Ik ga nog liever dood.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Had je maar op de meet moeten komen.
quote:Op maandag 22 januari 2007 15:05 schreef MissBliss het volgende:
ER STAAT GEEN SHOWCHAT IN DE TT STOMME NEWBIE!!!
Dat had daar ook geregeld kunnen worden.quote:
Ah, de user die ShowChat samenvat.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:06 schreef alwaysthebest het volgende:
Ah, de kloon die ShowChat samenvat.
Ik snap 'm niet.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:06 schreef Bupatih het volgende:
Ik doe trouwens alleen aan Ada meeten.
Kneus.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet.. Ik ben dom.
.
Ik had ook veel liever een wat slimmer publiek.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:17 schreef Svensational het volgende:
Woordgrapjes zijn niet tof als niemand ze begrijpt.
Ja, die opmerking werd al gemaakt, geloof ik.quote:
ik ben wat langzaam vandaag, was er al vroeg uit om te kwikfittenquote:Op maandag 22 januari 2007 15:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, die opmerking werd al gemaakt, geloof ik.
Want?quote:Op maandag 22 januari 2007 15:22 schreef Re het volgende:
ik ga me trouwens aanmelden bij rootmobiel... die paupers van de wegenwacht kunnen mijn kapotte moer sleutel in hun achterste proppen
lees eens terug of zo, dat moet in al je tofheid toch wel kunnen toch?quote:Op maandag 22 januari 2007 15:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Want?
Ja, het zijn paupers. Maar waarom precies?
hoe tof!quote:Op maandag 22 januari 2007 15:28 schreef Svensational het volgende:
In elke post van Re zit wel een Bupa-diss!
Eigenlijk boeide het me niet meer na de eerste opmerking gelezen te hebben.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:26 schreef Re het volgende:
[..]
lees eens terug of zo, dat moet in al je tofheid toch wel kunnen toch?
kort samengevat.... om 05:10 bellen dat je hulp nodig hebt, dat geweigerd wordend met de mededeling dat er geen nieuwe leden worden ingeschreven tot 06:00 (ja op zondag ochtend) maar wel een bergingsbedrijf suggereren...
Best raar, hè.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:28 schreef Svensational het volgende:
In elke post van Re zit wel een Bupa-diss!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |