejaar, met als gevolg dat ik nu een overvol collegerooster hebquote:Op zondag 11 februari 2007 17:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik had een vijf. Dat wordt echt een trend bij mij, een vijf halen voor m'n tentamen
en straks komt ook nog topgearquote:Op zondag 11 februari 2007 18:39 schreef KiwiTjuHh het volgende:
... terwijl ik nu tv zit te kijken enzo
ik heb 'word' al geopend, nu er ook nog wat inzettenquote:Op zondag 11 februari 2007 19:27 schreef immortalsean het volgende:
...
het gaat er echt nooit van komen vandaag
Zelfs dat heb ik nog niet gedaan...quote:Op zondag 11 februari 2007 19:28 schreef immortalsean het volgende:
[..]
ik heb 'word' al geopend, nu er ook nog wat inzetten
hoeveel geld krijg je van dat bedrijf om er reclame over te maken, of ben je zelf werkzaam bij dat bedrijf? In alle vier je posts op dit forum gaat het over die site. Flikker op met je spam.quote:
Ik had vorige week alweer collegesquote:Op maandag 12 februari 2007 18:54 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Vandaag weer de eerste colleges gehad.. pff, dat was even weer wennen
Ik in 2 dagen al 3 uur college gemistquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:12 schreef Kauki het volgende:
[..]
Ik had vorige week alweer collegesTot nu toe heb ik ze wel allemaal gevolgd
![]()
Ik zou nu eigenlijk een poster in elkaar moeten flansen voor morgenvroeg, maar ik heb totaal geen zin.![]()
aaahwquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:48 schreef Mikkie het volgende:
Mijn SOG heeft me teleurstellende tentamenresultaten opgeleverd
Volgende keer toch maar wat beter doen dus. Nu heb ik allemaal herren
Das minder. Ik heb af en toe op maandag van 8.45u tot 10.30u college en dan pas weer om 15.45u.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:16 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik in 2 dagen al 3 uur college gemist
Moeten ze maar geen 5 a 6 tussenuren in roosteren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |