dudequote:Op maandag 22 januari 2007 14:24 schreef dark80 het volgende:
Tuurlijk heb je elkaar meer te vertellen naarmate je elkaar minder spreekt.
Alleen het lijkt, sinds ze dit aan mij gevraagd heeft, dat er een bepaalde
koelte vanuit haar is gekomen als ik haar spreek..
Weg lieve woordjes, weg dat gevoel wat onze relatie zo bijzonder maakt
En dat doet mij vrij veel pijn neemt niet weg dat ik helemaal aan haar wensen zal voldoen
obsessiesssssquote:Op maandag 22 januari 2007 14:31 schreef MUUS het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hmmmm, ik zie, ik zie wat jij niet ziet.
quote:Op maandag 22 januari 2007 14:35 schreef dark80 het volgende:
[..]
Over-enthousaisme? Is dat een woord?:)
misschien moet je eens met haar gaan praten dan?quote:Op maandag 22 januari 2007 14:41 schreef dark80 het volgende:
We bellen standaard 1 keer per dag, in de avond en geen vast patroon of ze mij belt of ik haar.
De inhoud van mijn smsjes of belletjes overdag (en dit komt niet eens over de 5) waren altijd positieve berichtjes met geen claimende inhoud. Want zo wil ik niet zijn..
Ja dat heb ik zo ongeveer het hele weekend gedaan en heeft ze aangegeven datquote:Op maandag 22 januari 2007 14:43 schreef MadMarine het volgende:
[..]
misschien moet je eens met haar gaan praten dan?
Het zal ook niet zozeer de inhoud van deze berichtjes zijn waardoor ze zich geclaimd voelt.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:41 schreef dark80 het volgende:
We bellen standaard 1 keer per dag, in de avond en geen vast patroon of ze mij belt of ik haar.
De inhoud van mijn smsjes of belletjes overdag (en dit komt niet eens over de 5) waren altijd positieve berichtjes met geen claimende inhoud. Want zo wil ik niet zijn..
Mwoh..dit klinkt meer als een beetje een puber/middelbare school relaltie, (nofi).quote:Op maandag 22 januari 2007 14:45 schreef jogy het volgende:
Niet zo onzeker zijn, ik heb ook weleens een lange afstands relatie gehad en na het initïele hevige contact ( alles is nieuw ladieda) was dat snel verwaterd. Niet erg want ik sprak haar dan nog 1 of 2 keer inde week en 4 a 5 smsjes per week. Soms zag ik haar een paar weken niet omdat ze moest dansen maar zodra ik bij haar was ging alles helemaal goed. Lekker ruimte geven dus. telefoneren/smsen is toch geen goed alternatief voor menselijk contact. Ik heb er altijd al een hekel aan gehad.
Nee idd.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:46 schreef LeoLoopneus het volgende:
[..]
Het zal ook niet zozeer de inhoud van deze berichtjes zijn waardoor ze zich geclaimd voelt.
Wat is een 'normale' gang van zaken in jouw ogen dan? Dat is voor iedereen verschillend. Kijk, de afstand is er nou eenmaal, doe je op het moment helemaal geen ene reet aan. Waarom dan moeilijk doen erover. Je weet het voordat je eraan begint. Zo zie ik het tenminste. Ik maak me nergens druk over en zodra ik bij haar was, was alles ok. Dát is hetgeen wat in mijn ogen belangrijk is. Mocht het goed blijven gaan dan kan je later altijd nog iets regelen met dichterbij/samen gaan wonen. Gewoon lekker rustig aan doen. Elk persoon heeft weer een andere behoefte/wens wat betreft relaties. Natuurlijk zou het anders zijn als ze dichterbij had gewoond maar dat is niet zo dus kan je wel gaan jammeren over de afstand enzo maar daar heb je niets aan. Als je niet tegen verminderd contact kan moet je er niet aan beginnen.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:22 schreef Vivi het volgende:
[..]
Mwoh..dit klinkt meer als een beetje een puber/middelbare school relaltie, (nofi).
Bij een volwassen relatie lijkt me dit niet de normale gang van zaken hoor.
quote:Op maandag 22 januari 2007 15:51 schreef het.ismij het volgende:
je hebt ook een eigen leven?
Sluit me toch aan bij deze reactie.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:21 schreef Alcarin het volgende:
Het gaat er niet om of 5x of voor mijn part 100x per dag bellen 'normaal' is, het gaat er om dat de vriendin van dark80 zich er niet lekker bij voelt. Kan best zijn dat sommige mensen 1 keer per week bellen genoeg vinden.
Dus, dark80, het is niet per se 'gezond' om elkaar elke dag te spreken. Het is gezond om te doen waar jullie allebei blij van worden.
* Alcarin krijgt het cliche zinnetje in haar hoofd van 'if you love something, let it go' blabla.
Het mag dan een cliche zijn, maar het is wel waar.
Het leven is 1 groot cliche..quote:Op maandag 22 januari 2007 16:21 schreef Alcarin het volgende:
* Alcarin krijgt het cliche zinnetje in haar hoofd van 'if you love something, let it go' blabla.
Het mag dan een cliche zijn, maar het is wel waar.
Dat zou mij ook opbreken. Als dat standaard moet, een verplichting wordt, als hij erop rekent en als ik een keer geen zin of tijd heb om te bellen direct denkt dat er iets aan de hand is. Het gevoel verantwoording af te moeten leggen.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:41 schreef dark80 het volgende:
We bellen standaard 1 keer per dag,
Da's juist het probleemquote:
Nou ik zou dat idd teveel vinden ja... Ook al woon je dicht bij elkaar, dan zie je elkaar toch ook niet meerdere keren per dag?? Doordeweeks 1 a 2 x bellen of af en toe was smsen en dan het weekend lekker samen doorbrengen en bijpraten is toch net zo leuk... Heb je elkaar tenminste nog wat te melden...quote:Op maandag 22 januari 2007 13:51 schreef dark80 het volgende:
Maar, vraag ik me af, wat is dan claimend gedrag? Is het niet gezond om elkaar
een paar keer op een dag te spreken, rekening houdende met de afstand?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |