Haha, het kan mij juist geen donder schelen van Veronica en Logan en ik vond het wel een hele toffe aflevering. Mac, Parker en Veronica waren erg grappig met zijn drieën en die scène met Landry en Keith was inderdaad ook gaaf.quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:04 schreef -Mo- het volgende:
Veronica en Logan weer bij elkaar.
Hard voor die Piz, wát een kneus. Ik was gestopt als V. er wat mee zou krijgen.
Een battle tussen Mars en Landry kan natuurlijk boeiend worden.
Verder was de ep niet ál te boeiend.
Ja maar live kijken vind ik altijd wat leuker dan 't downen. maar goed, hij is druk aan 't werkquote:Op woensdag 24 januari 2007 09:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
tvu![]()
Ik geef de voorkeur aan bttrrnt
Persoonlijk vind ik dlen relaxter , kan je kijken wanneer je wilt geen reclame en in HDTVquote:Op woensdag 24 januari 2007 13:27 schreef jmac het volgende:
[..]
Ja maar live kijken vind ik altijd wat leuker dan 't downen. maar goed, hij is druk aan 't werk![]()
Hansie staat bijna altijd in de openingcredits.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:06 schreef jmac het volgende:
Bij minuut 6:40 komt er te staan: Co-producer Hans van Doornewaard...
Nederlander?
[afbeelding]
Mag hopen dat ze er normaliter normaal uitziet.
Dit is beter![]()
[afbeelding]
Studeren in een motel!quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:15 schreef TC03 het volgende:
Waar is Wallace godverdomme?
Ja, idd, wilde net zeggen. Duurt een beetje lang voor die gast dat opmerkte dan.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hansie staat bijna altijd in de openingcredits.
Je hebt er wel werk van gemaaktquote:Op woensdag 24 januari 2007 13:15 schreef -Mo- het volgende:
Nog meer mensen die dit op het laatst hadden?
[afbeelding]
Ja, ik ben een beetje gefrustreerd.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:08 schreef Jivis het volgende:
Saaie aflevering. Beetje been there, done that. Hoop dat het een opstapje was naar een paar spannende afleveringen. Ik zou het in ieder geval heel erg jammer vinden als de serie gecanceld werd, of als ze verder gaan met standalone episodes. Dan is het hele handelsmerk van VM weg.
[..]
Je hebt er wel werk van gemaakt
Ik let zelden op credits dohquote:Op woensdag 24 januari 2007 18:25 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja, idd, wilde net zeggen. Duurt een beetje lang voor die gast dat opmerkte dan.
Dat zal in ieder geval nooit gecanceld wordenquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:12 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Anyway, van de laatste 4 posters in dit topic hebben er 3 Jack Bauer op hun avatar staan.
Dat Jack binnen 60 minuten een tasjesdief op moet pakken.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:22 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dat zal in ieder geval nooit gecanceld worden
Of standalone 24-episodes
Dan wordt het een beetje een soort CSI: LA. En dan moet Kiefer welke elke keer met een cheesy oneliner komen, voordat hij de tijdspanning opdreunt.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:27 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Dat Jack binnen 60 minuten een tasjesdief op moet pakken.
En daar dan 24 afleveringen van.
En misschien dat er volgend jaar een producer van 24 Jildert Visser heet.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:58 schreef Jivis het volgende:
Zo'n producer van "House" heet Gerrit van der Meer
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:55 schreef -Mo- het volgende:
[..]
En misschien dat er volgend jaar een producer van 24 Jildert Visser heet.![]()
Donder op en/of sterf. Dank.quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:15 schreef -Mo- het volgende:
Nog meer mensen die dit op het laatst hadden?
[afbeelding]
Jezus, wat ben jij een kneus.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Donder op en/of sterf. Dank.
Leuke afleveringAlleen V. en Logan moeten niet bij elkaar blijven vind ik
Maarja V. en Piz (lijkt wel heel erg op pis
![]()
![]()
!!!!!!!!111!!LOLLERS!!!112EINSZWEI) wil ik ook niet samen zien
Ze moet samen met mij zijn
VM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |