quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:54 schreef Sugar het volgende:
Goed is dat, he Ingrid? Dat het dan ineens gewoon lekker loopt en dat je voelt dat dat belangrijk en goed is?
Zo'n late avondfles is geen enkel probleem, volgens mij. Geen zorgen daarover, hoor!
Moonah, is de knop al helemaal om?![]()
Liefie, die laatste fles... maak je daar inderdaad geen zorgen om. Vraag anders Marit eens uit Z&W, die is kinderarts (toevallig op mijn CBquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:45 schreef Ingrid19 het volgende:
Moonah
Hier nog zo een die teveel luistert naar omgeving, aldus mw. En ze heeft wel gelijk.
We krijgen commentaar dat Kim nog een laatste fles krijgt. Dus na avondeten. Dat trek in me heel erg aan. Gevoel dat ik het niet goed doe.
Maar dan zoals zonet, boodschappen doen. Kim kletst lekker en zit constant te lachen. Dan ben ik wel trots op haar! En krijg veel (positieve) aandacht.
Wat een lieve reactie!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:31 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Liefie, die laatste fles... maak je daar inderdaad geen zorgen om. Vraag anders Marit eens uit Z&W, die is kinderarts (toevallig op mijn CB) en zij gaf heel duidelijk aan dat sommige kinderen dat gewoon echt nog nodig hebben... Tegen dat ze 18 zijn, hebben ze heus geen late avondfles meer
![]()
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:41 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Wat een lieve reactie!
(wat is Z&W?)
*grinnik* nee, dan grijpen ze weer naar een andere fles.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:31 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Tegen dat ze 18 zijn, hebben ze heus geen late avondfles meer![]()
Ja... die wat nu hier op het bureau staatquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:52 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
*grinnik* nee, dan grijpen ze weer naar een andere fles.
Hihi, ik had al zo'n vermoeden.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:44 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Z&G bedoelde ik... Zwangerschap & Geboorte... Nummer van AA opzoekt
![]()
Yep!quote:
He, kort vraagje: je valt toch onder de ziektewet maar dan als speciaal geval als je verlof hebt?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:59 schreef linda856763 het volgende:
Volgens mij is zwangerschapsverlof altijd 100% Mwana!
Balen
Verder goede berichten hier!
Mannen kunnen zo ontzettend zielug zijn he als ze au hebbenquote:Ik kwam vandaag thuis, en daar lagen mijn liefjes lamlendig op de bank, een beetje sip te kijken. Ik moest eigenlijk wel een beetje lachen. A. is nog steeds best ziek (vannacht elk uur eruit, spugen spugen spugen) en Eva vond dr niks meer an met haar zieke papa geloof ik. Ik ben zo blij met ze
En Fleur is geen verschrikkelijk ongezond en naar kind geworden? Hoe kan dat? Je houdt je niet aan De Regels!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:55 schreef chacama het volgende:
Ingrid, heb eerst even gekeken hoe oud jouw grietje is. Nou, troost je...Fleur is 3 jaar en 5,5 maanden. En krijgt en wil nog steeds een avondfles. Het is haar rustmoment en afsluiting van de dag. Dus wat dat betreft heb je nog een paar jaar te gaan. En om nog 'erger' te maken ook 's ochtends drinkt ze nog uit de fles (met een gat in de speen waar een pink in kan) en bij haar boterham tussen de middag lurkt ze hem ook nog steeds leeg. En daar is ze niet de enige in, haar oppasvriendinnetje doet precies hetzelfde. Ik denk altijd maar hoeveel bv-moeders zijn er wel niet die hun kindje tot heel lang nog 's avonds de borst geven.
Dat mag ik niet meer zeggen van mijzelfquote:Mwana...heb jij weer!
bronquote:Tijdens het zwangerschaps- en bevallingsverlof ontvangt u een uitkering ter hoogte van uw salaris
bronquote:Tijdens het zwangerschaps- en bevallingsverlof of het adoptie- of pleegzorgverlof hebt u recht op een uitkering op grond van de Wet arbeid en zorg. Deze uitkering is 100% van uw loon, met een maximum van ¤ 172,48 bruto per dag (inclusief vakantiegeld, bedrag voor 2007. Wie meer dan ongeveer ¤ 3.750 bruto per maand (exclusief vakantiegeld) verdient, krijgt met dit maximum te maken.
Voel me meteen een stuk beter!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:55 schreef chacama het volgende:
Ingrid, heb eerst even gekeken hoe oud jouw grietje is. Nou, troost je...Fleur is 3 jaar en 5,5 maanden. En krijgt en wil nog steeds een avondfles. Het is haar rustmoment en afsluiting van de dag. Dus wat dat betreft heb je nog een paar jaar te gaan. En om nog 'erger' te maken ook 's ochtends drinkt ze nog uit de fles (met een gat in de speen waar een pink in kan) en bij haar boterham tussen de middag lurkt ze hem ook nog steeds leeg. En daar is ze niet de enige in, haar oppasvriendinnetje doet precies hetzelfde. Ik denk altijd maar hoeveel bv-moeders zijn er wel niet die hun kindje tot heel lang nog 's avonds de borst geven.
Mwana...heb jij weer!
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:43 schreef linda856763 het volgende:
Ja, maar dat is ook niet de bedoeling hè Ingrid. Lekker niets aantrekken van wat anderen zeggen
![]()
rechst erin en links er weer uit Ingrid. andere mensen hebben altijd een mening over wat wel of niet beter is, maar het gaat tenslotte om jouw kind. zolang Kim dat flesje nodig heeft of lekker vind (of wat dan ook) geef je het toch gewoon.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:45 schreef Ingrid19 het volgende:
Moonah
Hier nog zo een die teveel luistert naar omgeving, aldus mw. En ze heeft wel gelijk.
We krijgen commentaar dat Kim nog een laatste fles krijgt. Dus na avondeten. Dat trek in me heel erg aan. Gevoel dat ik het niet goed doe.
Ah, dat scheelt.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:39 schreef Martineke het volgende:
[..]
rechst erin en links er weer uit Ingrid. andere mensen hebben altijd een mening over wat wel of niet beter is, maar het gaat tenslotte om jouw kind. zolang Kim dat flesje nodig heeft of lekker vind (of wat dan ook) geef je het toch gewoon.
ik vroeg dat laatst (een half jaar geleden is eigenlijk niet laatst) toevallig op het cb wat de gemiddelde leeftijd is dat er geen avondfles meer gegeven word, volgens cb arts is dat rond het 3e jaar. nou, je hebt nog ff hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |