Eens! Vond het ook een erg leuke aflevering. Veronica/Pizz zou een te groot GTST gehalte krijgen. Ook wel weer tof dat een deze week weer een hoop mensen meespeelde (o.a. Wallace, Mac, etc.)quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:08 schreef sledge144 het volgende:
...
Dat tussen Lamb en Wallace heb ik op moeten zoeken. Was wel heel leuk:quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:15 schreef Spekk het volgende:
[..]
Eens! Vond het ook een erg leuke aflevering. Veronica/Pizz zou een te groot GTST gehalte krijgen. Ook wel weer tof dat een deze week weer een hoop mensen meespeelde (o.a. Wallace, Mac, etc.)
Ik zal inderdaad Lamb missen als Sherrif. Die kon af en toe echt geniaal uit de hoek komen.
Wat was trouwens dat moment tussen Lamb en Wallace? Misschien iets meer dan gewoon ...![]()
Nog 6. Ze gaan dit jaar tot/met aflevering 20. En dan kijken of we nog een vierde seizoen krijgen...quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:49 schreef jmac het volgende:
Verder weer een leuke aflevering! Weet iemand hoeveel episodes er nog komen?
Natuurlijk. Dat postje was een copy/paste van een ander forum, en ik hield geen rekening met die smiliesquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:49 schreef jmac het volgende:
Sledge: kan je niet in normaal Nederlands je post posten? "Sad" "Suprised" maak er dan een smiley van'
Dat maakt alles wat beter leesbaar
Overigens ben ik blij dat we van de sheriff verlost zijn![]()
Verder weer een leuke aflevering! Weet iemand hoeveel episodes er nog komen?
Oh... En MAC![]()
Klopt, vond het maar een matig epje helaas. Veronica's speech was weel cool, hoe ze Tim's verhaal de grond inboordequote:Op woensdag 28 februari 2007 19:36 schreef Merkie het volgende:
Is toch een nieuwe heute?
Ja, geweldig wel hoe iedere suspect van de andere suspect dacht dat ie het gedaan hadquote:
Heel even dacht ik dat ook ja, toen ze die bril opzettequote:Op woensdag 28 februari 2007 20:57 schreef Merkie het volgende:
Ja. Ik dacht halverwege dat het Mindy was omdat ze ineens die boot ging kopen.
Niet om moeilijk te doen ofzo, maareuh het mysterie loopt al van 23/01/07. Als je't dan doorhebt wie het is zo'n 5 epjes later, een half uurtje voor het mysterie is opgelost, dan heb je't echt niet meeteen door hoorquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:20 schreef TC03 het volgende:
Ik wist al meteen dat Tim het gedaan had omdat hij verschrikt op keek toen de politie binnen kwam.
Ja, volgens mij waren er al mensen die meteen bij het zien van Tim wisten dat hij het gedaan had. Ik vond dat te voor de hand liggend. Maar ja, hij was het toch...quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:13 schreef sledge144 het volgende:
[..]
Niet om moeilijk te doen ofzo, maareuh het mysterie loopt al van 23/01/07. Als je't dan doorhebt wie het is zo'n 5 epjes later, een half uurtje voor het mysterie is opgelost, dan heb je't echt niet meeteen door hoor![]()
Ja whatever.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:13 schreef sledge144 het volgende:
[..]
Niet om moeilijk te doen ofzo, maareuh het mysterie loopt al van 23/01/07. Als je't dan doorhebt wie het is zo'n 5 epjes later, een half uurtje voor het mysterie is opgelost, dan heb je't echt niet meeteen door hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |