zak over't hoofd, vlag in de hand, en neuken voor het vaderland?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:39 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik ga een date doen. Kijken of ie nu lelijk en een sukkel is of alleen lelijk.
Zo diep ben ik nog niet gezonkenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:42 schreef Daggerspine het volgende:
[..]
zak over't hoofd, vlag in de hand, en neuken voor het vaderland?
Wel dieperquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:50 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Zo diep ben ik nog niet gezonken
Labiel wijfquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:39 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik ga een date doen. Kijken of ie nu lelijk en een sukkel is of alleen lelijk.
dat zeg je tegen alle vrouwen die je wil neuken...quote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:17 schreef Godshand het volgende:
[..]
dat zeg je tegen alle vrouwen die je wil neuken...
hmm best goede tip
Nee man, normale vrouwen zetten het mes pas op de polsen nádat je ze de deur uitschopt, dit is er 1 die voor de drempel al aan het doorlekken isquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:17 schreef Godshand het volgende:
dat zeg je tegen alle vrouwen die je wil neuken...
heb je helemaal een kloon account aangemaakt om dat te kunnen vragen ?quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:48 schreef dvunz het volgende:
en is er al geneukt ?
egt welquote:Op woensdag 24 januari 2007 00:51 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
heb je helemaal een kloon account aangemaakt om dat te kunnen vragen ?![]()
gast, je hebt zelf een account aangemaakt om neukertjes op fok op te pikkenquote:Op woensdag 24 januari 2007 00:51 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
heb je helemaal een kloon account aangemaakt om dat te kunnen vragen ?![]()
werkt dat danquote:Op woensdag 24 januari 2007 01:24 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
gast, je hebt zelf een account aangemaakt om neukertjes op fok op te pikken
Euhm.. nouja.. in dit topic weet ik niet.. ben zelf niet opzoek, maar wel een keer gedaan met een fokster.. a.h.v. het 'ik-wil-lang-haar'-topicquote:
lang haar had trouwens in dit geval betrekking op het hoofdhaar bij jongens..quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:29 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Euhm.. nouja.. in dit topic weet ik niet.. ben zelf niet opzoek, maar wel een keer gedaan met een fokster.. a.h.v. het 'ik-wil-lang-haar'-topic
1-0...quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:24 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Hoe oud ben je?quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:34 schreef dvunz het volgende:
hahha goed topic om te neuke ..lolzz
ag WTF zolang ut v beide kante komt..
Heb daar geen kloon voor nodigquote:Op woensdag 24 januari 2007 01:24 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Beroep: driving 4 money (Pizzakoerier)quote:
hehe, misschien is het wel een folderbezorger. (dat mag je al vanaf je dertiende doen dacht ik)quote:Op woensdag 24 januari 2007 08:58 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Beroep: driving 4 money (Pizzakoerier)
Gok een jaartje of 16![]()
of hij is illegaal in nederland, dan is ie waarschijnlijk taxichauffeur en 18quote:Op woensdag 24 januari 2007 09:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
hehe, misschien is het wel een folderbezorger. (dat mag je al vanaf je dertiende doen dacht ik)
Als je met je normale account al zo anoniem bent heb je idd geen kloon meer nodig.quote:Op woensdag 24 januari 2007 08:53 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Heb daar geen kloon voor nodig
maar je klinkt nogal jaloers..
Ik heb hier maar 1 account en das deze...quote:Op woensdag 24 januari 2007 08:54 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Jij moet helemaal je mond houden want dat doe je zelf ook
Mijn normale account is totaal niet anoniem hoorquote:Op woensdag 24 januari 2007 11:24 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Als je met je normale account al zo anoniem bent heb je idd geen kloon meer nodig.
mooi zoquote:Op woensdag 24 januari 2007 11:24 schreef Kluupkluup het volgende:
En nee, ben niet jaloers, ik doe het ook namelijk.. en een stuk minder anoniem
Ja maar die is ook zeer anoniem, en bedoelde eigenlijk dat je zelf ook bezig bent om scharrels te regelenquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:14 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Ik heb hier maar 1 account en das deze...
Jaaa haha, das ook de bedoelingquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:18 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Ja maar die is ook zeer anoniem, en bedoelde eigenlijk dat je zelf ook bezig bent om scharrels te regelen
Maar goed, word inderdaad een beetje erg slowchat![]()
Nou leuk toch.. deed ie dat vanwege jou ?quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:23 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Jaaa haha, das ook de bedoelingEn ik heb al een scharrel en die heeft zich deze week van de datingsite uitgeschreven waar wij elkaar van kennen...
![]()
SC is toch leuk
quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:28 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Nou leuk toch.. deed ie dat vanwege jou ?
Bedoel je een normale relatie of een sexrelatie ?quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:30 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Dus ik kan t ook niet meer maken vind ik om nu te daten met anderen, wil eerst nu weten of het tussen ons kan gaan werken...
![]()
Been there, done thatquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:30 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Dus ik kan t ook niet meer maken vind ik om nu te daten met anderen, wil eerst nu weten of het tussen ons kan gaan werken...
![]()
Nou dat moet dus nog duidelijk worden, maar er is wel meer tussen ons dan sex... Zo wou hij laatst een keer langskomen, heel laat 's avonds, maar dan zou het betekenen sexen en weer weg ('s morgens vroeg op) en daar waren we het toch wel over eens dat dat niet leuk was, dus niet gedaan...quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:33 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Bedoel je een normale relatie of een sexrelatie ?
Pabo student gok ikquote:Op woensdag 24 januari 2007 11:09 schreef dvunz het volgende:
voor julie un vraag en voor mij een weet....oud zat igv
Nog eventjes en dan kunnen we je hier uit dit topic schrijvenquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:37 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Nou dat moet dus nog duidelijk worden, maar er is wel meer tussen ons dan sex... Zo wou hij laatst een keer langskomen, heel laat 's avonds, maar dan zou het betekenen sexen en weer weg ('s morgens vroeg op) en daar waren we het toch wel over eens dat dat niet leuk was, dus niet gedaan...
Hoho, eerst zien he...quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:56 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Nog eventjes en dan kunnen we je hier uit dit topic schrijven![]()
Ja das uitgepraatquote:Op woensdag 24 januari 2007 13:06 schreef Queen_Bee het volgende:
Das toch diezelfde dude die wilde dat je jaloers werd?
Daarom...quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:13 schreef Queen_Bee het volgende:
Ja maar ik bedoel, hij voelt dan iig wel meer dan seks voor je
Maar dat staat toch los van relatiedrang enzo? Als ik ga daten blijf ik liever ook slapen, en neem ik m'n tijd. Ik stap meestal niet in de auto alleen om even te neuken. Kan best gebeuren hoor, maar meestal niet.quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:37 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Nou dat moet dus nog duidelijk worden, maar er is wel meer tussen ons dan sex... Zo wou hij laatst een keer langskomen, heel laat 's avonds, maar dan zou het betekenen sexen en weer weg ('s morgens vroeg op) en daar waren we het toch wel over eens dat dat niet leuk was, dus niet gedaan...
Nou ik heb ook een tijdje met iemand gescharreld, waar dus totaaal geen gevoelens bij zaten en die kwam dus gerust langs voor een vluggertje en ik vond t altijd wel weer best als ie meteen opdonderdequote:Op woensdag 24 januari 2007 13:26 schreef open_huwelijk het volgende:
[..]
Maar dat staat toch los van relatiedrang enzo? Als ik ga daten blijf ik liever ook slapen, en neem ik m'n tijd. Ik stap meestal niet in de auto alleen om even te neuken. Kan best gebeuren hoor, maar meestal niet.
Als ik maar kort de tijd heb ga ik liever een andere keer, en dan gelijk wat langer. En ik wil echt geen 'echte' relatie met m'n scharrels.
Watte??quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:29 schreef shifto het volgende:
Need scharrel, nja eigenlijk niet maar ooit vast wel.
dat is toch de bedoeling van je scharrel, dat ie weer opzout na de sex.quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:44 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Nou ik heb ook een tijdje met iemand gescharreld, waar dus totaaal geen gevoelens bij zaten en die kwam dus gerust langs voor een vluggertje en ik vond t altijd wel weer best als ie meteen opdonderdeMaar goed, das ieder voor zich...
Nou ja dat vind dus niet iedereen...quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:45 schreef shifto het volgende:
[..]
dat is toch de bedoeling van je scharrel, dat ie weer opzout na de sex.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |