quote:Fijn, dan weet ik wie we bedoelen
Op donderdag 10 juli 2003 23:58 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:Ja.
quote:dat vond Kaufman dus zelf niet...
Op vrijdag 11 juli 2003 00:03 schreef ChrisJX het volgende:[..]
Fijn, dan weet ik wie we bedoelen
![]()
Latka
quote:Andy is Tony, maar Tony is niet altijd Andy.
Op donderdag 10 juli 2003 23:36 schreef superhombre het volgende:
nou hoe zat het nou met andy/tony
Oorspronkelijk werd Tony Clifton namelijk door Andy Kaufman gespeeld, maar toen de mensen door kregen dat hij het was, was de lol er een beetje vanaf. Daarom heeft hij Bob Zmuda gevraagd of hij ook Tony wou doen.
Het leuke is dat iedereen nog steeds dacht dat Andy het was, terwijl het toch meestal Bob Zmuda was.
quote:Dat is Charlie Kaufman.
Op donderdag 12 februari 2004 10:20 schreef shady1983 het volgende:
Was die Kaufman neit die ene gast die belicht word in Adaptation ??
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 10:24 schreef SaintOfKillers het volgende:[..]
Dat is Charlie Kaufman.
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 11:31 schreef Forumschorem het volgende:
Is die Kaufman niet zo'n regisseur?
Hij is een schrijver. Van scripts, screenplays en verhalen allerhande. Soms samen met z'n broer Donald (die niet eens bestaat
)
Ik zou de posts eens proberen te vinden op internet. Volgens mij is het zelfs toen een journaal item geweest.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 13:03 schreef lachejonge het volgende:
Hoe kom je op die info? Dat had ik niet verwacht van Andy, spotten met de dood...
Hmm... Ik moet me verontschuldigen!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 13:04 schreef 456 het volgende:
[..]
Ik zou de posts eens proberen te vinden op internet. Volgens mij is het zelfs toen een journaal item geweest.
Ik kom er zo op terug.
"We are currently moving to a new server. Be back shortly"."quote:Op zaterdag 3 juli 2004 13:14 schreef lachejonge het volgende:
http://www.techzonez.com/(...)0255&goto=nextnewest , kijk daar maar eens op...
Zoiets verwacht je nou juist van Andy Kaufman. Spotten met alles wat heilig is.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 13:03 schreef lachejonge het volgende:
Dat had ik niet verwacht van Andy, spotten met de dood...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |