Prins Carnaval dus ?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 00:35 schreef __Saviour__ het volgende:
Gaat over carnaval
Lijkt me dat meerdere mensen het hebben gekregen en dat de dader in kwestie op zijn brommertje door het Maastrichtse heuvelland is gecrosst om brievenbussen te terroriseren.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:39 schreef morgaine21 het volgende:
Ik zelf woon dus helemaal niet in Maastricht he. Woon in een dorp er net buiten. Ben wel heel benieuwd of mn buren of iemand anders in de straat ook zo'n brief hebben gekregen. Zo niet dan vind ik het toch wel een beetje creepy. We wonen hier maar net dus misschien een gecodeerde boodschap voor de vorige bewoner?
Nee joh, het is 'gewoon' een gek.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:39 schreef morgaine21 het volgende:
Ik woon dus helemaal niet in Maastricht he. Woon in een dorp er net buiten. Ben wel heel benieuwd of mn buren of iemand anders in de straat ook zo'n brief hebben gekregen. Zo niet dan vind ik het toch wel een beetje creepy. We wonen hier maar net dus misschien een gecodeerde boodschap voor de vorige bewoner?
heerlijk toch hoe de overheid met allerlei anti campanges mensen zo schyzofreen weet te makenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:39 schreef morgaine21 het volgende:
Ik zelf woon dus helemaal niet in Maastricht he. Woon in een dorp er net buiten. Ben wel heel benieuwd of mn buren of iemand anders in de straat ook zo'n brief hebben gekregen. Zo niet dan vind ik het toch wel een beetje creepy. We wonen hier maar net dus misschien een gecodeerde boodschap voor de vorige bewoner?
quote:Op maandag 22 januari 2007 22:09 schreef morgaine21 het volgende:
Deze bizarre brief werd net om ongeveer half 10 in mn bus gegooid in een gewone witte envelop met "aan de bewooners" erop geschreven.
[afbeelding]
Ik vind het een behoorlijk rare brief en t is me ook niet duidelijk was de zender nu van me wil. Is het misschien in code geschreven? Iemand anders ooit al eens zo'n bizarre brief gekregen?
Serieus?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:50 schreef Skande het volgende:
[..]
![]()
Ik had hem ook gister in m'n brievenbus!
quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:11 schreef Ticker het volgende:
He dat is Pedro, van het asiel zoekers centrum hier in de buurt!
Pedro komt altijd bij mij langs, dropjes smikkelen!
Pedro vindt dropjes uit Nederland zoóóó lekker!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |