Net als je denkt dat het niet erger kan qua niveau, krijg je dit weer...quote:Datingshow voor verminkte mensen
Uitgegeven: 22 januari 2007 09:55
Laatst gewijzigd: 22 januari 2007 09:58
AMSTERDAM - Televisiezender SBS6 komt met een datingshow voor mensen met verminkte gezichten. De serie begint op 20 februari, wanneer de zender de kandidaten voorstelt. Titel van het programma is Liefde op het Tweede Gezicht.
Een SBS6-woordvoerder heeft maandag een bericht daarover in de Volkskrant bevestigd.
De verminkingen moeten "vrij erg" zijn, aldus de woordvoerder, zoals zware brandwonden. Hoe de show na 20 februari verloopt, hangt af van het aantal kijkers dat wel een afspraakje wil maken. De woordvoerder zegt niet bang te zijn dat het een 'freakshow' wordt.
Monsterlijke liefde
De kandidaten hebben moeite een partner te vinden en SBS6 wil ze daarbij helpen. De show zou oorspronkelijk Monsterlijke Liefde gaan heten, maar daar is vanaf gezien.
Producent is Medical Multi Media (MMM), dat medische programma's als Vinger aan de Pols maakt. Het wordt een integer programma, aldus de zender.
Zag ik nergens,...quote:Op maandag 22 januari 2007 15:16 schreef lurf_doctor het volgende:
Daar was toch al een topicske over![]()
Ik nu ook niet meerquote:
Je moeder is dan nu wel geschikt voor dat programma.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:13 schreef opgebaarde het volgende:
Ik heb me al aangemeld. Drie keer zelfs (hihi). Ik ga me zo voor de vierde keer aanmelden op mijn moeders naam (die is ons al een tijdje geleden ontvallen maar dat zeg ik niet), alsof het verschil te zien is.
Ik ga handje vasthouden, totally w00t![]()
mwah, ergens wel ja .. ik heb er een hard hoofd in, ik verwacht eerlijk gezegd dat het ondanks de beste bedoelingen toch een freak-show wordt en dan zijn die mensen nog verder van huisquote:Op dinsdag 23 januari 2007 01:35 schreef JohnDope het volgende:
moussie: een deel van jouw betoog heeft wel een sterk negatieve connotatie of zie ik dat verkeerd?
Dat zinnetje alleen alquote:De verminkingen moeten "vrij erg" zijn, aldus de woordvoerder, zoals zware brandwonden.
quote:Producent is Medical Multi Media (MMM), dat medische programma's als Vinger aan de Pols maakt. Het wordt een integer programma, aldus de zender.
Ik doelde meer op "huppeltje".quote:Op dinsdag 23 januari 2007 03:13 schreef moussie het volgende:
[..]
mwah, ergens wel ja .. ik heb er een hard hoofd in, ik verwacht eerlijk gezegd dat het ondanks de beste bedoelingen toch een freak-show wordt en dan zijn die mensen nog verder van huis
ik had vroeger een vriendin met een boel brandwonden over vrijwel haar gehele lijf .. haar vriend was in geslapen gevallen met een brandende sigaret en tja, het beddengoed en nachtkledij van toen waren een stuk brandgevaarlijker dan wat je nu koopt .. alleen haar gezicht en onderbenen zijn vrij van littekens ..
en die meid heb ik overgehaald om eens een keertje mee te gaan naar het zwembad, zich niet meer te verstoppen .. en dat was dus geen succes, zij werd zo aangestaard dat zij op gegeven moment jankend weg is gevlucht, ik heb haar daarna nooit meer gesproken, als ik belde hing ze op, als ik voor de deur stond deed ze niet open ..
vandaar dus dat ik zo mijn twijfels heb, je speelt met de emoties van een erg kwetsbare groep mensen namelijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |