Maar hoe gaan die gedichten dan?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:29 schreef 2live het volgende:
[..]
ik weet niet wat slechter is; zijn gedichten of zijn liedje.![]()
neeeeeeeeeee?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:31 schreef mootie het volgende:
dat niveau inderdaad, partyboy
Volgens mij heeft Huub dat al een paar keer geprobeerd, maar je komt er gewoon niet tussen, zij overschreeuwt je hoe dan ook. Ze luistert niet eens naar je.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:28 schreef Salsagirl het volgende:
Ik vind vooral dat asociale geschreeuw van Natasia storend..En dan hoe ze staat en doet..
En ja ,ik vind het zeker opvallend dat ze menige daar aanvalt en dat ze er mee weg komt
Ik zou haar rustig(ook al kookte ik van binnen) aanspreken en haar op haar woorden terug pakken en haar confronteren met het mee praten met iedereen..wat ze ook nogal eens doet.
En haar irritant rustig zeggen wat ik van haar vind.
Dus maar goed dat ik niet in het huis zit..
Moet wel zeggen dat ik soms een Natasia ziet dat ik wel weer kan waarderen,maar jammer genoeg is het fake..als je dan later weer ziet ,hoe ze iemand laat vallen..
Ik hoop ook..ondanks dat ik Nena wel lui vind dat ze eens met juiste bewoordingen ..Brian op zijn nummer kan zetten..Jammer dat ze te vaak passief kan reageren..maar aan de andere kant voelt ze wel aan. dat ze door niemand bijval zal krijgen.
Ja, maar dan inhoudelijk een stuk minder sterk!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:30 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Maar hoe gaan die gedichten dan?
Het gras is lang en groen,
En moet iets met de grasmaaier gaan doen.
Zoiets?
Yvonne heeft in het verleden ook al uitspraken gedaan waaruit duidelijk blijkt dat ze meer naar BBNN neigt dan naar Huub/Sylvia etc. Dus van objectiviteit is bij het personeel geen sprake.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:27 schreef 2live het volgende:
Het valt echt op dat yvon vrijer en lichamelijker omgaat met Bart als Lesley.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:37 schreef demins het volgende:
[..]
Ja, maar dan inhoudelijk een stuk minder sterk!
lees en huiverquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:30 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Maar hoe gaan die gedichten dan?
Het gras is lang en groen,
En moet iets met de grasmaaier gaan doen.
Zoiets?
Ik kliktequote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:52 schreef avonne het volgende:
[..]
lees en huiver
http://www.brianspoetry.com/
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:52 schreef avonne het volgende:
[..]
lees en huiver
http://www.brianspoetry.com/
Het is niveau Sinterklaasgedichten enzo. Volgens mij gebruikt hij de gedichtengenerator erbijquote:
tja, dat "tijdbom van spijt" is wel iets om langer over na te denken....quote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:02 schreef Copycat het volgende:
Geheit![]()
Het gaat echt zo totaal nergens over.
'We denken dan zo, maar zijn wijs en sterk genoieg om de goede rechts in te slaan ipv (doet het ook altijd goed, een afkorting in een gedicht) een slechte links."
Wat jij wilt, Brian.
Nou ik zit er ook klaar voor, ben benieuwd.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:01 schreef Sarah-Louise het volgende:
Zie ik daar de zangleraar binnen komen ????? .... als Brian weer zangles gaat krijgen pak ik even chips en cola erbij .. da's zo vreselijk leuk
haha vet!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:02 schreef avonne het volgende:
[..]
tja, dat "tijdbom van spijt" is wel iets om langer over na te denken....
mocht er een hacker in de buurt zijn.... http://www.brianspoetry.com/content/gb/admin.php?
Laat ik het zo zeggen: het is in ieder geval van een hoger niveau dan alle gedichten van Brian bij elkaar. Met een kop, een staart én een tussenstuk die niet als kut op dirk, maar op elkaar slaan.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:04 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hier eentje van mezelf:
Betere wereld
Verschillende werelden vormen de aarde.
Bevolkingen die strijden voor een algemeen doel,
Een mooiere wereld, een beter gerief.
Tegengestelde belangen,
Want een betere wereld is subjectief.
Voor iedereen een ander gevoel.
Voor iedereen een andere waarde.
Hoe graag de mensheid het zal willen,
Het doel zal nooit iets bereiken,
Uitgezonderd van oorlogen en gevechten,
Omdat een betere wereld niet leidt tot een betere aarde.
Maar tot schending van de mensenrechten.
Waaraan anderen zullen bezwijken.
Hoop en strijd zal alleen doen verspillen.
Commentaar alsjeblieft, want jij hebt er zo te horen verstand van
Ik hou niet zo van die rijmvorm, a-b-c-d-c-b-a.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:04 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hier eentje van mezelf:
Betere wereld
Verschillende werelden vormen de aarde.
Bevolkingen die strijden voor een algemeen doel,
Een mooiere wereld, een beter gerief.
Tegengestelde belangen,
Want een betere wereld is subjectief.
Voor iedereen een ander gevoel.
Voor iedereen een andere waarde.
Hoe graag de mensheid het zal willen,
Het doel zal nooit iets bereiken,
Uitgezonderd van oorlogen en gevechten,
Omdat een betere wereld niet leidt tot een betere aarde.
Maar tot schending van de mensenrechten.
Waaraan anderen zullen bezwijken.
Hoop en strijd zal alleen doen verspillen.
Commentaar alsjeblieft, want jij hebt er zo te horen verstand van
Ik had m niet eens herkendquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:09 schreef Sebi het volgende:
[..]
Dat haar op die foto op z'n site(alhoewel het nu ook niet veel soeps is)
Ja echt he!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:09 schreef Sebi het volgende:
[..]
Dat haar op die foto op z'n site(alhoewel het nu ook niet veel soeps is)
Ik vind het best goed, sowieso spreekt de inhoud mij aan...beter als dat gezwets van Brainlessquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: het is in ieder geval van een hoger niveau dan alle gedichten van Brian bij elkaar. Met een kop, een staart én een tussenstuk die niet als kut op dirk, maar op elkaar slaan.
(Het doel zal nooit iets bereiken vat ik alleen niet. Het doel is toch hetgeen dat bereikt dient te worden in een ideale wereld?)
Maar ik heb verre van echt verstand van poëzie, hoor.
Where was I, Where was she en jaaaaaaaaaa het begint weerquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:11 schreef Inukshuk het volgende:
Alles beter dan Brian's kunst knip pingel en plakwerk![]()
Ja maar het is zooooooooooooooo lachen. Die zangleraar kijkt ook helemaal vertwijfeld.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:17 schreef snetje het volgende:
o mijn god !!! S 3 en 4 dat doet gewoon pijn om daar naar te luisteren !!!!![]()
Maar gaan ze nog werken aan zn zang of is hij er alleen bij voor de pianoquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja maar het is zooooooooooooooo lachen. Die zangleraar kijkt ook helemaal vertwijfeld.
and Cattles in de skyyyyyyyyyyyyquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:18 schreef Inukshuk het volgende:
Ik mis alleen nog Nathasia als lead zangeres
mooohooooooorr then weeeeeeurdssssssss![]()
Lachen..quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja maar het is zooooooooooooooo lachen. Die zangleraar kijkt ook helemaal vertwijfeld.
We dachten het zelfdequote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:19 schreef Sebi het volgende:
Hij heeft op zeker de X-factor! Zullen we hem opgeven?![]()
![]()
Dat zeg ik, het lijkt wel alsof Brian zijn eigen band heeft samengesteld.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:19 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Maar gaan ze nog werken aan zn zang of is hij er alleen bij voor de piano
Zo'n type dat 36 katten thuis heeft.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:25 schreef Kinga het volgende:
Wat vind ik die Yvonne toch een ordinair wijf.
Lettergrepen gebruikt Brian niet, dacht ik! Where are you, who is she...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:24 schreef Inukshuk het volgende:
Allemachtig zeg, en Brian kijkt er ook zo serieus bij, alsof hij een master(pies) aan het ontwikkelen is. Heeft hij die tekst ook helemaal zelf opgeschreven? Valt me mee dat hij niet tussen elke lettergreep even in de handen hoeft te klappen om het geheel te begrijpen![]()
Vorige week begreep ik nog dat het een vrolijk liedje moest zijn.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:28 schreef demins het volgende:
[..]
Lettergrepen gebruikt Brian niet, dacht ik! Where are you, who is she...
Het is toch bedoeld voor crematies, als follow-up voor Mieke Telkamp?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Vorige week begreep ik nog dat het een vrolijk liedje moest zijn.
Ik was even optimistisch, en dacht tegen de tijd dat ik dit stukje af heb, komt er vast een woord met meerdere lettergrepen..Maar ik hoorde al, het was een geplande snik.. she^heeeeequote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:28 schreef demins het volgende:
[..]
Lettergrepen gebruikt Brian niet, dacht ik! Where are you, who is she...
Nee ik geloof dat hij het voor de gevangenissen in Irak schrijft.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:30 schreef demins het volgende:
[..]
Het is toch bedoeld voor crematies, als follow-up voor Mieke Telkamp?
Ze praat echt alsof ze 14 jaar is.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:29 schreef partyyboyy het volgende:
Nena lijkt ook al op Brain, ze zegt : Krienpies
En de Conventie van Geneve dan?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:33 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Nee ik geloof dat hij het voor de gevangenissen in Irak schrijft.
Daarom Irak, daar is schending van de mensenrechten gewoon toegelatenquote:
van tien.tvquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:35 schreef Peter6000 het volgende:
Gaat dat optreden van Brian in Paradiso eigenlijk definitief door?![]()
Ik neig ernaar donderdagmiddag ff naar Amsterdam af te reizen voor een sfeerreportage.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:39 schreef avonne het volgende:
[..]
van tien.tv
“We staan donderdagmiddag op het Leidseplein. Het vriendelijke verzoek of je om half vijf wilt komen”, vraagt ze de poëet. “Ja, dat is helemaal geweldig”, reageert Brian enthousiast. “Je krijgt een opstapje plus een megafoon. Geen idee of er mensen op afkomen, maar we hebben in ieder geval voldoende publiciteit gehad”, vertelt Henriëtte.
... dus volgens mij staat hij letterlijk op straat
Dat biedt mogelijkheden! Wel balen dat ik dan in de kou naar dichters moet luisteren die te slecht waren voor het echte programma. Maar mijn kist eieren zal veel goedmaken...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:39 schreef avonne het volgende:
[..]
van tien.tv
“We staan donderdagmiddag op het Leidseplein. Het vriendelijke verzoek of je om half vijf wilt komen”, vraagt ze de poëet. “Ja, dat is helemaal geweldig”, reageert Brian enthousiast. “Je krijgt een opstapje plus een megafoon. Geen idee of er mensen op afkomen, maar we hebben in ieder geval voldoende publiciteit gehad”, vertelt Henriëtte.
... dus volgens mij staat hij letterlijk op straat
Vergeet je kratje tomaten niet...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:40 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik neig ernaar donderdagmiddag ff naar Amsterdam af te reizen voor een sfeerreportage.![]()
Ohhhh graag doe dat.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:40 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik neig ernaar donderdagmiddag ff naar Amsterdam af te reizen voor een sfeerreportage.![]()
hahah zelfs op tien hebben ze door dat het hopeloos is.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:39 schreef avonne het volgende:
van tien.tv
Gitaaleraar Daniel en pianist/zangcoach Kris zorgen er samen voor dat Brians nummer steeds beter begint te klinken. Elke keer als Brian zich in hun samenspel mengt, klinkt het nummer opeens een stuk minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |