Net alsof we allemaal VM kijken omdat we RT-fan zjnquote:Op zondag 28 januari 2007 23:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Houdt gewoon op met dat kansloze onnodige RT bashen, nepfan
Raad eens dankzij wie hij die serie kijkt.quote:Op maandag 29 januari 2007 00:15 schreef wolfrolf het volgende:
Nou ja Merkie, zo lang je maar net zoals ik ook nog steeds helemaal fan bent van House
MEHOOO.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:12 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Raad eens dankzij wie hij die serie kijkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De moord van de dean wordt in 7 eps afgerond... De laatste eps geen mysterie van meedere afleveringen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:55 schreef Sc0tTy het volgende:
hehehemjah was niet echt een denderende aflevering nee, maar ik denk dat de moord van de Dean ( weet zn naam nie meer ) de rest van het seizoen volhoud , ik hoop dat Veronica ook nog een verhaal lijn krijgt anders word het idd wel een beetje gaar
Jah !! die wil ik ook zien , dat was een van mijn favo personen en in dit seizoen hebik em nog maar 3x gezien fzo.quote:
quote:Op maandag 12 februari 2007 11:33 schreef Sc0tTy het volgende:
mjah ik blijf gewoon trouw kijken , het is misschien wat minder geworden maar het is nog steeds Veronica
Mee eens, ik mis eerlijk gezegd ook Neptune High. Vond de hele High School sfeer heel wat leuker om te aanschouwen dan dit Hearts College.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:32 schreef Jivis het volgende:
Ik zeg ook niet dat ik stop met kijken, ik vind het niveau alleen drastisch omlaag gegaan.
Eensch, weer een goede aflevering. Hopen dat ze dit volhouden.quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:47 schreef Merkie het volgende:
Vond dit weer een stuk betere aflevering. Volgens mij de eerse keer dat je zo'n beetje de hele cast in één aflevering samen ziet dit seizoen.
Inderdaadquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:02 schreef Jivis het volgende:
[..]
Eensch, weer een goede aflevering. Hopen dat ze dit volhouden.
Logan die die appel aan z'n docent gaf
Nee, is dat wat dan?quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:44 schreef jmac het volgende:
Luisteren jullie altijd naar de podcast na de uitzending?
Is super. Elke week een kwartier oid een verhaal van de schrijver van de epi. Hoe de opnames gingen, hoe hij 't verhaal ziet, achtergronden over 't maken van de aflevering, wat er verder nog gaat gebeuren etc. etc. etc.quote:
Idd. Via Itunes haal je vanalles leuks binnen over VMquote:Op zondag 18 februari 2007 20:41 schreef jmac het volgende:
[..]
Is super. Elke week een kwartier oid een verhaal van de schrijver van de epi. Hoe de opnames gingen, hoe hij 't verhaal ziet, achtergronden over 't maken van de aflevering, wat er verder nog gaat gebeuren etc. etc. etc.
Erg vermakelijk. Regelmatig ook filmpjes van backstage e.d.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |