Dat doe ik vaak zat, eigenlijk.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:03 schreef pussydeluxe het volgende:
Schoonmaakster. Kan jij niet een handje uitsteken in het huishouden?
Misschien een heel groot huis?quote:Op maandag 22 januari 2007 12:03 schreef pussydeluxe het volgende:
Schoonmaakster. Kan jij niet een handje uitsteken in het huishouden?
Dan zeg je dat tegen je moeder.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:04 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik ben dan ook tegen een schoonmaakster
Jawel. Ze krijgt teveelquote:Op maandag 22 januari 2007 12:07 schreef Repeat het volgende:
die berekening van je snap ik echt niet hoor
Ik heb haar nooit naar de wc zien gaan, alleen om te schoonmaken danquote:Op maandag 22 januari 2007 12:07 schreef opgebaarde het volgende:
En ze gaat 2 keer naar de wc, ze praat met jou, de inactieve minuten (lopen, nadenken) er van af en ze werkt -1 uur.
Ze verdient eigenlijk 8 euro per uur maar ze krijgt een ontelbaar bedrag
Maar jouw moeder delegeert haar en de baas krijgt niks. Apart. Dus eigenlijk zou dan als jouw berekening zou kloppen met het hiergenoemde feit de schoonmaakster jullie moeten betalenquote:Op maandag 22 januari 2007 12:08 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik heb haar nooit naar de wc zien gaan, alleen om te schoonmaken dan
Goed ideequote:Op maandag 22 januari 2007 12:09 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Maar jouw moeder delegeert haar en de baas krijgt niks. Apart. Dus eigenlijk zou dan als jouw berekening zou kloppen met het hiergenoemde feit de schoonmaakster jullie moeten betalen
quote:Op maandag 22 januari 2007 12:07 schreef opgebaarde het volgende:
En ze gaat 2 keer naar de wc, ze praat met jou, de inactieve minuten (lopen, nadenken) er van af en ze werkt -1 uur.
Ze verdient eigenlijk 8 euro per uur maar ze krijgt een ontelbaar bedrag
Hier ging je de fout in..quote:En dan komt er nog bij dat m'n moeder zelf ook gaat schoonmaken
Wat van 3 uur dus 1,5 uur maakt
Wat van 6 uur dus 3 uur maakt.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:02 schreef Queen_Bee het volgende:
En dan komt er nog bij dat m'n moeder zelf ook gaat schoonmaken![]()
Wat van 3 uur dus 1,5 uur maakt![]()
Neuh, ik ga niet de fout. Ik kijk naar hoe lang ze daadwerkelijk wat doetquote:
Rofl nee. Aanhalingstekens. Hoe jij het tegen haar gezegd hebt, dus.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:19 schreef wolferl het volgende:
@ Queen_Bee
En jij vraagt of ik verkering met je wil.
Whahahahahahaha
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |