En als het om ilona gaat?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:06 schreef bosb het volgende:
Sylvia gaf wel aan mee te doen als het om .nl gaat, maar dat wil bart niet.
Ja ik moet ook wel zeggen dat hetgeen sylvia zei een beetje achterlijke argumenten zijn..quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:07 schreef Peter6000 het volgende:
Bart heeft het over een officiële patstelling, voor de eerste anderhalf jaar, "want het is wel gezellig" (doelend op Ilona).
Mooi zo, dat verwachte ik ook niet.quote:
Dat gebeurt zeker niet, ook al gezien het pact tussen Bart en Brian.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:13 schreef doesss het volgende:
Misschien nobrains wel. Dat groepje vrienden/ratten van 'm is in staat om 'm glimlachend in z'n rug te steken.
En hij ziet niks aan komen.![]()
En Natasia gaat erin mee.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:16 schreef bosb het volgende:
.nl gaat nu oorlog voeren zegt hij.....
Precies.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:11 schreef Copycat het volgende:
Ongelooflijk hoe Natasia gisteravond tekeer ging tegen Nena. En dat die sukkels er ook nog in mee gaan en zich de ballen uit hun broek lachen over dit bedenkelijk lage scheldniveau.
Bart is een rat.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat gebeurt zeker niet, ook al gezien het pact tussen Bart en Brian.
Wat mij verbaast is dat niemand Natasia eruit wil stemmen, ik zie op tv vooral zwijgen als ze weer eens één van haar aanvallen heeft.
En dat lukt hem ook, 300 spaarlampverpakkingen in één telefoontje.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:27 schreef 2live het volgende:
Brian heeft het idee dat hij grote voetstappen kan maken.![]()
Heb het al meer gepost, maar Natasia eruit stemmen, daar gaan Huub, Sylvia, Ilona, en Nena zeker in mee.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:27 schreef itsme het volgende:
Ik denk niet dat Huub en Sylvia zo stom zijn om mee te gaan met een stemming tegen Nena en/of Ilona.
Afgaande op de reactie van Sylvia aan Bart doet ze dat dus niet.
Ben erg benieuwd. Bart wil er perse iemand uit hebben. Iemand van zijn eigen Heil groep?![]()
Misschien kan hij dat ook wel, alleen heeft hij er niks aan.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:27 schreef 2live het volgende:
Brian heeft het idee dat hij grote voetstappen kan maken.![]()
Het lukt hem in dit geval wel, met één telefoontje 300 spaarlampverpakkingen tegelijk.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:31 schreef doesss het volgende:
[..]
Misschien kan hij dat ook wel, alleen heeft hij er niks aan.
Want hij is te dom om de ene voetstap voor de andere te zetten.![]()
Desnoods gaat hij er toch lekker zelf uit, is hij meteen overal vanaf.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:27 schreef itsme het volgende:
Ik denk niet dat Huub en Sylvia zo stom zijn om mee te gaan met een stemming tegen Nena en/of Ilona.
Afgaande op de reactie van Sylvia aan Bart doet ze dat dus niet.
Ben erg benieuwd. Bart wil er perse iemand uit hebben. Iemand van zijn eigen Heil groep?![]()
Als je ziet hoeveel telefoontjes iedereen heeft gepleegd.....en brian dacht dat het genoeg was om iets om zijn blog te zetten.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het lukt hem in dit geval wel, met één telefoontje 300 spaarlampverpakkingen tegelijk.
Of is dit te genuanceerd voor dit forum.
Lijkt me een heel goed plan.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Heb het al meer gepost, maar Natasia eruit stemmen, daar gaan Huub, Sylvia, Ilona, en Nena zeker in mee.
Bart dus ook, die wil er zowiezo iemand uit hebben, maakt niet uit wie.
Dan blijven alleen Nathanael en Brian over.
Het verbaast mij dat die suggestie nog steeds niet geopperd is, alsof er een soort onderliggende angst is voor het geschreeuw van Natasia.
http://www.tien.tv/degoudenkooi/nieuws.htmlquote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:34 schreef Salsagirl het volgende:
Maar ik heb gister gemist., wat was er gebeurd dan tussen Nena en Natasia , en hoe deed de rest tegen haar?
En wordt op haar plaats gezet door Huub.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:39 schreef Peter6000 het volgende:
Hoofd huishouding Yvonne, bemoeit zich met Brians rekenkunsten.
Dat verbaast Natasia ook.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:41 schreef 2live het volgende:
Het is voor mij dus onbegrijpelijk hoe 2 mensen [ nena en natas] die gisteren zo'n ruzie hebben gehad nu dus weer zo aardig tegen elkaar kunnen doen......
Natasia is eigenlijk de hele ochtend al mensen aan het opstoken tegen Nena, en ze organiseert een stemming om ervoor te zorgen dat Benji zaterdag niet langs mag komen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:41 schreef 2live het volgende:
Het is voor mij dus onbegrijpelijk hoe 2 mensen [ nena en natas] die gisteren zo'n ruzie hebben gehad nu dus weer zo aardig tegen elkaar kunnen doen......
Iedereen zou zich weleens in Nena kunnen vergissen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:47 schreef happyme28 het volgende:
Nena doet gewoon aardig omdat ze vindt dat elkaar negeren veel meer energie kost. Als andere zo moeilijk doen en zich daar druk om gaan maken moeten zij weten. Nena vindt het energieverspilling om boos te blijven. Daarbij weet ze dat Natasia en ook Brian daar niet tegen kunnen.
Zei ze gisteravond tegen Huub(geldt ook voor ruzies met de rest)
Dat mens is echt gestoord. Ik snap niet dat ze er achter niets van zeggen. Ik hoop trouwens dat het haar gisteravond veel cp heeft gekost.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:48 schreef 2live het volgende:
natas; sylvia je stinkt en ziet er onelegant uit.
syl; ja dat weet ik.
Tja ach, ik denk dat ze allemaal denken laat maar lullen dat mens is toch gek. En weet je ik denk dat ze haar daar het hardst mee hebben.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:54 schreef 2live het volgende:
Achter iets van zeggen? Je kunt toch gvd wel voor jezelf opkomen!!!!! Ik snap er niks van, als iemand zo tegen je praat pik je dat toch niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |