bronnetjequote:Geoff Boucher of the Los Angeles Times reports that RAGE AGAINST THE MACHINE, the seminal L.A. band that made heavy music into political manifesto, will reunite after a seven-year lull for one show as the headliners at the 2007 Coachella Valley Music and Arts Festival.
hoe dan ook, lekker nummertje.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:20 schreef Swetsenegger het volgende:
FOK JOE EI WOONT DOE WAT JOE TEL MIE!!!!
MODDERFOKKER!!!
Kleine zaal van 013.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:21 schreef CaMeRooN het volgende:
Ik hoop dat die ene show dan in HMH is.
Maar dat festival wordt jammer genoeg gehouden in Californië.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:21 schreef CaMeRooN het volgende:
Heb je de OP wel gelezen?quote:Op maandag 22 januari 2007 14:21 schreef CaMeRooN het volgende:
Dat was met die aardbeving toch?quote:Op maandag 22 januari 2007 14:27 schreef Mojorisin het volgende:
1993 pinkpop. Had je bij moeten zijn
Ik was 20 toenquote:Op maandag 22 januari 2007 14:29 schreef Kinz het volgende:
[..]
Dat was met die aardbeving toch?
Jammer dat ik toen nog maar 5 was. Meesterlijke actie..
Op zich is er niets speciaals aan de hand, chris cornell wordt gewoon weer ingeruild voor die oude zanger.. ban z'n naam ff kwijt, rest vd band speelt nu achter Chris Cornell in Audioslave dus
Yup, maar Morello en Wilks zijn met hem meegegaan, toen Zach begon te brullen dat hij niemand nodig had, en dat hij RATM was, en dat Wilks, Commerford en Morello slechts opvulling waren.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:47 schreef shakaboem het volgende:
Ik dacht dat Zach de la Rocha alleen problemen had met Tim Commerford.![]()
Valt wel mee hoor, zijn altijd "on speaking terms" gebleven.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:44 schreef SocialDisorder het volgende:
zou wel cool zijn, alleen zijn Zack DeLaRocha en wat nu Audioslave vormt niet bepaald beste maatjes van elkaar geweest na de splitsing. Lijkt me dus onwaarschijnlijk.
is dat zo? Ik dacht dat ze elkaar niet konden luchten of zien. De La Rocha had ook geprotesteerd tegen het gebruik van Killing in the name of in het spel Guitar Hero 2, omdat hij royalties eiste. Pas na een stevig gesprek (en het dreigement dat desnoods Chris Cornell het nummer gratis in zou zingen voor de game) met Morello is hij overstag gegaan.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, zijn altijd "on speaking terms" gebleven.
De mannen van Audioslave hebben bij mijn weten in interviews altijd verkondigd dat ze "creatief" niet meer op 1 lijn zaten maar verder vriendschappelijk uit elkaar gegaan zijn en nog immer contact hadden.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:56 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
is dat zo? Ik dacht dat ze elkaar niet konden luchten of zien. De La Rocha had ook geprotesteerd tegen het gebruik van Killing in the name of in het spel Guitar Hero 2, omdat hij royalties eiste. Pas na een stevig gesprek (en het dreigement dat desnoods Chris Cornell het nummer gratis in zou zingen voor de game) met Morello is hij overstag gegaan.
Tenminste, volgens de geruchten in de wandelgangen.
ah, dat zou wel verklaren waarom Morello met hem ging praten, ipv gewoon gelijk te zeggen "wij duiken de studio in, en nemen dat hele nummer met Chris op."quote:Op maandag 22 januari 2007 14:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
De mannen van Audioslave hebben bij mijn weten in interviews altijd verkondigd dat ze "creatief" niet meer op 1 lijn zaten maar verder vriendschappelijk uit elkaar gegaan zijn en nog immer contact hadden.
Zack's kant weet ik niet, maar die heeft altijd natuurlijk al een hoop onzin lopen schreeuwen, denk dat de rest inmiddels ook wel in de gaten heeft dat het veel geschreeuw en weinig wol is.
quote:Billboard reported on January 19, 2007 that there were rumors that Rage Against the Machine could reunite at the Coachella Valley Music and Arts Festival, with a possible full tour planned. It was reported in the article that de la Rocha is on good terms with all the members of the band.[1] These rumors were confirmed in a Los Angeles Times article on January 22.[2]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |