abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45585218
quote:
Donderdag start in Parijs een internationale conferentie over de wederopbouw van Libanon. Onder anderen Jacques Chirac, Condoleezza Rice, Ban ki Moon en Fouad Siniora zijn aanwezig
Lebanese businesses struggle to recover

UNITED NATIONS, Jan 21, 2007 (AFP) - UN chief Ban Ki-moon will set off Tuesday on his first foreign trip since taking office three weeks ago, to attend a Paris conference on Lebanon's reconstruction and an African Union summit centered on Darfur and Somalia.

Ban's first stop Wednesday will be Brussels, where he is to hold separate talks with European Union foreign policy chief Javier Solana, European Commission President Jose Manuel Barroso and the new president of the European Parliament, Hans-Gert Pottering.

http://www.france24.com/f(...)122-Lebanon-war.html

Te dom voor woorden dit
Israel heeft het verwoest en zij moeten het allemaal tot de laaste cent terugbetalen
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_45588369
quote:
Op maandag 22 januari 2007 22:26 schreef Meki het volgende:

[..]

Lebanese businesses struggle to recover

UNITED NATIONS, Jan 21, 2007 (AFP) - UN chief Ban Ki-moon will set off Tuesday on his first foreign trip since taking office three weeks ago, to attend a Paris conference on Lebanon's reconstruction and an African Union summit centered on Darfur and Somalia.

Ban's first stop Wednesday will be Brussels, where he is to hold separate talks with European Union foreign policy chief Javier Solana, European Commission President Jose Manuel Barroso and the new president of the European Parliament, Hans-Gert Pottering.

http://www.france24.com/f(...)122-Lebanon-war.html

Te dom voor woorden dit
Israel heeft het verwoest en zij moeten het allemaal tot de laaste cent terugbetalen
Hezbollah bedoel je...
  dinsdag 23 januari 2007 @ 10:34:58 #3
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_45589681
quote:
Als Iran en Syrie niet hun best hadden gedaan de Hezbolla te ondersteunen en wapens te leveren, en daarmee het vredesproces en de PLO te saboteren was Libanon niet verwoest.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 11:51:54 #4
111528 Viajero
Who dares wins
pi_45591746
quote:

[..]

Prima. Als Hezbollah Israel erkent en belooft Israel nooit meer aan te vallen dan is dat een koopje.

Helaas zit de haat daar zo diep dat het belangrijker is dan leven. Valt niet mee te praten die lui, jammer dat Israel niet de tijd heeft gekregen om haar werk daar af te maken.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_45608947
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 10:34 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Als Iran en Syrie niet hun best hadden gedaan de Hezbolla te ondersteunen en wapens te leveren, en daarmee het vredesproces en de PLO te saboteren was Libanon niet verwoest.
Stop maar

Als USA Israel had aangesproken en had aangepakt waren er duizenden levens gespaard
pi_45609018
Jullie moeten je schamen ... diep schamen
jullie zijn niet menselijk

schaam jullie diep jullie hebben geen liefde voor onschuldige mensen of slachtoffers maar jullie hebben liefde voor Israel

schaam jullie schaam jullie
en dan nog terrorisme afkeuren . jullie steunen het juist . meten met 2 maten
diep triest
  dinsdag 23 januari 2007 @ 20:20:46 #7
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_45609023
- knip -

[ Bericht 97% gewijzigd door sp3c op 23-01-2007 21:29:04 ]
ik ben lief :)
pi_45614607
Hezbollah en Nasrallah zijn het ergste wat Libanon ooit is overkomen voor Christelijke, Druzische en Soennietische inwoners...

[url=]http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-3355726,00.html[/url]
Present.
pi_45614848
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 22:35 schreef Konlewicz het volgende:
Hezbollah en Nasrallah zijn het ergste wat Libanon ooit is overkomen voor Christelijke, Druzische en Soennietische inwoners...

[url=]http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-3355726,00.html[/url]
Maar zij hebben geen duizenden mensen vermoord inclusief honderden kinderen of wel soms ??
pi_45615130
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 22:41 schreef Meki het volgende:

[..]

Maar zij hebben geen duizenden mensen vermoord inclusief honderden kinderen of wel soms ??
Heeft Israel dan 1000en mensen vermoord in Libanon ? Je doet aan geschiedvervalsing. Heb je niet dingen waar je je druk over moet maken hier in Nederland?

Bron please , voordat je je hersenloze retoriek weer op het net slingert.
Squelch - a circuit that cuts off the audio-frequency amplifier of a radio receiver in the absence of an input signal, in order to suppress background noise.
pi_45615297
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 22:48 schreef _Qmars_ het volgende:

[..]

Heeft Israel dan 1000en mensen vermoord in Libanon ? Je doet aan geschiedvervalsing. Heb je niet dingen waar je je druk over moet maken hier in Nederland?

Bron please , voordat je je hersenloze retoriek weer op het net slingert.

Heb jij het nieuws niet gevolgd in Juli 2006 ??
Herrinner jij nog de dag 31 Juli 2006 toen 60 kinderen in hun slaap werden vermoord ??
Herrinner jij nog het jaar 1982 ??
pi_45615903
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 22:52 schreef Meki het volgende:

[..]

Heb jij het nieuws niet gevolgd in Juli 2006 ??
Herrinner jij nog de dag 31 Juli 2006 toen 60 kinderen in hun slaap werden vermoord ??
Herrinner jij nog het jaar 1982 ??
Nieuws? Ik zit er middenin. Ik volg vakken over internationale politiek en terrorisme. Ik heb dozijnen artikelen gelezen over het midden-oosten. Dus ik weet wel waar ik het over heb. Maar jij schrijft hier dingen die helemaal niet bewezen kunnen worden. En Israel heeft helemaal geen duizenden mensen omgebracht. Jij volgt de ''lebanon officials'' die allerlei berichten over dode kinderen en burgers de wereld in slingerden. Vooral de propaganda was stuitend. Net zo goed van de kant van de Israeli's. Maar ga niet met die cijfers slingeren, die niet eens bewezen zijn.
Squelch - a circuit that cuts off the audio-frequency amplifier of a radio receiver in the absence of an input signal, in order to suppress background noise.
pi_45616760
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
pi_45622232
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 20:20 schreef Meki het volgende:
Jullie moeten je schamen ... diep schamen
jullie zijn niet menselijk

schaam jullie diep jullie hebben geen liefde voor onschuldige mensen of slachtoffers maar jullie hebben liefde voor Israel

schaam jullie schaam jullie
en dan nog terrorisme afkeuren . jullie steunen het juist . meten met 2 maten
diep triest
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.
Jailbait Gallery
pi_45648163
quote:
dat moeten zij niet doen
dat moet de dader doen Israel
pi_45648530
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 23:07 schreef Meki het volgende:

[..]

dat moeten zij niet doen
dat moet de dader doen Israel
Daar heb je gelijk in, maar wat vind je ervan dat ze, als Isreal geen doden veroorzaakt, het zelf maar doen, dat is niet echt heel erg constructief?
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
pi_45650470
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 23:18 schreef Sjonnjoop het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in, maar wat vind je ervan dat ze, als Isreal geen doden veroorzaakt, het zelf maar doen, dat is niet echt heel erg constructief?
jah zeker
maar dat is een demonstratie tegen de regering
wat Israel deed is een massa-terroristische massamoord
pi_45651586
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 23:06 schreef _Qmars_ het volgende:

[..]

Nieuws? Ik zit er middenin. Ik volg vakken over internationale politiek en terrorisme. Ik heb dozijnen artikelen gelezen over het midden-oosten. Dus ik weet wel waar ik het over heb. Maar jij schrijft hier dingen die helemaal niet bewezen kunnen worden. En Israel heeft helemaal geen duizenden mensen omgebracht. Jij volgt de ''lebanon officials'' die allerlei berichten over dode kinderen en burgers de wereld in slingerden. Vooral de propaganda was stuitend. Net zo goed van de kant van de Israeli's. Maar ga niet met die cijfers slingeren, die niet eens bewezen zijn.
Z´n strijd tegen alles wat Westers is onderbouwen met cijfers is niet bepaald Meki´s sterkste kant..

pi_45651934
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 01:05 schreef kevin85 het volgende:

[..]

Z´n strijd tegen alles wat Westers is onderbouwen met cijfers is niet bepaald Meki´s sterkste kant..

Noem je Israel een westerse land ??
Wat raar Israel kent geen mensenrechten geen democratie schiet iedereen overhoop

Is dat een westerse land volgens jou ?
pi_45652239
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  donderdag 25 januari 2007 @ 08:57:10 #21
45206 Pietverdriet
pi_45653867
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 01:30 schreef Meki het volgende:

[..]

Noem je Israel een westerse land ??
Wat raar Israel kent geen mensenrechten geen democratie schiet iedereen overhoop

Is dat een westerse land volgens jou ?
Israel kent mensenrechten, sterker nog, er zijn hele bosjes palestijnse jongeren die zich laten arresteren omdat ze dan in de gevangenis een goede opleiding kunnen volgen, en voldoende te vreten krijgen, iets wat in de palestijnse gebieden niet lukt.
De Hamas is mogelijk nog corrupter dan de voorganger regering, de Palestijnen hebben spijt als haren op hun hoofd dat ze Hamas gestemt hebben, Hamas heeft niets als ellende gebracht.
pi_45654836
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 10:34 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dan had e rnu een grote muur om Beiroet gestaan zoals in bepaalde palestijnse gebieden!
pi_45656202
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 08:57 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Israel kent mensenrechten, sterker nog, er zijn hele bosjes palestijnse jongeren die zich laten arresteren omdat ze dan in de gevangenis een goede opleiding kunnen volgen, en voldoende te vreten krijgen, iets wat in de palestijnse gebieden niet lukt.
De Hamas is mogelijk nog corrupter dan de voorganger regering, de Palestijnen hebben spijt als haren op hun hoofd dat ze Hamas gestemt hebben, Hamas heeft niets als ellende gebracht.
Onzin ik geloof er niks van -

Waarom denk je dat er geen eten is ?? Juist omdat Israel het tegenhoudt
  donderdag 25 januari 2007 @ 13:05:47 #24
45206 Pietverdriet
pi_45659072
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 11:24 schreef Meki het volgende:

[..]

Onzin ik geloof er niks van -

Waarom denk je dat er geen eten is ?? Juist omdat Israel het tegenhoudt
Nee hoor, er is geen eten omdat de palestijnen niet in staat zijn een economie op te bouwen omdat ze liever israel overal de schuld van geven en aanslagen plegen ipv wat op te bouwen en hard te werken. De palestijnen die dat wel willen hebben te lijden onder de door hun zelf gekozen terroristen regering.
Dat jij dat niet wilt geloven is duidelijk, maar niet relevant, het enige wat jij wilt geloven is dat Israel overal de schuld aan is.
pi_45660366
Ben het wel met Meki eens dat Israel het leven van Palestijnen zuur maakt, de verhalen over Palestijnen die niet eens naar hun eigen boomgaard kunnen of om te treiteren 5 uur moeten wachten om een checkpoint te mogen passeren zijn bekend.
Israel is het vriendje van de VS in het midden oosten en denkt zich alles te kunnen permiteren, oh jee holocaust ja we zijn zo zielig, ondertussen maken ze zelf een groot kamp van de Palastijnse gebieden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')