quote:Op maandag 29 januari 2007 09:18 schreef Thrackan het volgende:
goeiesmorges slettebakjes!
Gister een mod aan de deur gehad, hij ging er vandoor met 2 bakkies koffie en een monitor!
Ik heb nog net een flesje wijn uit zijn auto kunnen pakken...
Ja, staan echt geweldig grote huizen bij mij in de straat...quote:
quote:Op maandag 29 januari 2007 09:47 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Koop mijn PS2, krijg je dezelfde behandeling
En jij woont ertussen in een houten hutje?quote:Op maandag 29 januari 2007 10:39 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Ja, staan echt geweldig grote huizen bij mij in de straat...
so ungefähr ja, ik woon in de rijtjeshuizen aan de andere kantquote:Op maandag 29 januari 2007 10:51 schreef Snever het volgende:
[..]
En jij woont ertussen in een houten hutje?
Als je nou een Wii te koop had staanquote:Op maandag 29 januari 2007 11:12 schreef Thrackan het volgende:
[..]
[TK] PS2 (compleet) - PS2 spellen
hoe heb je je koffie het liefst? in een kopje?
Alsof je daar geinteresseerd in bent? Handelaarquote:Op maandag 29 januari 2007 11:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als je nou een Wii te koop had staan!
quote:Op maandag 29 januari 2007 11:15 schreef Snever het volgende:
[..]
Alsof je daar geinteresseerd in bent? Handelaar
poehee, denk je dat ik rijk ben of zo, alleen omdat ik in een villawijk woonquote:Op maandag 29 januari 2007 11:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als je nou een Wii te koop had staan!
Al z'n geld gaat naar de hypotheek. Alleen een internetverbinding kon er nog afquote:Op maandag 29 januari 2007 11:26 schreef Thrackan het volgende:
[..]
poehee, denk je dat ik rijk ben of zo, alleen omdat ik in een villawijk woon
1: ik woon bij paps en mams, betaal geen ruk dusquote:Op maandag 29 januari 2007 11:54 schreef Snever het volgende:
[..]
Al z'n geld gaat naar de hypotheek. Alleen een internetverbinding kon er nog af
Hij moet noodgedwongen zijn ps2 verkopen wil hij nog een maand langer kunnen internetten
dat zal wel los lopenquote:Op maandag 29 januari 2007 11:54 schreef Snever het volgende:
[..]
Al z'n geld gaat naar de hypotheek. Alleen een internetverbinding kon er nog af
Hij moet noodgedwongen zijn ps2 verkopen wil hij nog een maand langer kunnen internetten
dat is inderdaad wel een beetje achter de feiten aan lopen zeg...quote:Op maandag 29 januari 2007 12:13 schreef buzzer het volgende:
ZO'n ding neemt inderdaad best ruimte in
Het enige jammere is dat de computer waar hij op moest gisteren na het opstarten definitief zijn laatste adem uitblies (ik denk dat de bios overleden si) dus ik moet van de week even een ander beestje in elkaar schroeven
Shit Happens!quote:Op maandag 29 januari 2007 12:13 schreef buzzer het volgende:
ZO'n ding neemt inderdaad best ruimte in
Het enige jammere is dat de computer waar hij op moest gisteren na het opstarten definitief zijn laatste adem uitblies (ik denk dat de bios overleden si) dus ik moet van de week even een ander beestje in elkaar schroeven
jupsquote:
als je goed oplet wat je doet, kan er eigenlijk niet zoveel mis..quote:
processor en cooler is ook simpel werk, kwestie van de instructies goed volgen, wat geduld opbrengen en precies doen wat je wordt opgedragen...quote:Op maandag 29 januari 2007 15:12 schreef buzzer het volgende:
[..]
als je goed oplet wat je doet, kan er eigenlijk niet zoveel mis..
Het enige wat ik basoluut niet zelf doe is het plaatsen van processor en koelblok.. voor de rest is het gewoon goed kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |