abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45700350
Moonah

Hier nog zo een die teveel luistert naar omgeving, aldus mw. En ze heeft wel gelijk.
We krijgen commentaar dat Kim nog een laatste fles krijgt. Dus na avondeten. Dat trek in me heel erg aan. Gevoel dat ik het niet goed doe.

Maar dan zoals zonet, boodschappen doen. Kim kletst lekker en zit constant te lachen. Dan ben ik wel trots op haar! En krijg veel (positieve) aandacht.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 16:54:02 #177
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_45700645
Goed is dat, he Ingrid? Dat het dan ineens gewoon lekker loopt en dat je voelt dat dat belangrijk en goed is?
Zo'n late avondfles is geen enkel probleem, volgens mij. Geen zorgen daarover, hoor!

Moonah, is de knop al helemaal om?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_45701388
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 16:54 schreef Sugar het volgende:
Goed is dat, he Ingrid? Dat het dan ineens gewoon lekker loopt en dat je voelt dat dat belangrijk en goed is?
Zo'n late avondfles is geen enkel probleem, volgens mij. Geen zorgen daarover, hoor!

Echt wel. De ha vond het ook verstandig dat we langskwamen.

Morgen komt mijn oom, die haar voor de 1e keer ziet. (hij heeft een erge bloedziekte en prostaatkanker, en wilde graag langskomen, voordat het niet meer kan, uit Doorn)
Zit te denken wat ik het beste kan zeggen tegen hem.

En Kim gaat morgen bij mijn ouders logeren. En dan gaan we zondag met zn allen naar Ballorig.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 26 januari 2007 @ 17:31:14 #179
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_45701499
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 16:45 schreef Ingrid19 het volgende:
Moonah

Hier nog zo een die teveel luistert naar omgeving, aldus mw. En ze heeft wel gelijk.
We krijgen commentaar dat Kim nog een laatste fles krijgt. Dus na avondeten. Dat trek in me heel erg aan. Gevoel dat ik het niet goed doe.

Maar dan zoals zonet, boodschappen doen. Kim kletst lekker en zit constant te lachen. Dan ben ik wel trots op haar! En krijg veel (positieve) aandacht.
Liefie, die laatste fles... maak je daar inderdaad geen zorgen om. Vraag anders Marit eens uit Z&W, die is kinderarts (toevallig op mijn CB ) en zij gaf heel duidelijk aan dat sommige kinderen dat gewoon echt nog nodig hebben... Tegen dat ze 18 zijn, hebben ze heus geen late avondfles meer

[ Bericht 1% gewijzigd door Sjeen op 26-01-2007 17:33:45 (Wijn is fijn, maar je wordt er zo slordig van :\')) ]
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_45701820
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 17:31 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Liefie, die laatste fles... maak je daar inderdaad geen zorgen om. Vraag anders Marit eens uit Z&W, die is kinderarts (toevallig op mijn CB ) en zij gaf heel duidelijk aan dat sommige kinderen dat gewoon echt nog nodig hebben... Tegen dat ze 18 zijn, hebben ze heus geen late avondfles meer
Wat een lieve reactie!
(wat is Z&W?)
  Licht Ontvlambaar vrijdag 26 januari 2007 @ 17:44:57 #181
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_45701928
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 17:41 schreef Ingrid19 het volgende:

[..]

Wat een lieve reactie!
(wat is Z&W?)
Z&G bedoelde ik... Zwangerschap & Geboorte... Nummer van AA opzoekt
  vrijdag 26 januari 2007 @ 17:52:27 #182
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_45702173
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 17:31 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Tegen dat ze 18 zijn, hebben ze heus geen late avondfles meer
*grinnik* nee, dan grijpen ze weer naar een andere fles.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 26 januari 2007 @ 17:55:40 #183
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_45702270
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 17:52 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

*grinnik* nee, dan grijpen ze weer naar een andere fles.
Ja... die wat nu hier op het bureau staat
pi_45702275
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 17:44 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Z&G bedoelde ik... Zwangerschap & Geboorte... Nummer van AA opzoekt
Hihi, ik had al zo'n vermoeden.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 18:06:07 #185
11682 Moonah
Jolie femme
pi_45702580
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 16:54 schreef Sugar het volgende:
Yep!
Ik zit vandaag weer helemaal lekker in mijn (nog niet zo strakke) vel!
Ik la me toch zeker nie gêk moaken...

Ook de anderen nog bedankt voor de lieve reacties. Voelt goed!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_45703576
Ja hoor, krijg ik ein-de-lijk uitbetaald door het UWV, is het het verkeerde bedrag. Daar hebben ze dan 12 weken de tijd voor gehad.
Of snap ik iets niet? Heb je omdat zwangerschapsverlof onder de ziektewet valt toch niet recht op 100% zoals mij gezegd was?
Uiteraard komt zo'n brief pas op vrijdag aan, zodat je maandag pas weer zo'n callcenterkoe kunt vragen hoe het zit
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_45704116
Volgens mij is zwangerschapsverlof altijd 100% Mwana!
Balen
Verder goede berichten hier!

Ik kwam vandaag thuis, en daar lagen mijn liefjes lamlendig op de bank, een beetje sip te kijken. Ik moest eigenlijk wel een beetje lachen . A. is nog steeds best ziek (vannacht elk uur eruit, spugen spugen spugen) en Eva vond dr niks meer an met haar zieke papa geloof ik. Ik ben zo blij met ze
Eva
pi_45704205
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 18:59 schreef linda856763 het volgende:
Volgens mij is zwangerschapsverlof altijd 100% Mwana!
Balen
Verder goede berichten hier!
He, kort vraagje: je valt toch onder de ziektewet maar dan als speciaal geval als je verlof hebt?
quote:
Ik kwam vandaag thuis, en daar lagen mijn liefjes lamlendig op de bank, een beetje sip te kijken. Ik moest eigenlijk wel een beetje lachen . A. is nog steeds best ziek (vannacht elk uur eruit, spugen spugen spugen) en Eva vond dr niks meer an met haar zieke papa geloof ik. Ik ben zo blij met ze
Mannen kunnen zo ontzettend zielug zijn he als ze au hebben
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  vrijdag 26 januari 2007 @ 19:55:21 #189
144006 chacama
Ondernemend!
pi_45705718
Ingrid, heb eerst even gekeken hoe oud jouw grietje is. Nou, troost je...Fleur is 3 jaar en 5,5 maanden. En krijgt en wil nog steeds een avondfles. Het is haar rustmoment en afsluiting van de dag. Dus wat dat betreft heb je nog een paar jaar te gaan. En om nog 'erger' te maken ook 's ochtends drinkt ze nog uit de fles (met een gat in de speen waar een pink in kan) en bij haar boterham tussen de middag lurkt ze hem ook nog steeds leeg. En daar is ze niet de enige in, haar oppasvriendinnetje doet precies hetzelfde. Ik denk altijd maar hoeveel bv-moeders zijn er wel niet die hun kindje tot heel lang nog 's avonds de borst geven.

Mwana...heb jij weer!
pi_45706763
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 19:55 schreef chacama het volgende:
Ingrid, heb eerst even gekeken hoe oud jouw grietje is. Nou, troost je...Fleur is 3 jaar en 5,5 maanden. En krijgt en wil nog steeds een avondfles. Het is haar rustmoment en afsluiting van de dag. Dus wat dat betreft heb je nog een paar jaar te gaan. En om nog 'erger' te maken ook 's ochtends drinkt ze nog uit de fles (met een gat in de speen waar een pink in kan) en bij haar boterham tussen de middag lurkt ze hem ook nog steeds leeg. En daar is ze niet de enige in, haar oppasvriendinnetje doet precies hetzelfde. Ik denk altijd maar hoeveel bv-moeders zijn er wel niet die hun kindje tot heel lang nog 's avonds de borst geven.
En Fleur is geen verschrikkelijk ongezond en naar kind geworden? Hoe kan dat? Je houdt je niet aan De Regels!
Maw: als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan. Werkt het? Kind blij! Doel bereikt
quote:
Mwana...heb jij weer!
Dat mag ik niet meer zeggen van mijzelf
pi_45706831
Mwana:
quote:
Tijdens het zwangerschaps- en bevallingsverlof ontvangt u een uitkering ter hoogte van uw salaris
bron
quote:
Tijdens het zwangerschaps- en bevallingsverlof of het adoptie- of pleegzorgverlof hebt u recht op een uitkering op grond van de Wet arbeid en zorg. Deze uitkering is 100% van uw loon, met een maximum van ¤ 172,48 bruto per dag (inclusief vakantiegeld, bedrag voor 2007. Wie meer dan ongeveer ¤ 3.750 bruto per maand (exclusief vakantiegeld) verdient, krijgt met dit maximum te maken.
bron

edit: o, dat vroeg je niet eens precies. Nou, ja, volg de links, en daar staat nog veel meer!
Eva
pi_45707100
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 19:55 schreef chacama het volgende:

Mwana...heb jij weer!
Voel me meteen een stuk beter!
pi_45707220
Ja, maar dat is ook niet de bedoeling hè Ingrid . Lekker niets aantrekken van wat anderen zeggen
Eva
  vrijdag 26 januari 2007 @ 20:58:08 #194
144006 chacama
Ondernemend!
pi_45707708
ja, Mwana ik snap het ook niet. Ik doe het niet volgens de boekjes (die zijn het immers ook allemaal met elkaar eens) en toch heb ik een echte (lieve) peuter en een lachende baby.

Ah, ik weet het. Fleur en Maud zijn natuurlijk de uitzondering die de regels bevestigen

en nu gaat deze mama naar bed, want Maud weet nog niet wat klok kijken is, dus mag ik ook niet verwachten dat ze dat doet.
pi_45708341
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 20:43 schreef linda856763 het volgende:
Ja, maar dat is ook niet de bedoeling hè Ingrid . Lekker niets aantrekken van wat anderen zeggen

En toch is dat soms wel moeilijk.
pi_45708884
Ik weet het. Volgens mij hebben we daar allemaal problemen mee, om ons eigen plan te trekken, en ons niets van al dat commentaar/adviezen en alles aan te trekken.
Eva
  vrijdag 26 januari 2007 @ 21:39:13 #197
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_45709103
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 16:45 schreef Ingrid19 het volgende:
Moonah

rechst erin en links er weer uit Ingrid. andere mensen hebben altijd een mening over wat wel of niet beter is, maar het gaat tenslotte om jouw kind. zolang Kim dat flesje nodig heeft of lekker vind (of wat dan ook) geef je het toch gewoon.

ik vroeg dat laatst (een half jaar geleden is eigenlijk niet laatst) toevallig op het cb wat de gemiddelde leeftijd is dat er geen avondfles meer gegeven word, volgens cb arts is dat rond het 3e jaar. nou, je hebt nog ff hoor
pi_45709131
Vlak na de bevalling van Tristan heb ik hier voor het laatst op het forum gepost. Ik ben zo ontzettend druk, niet alleen met de kleine maar vooral met allemaal dingen die ineens tegelijk op mijn pad komen waardoor ik alles net kan bijhouden en vandaag had ik het een beetje gehad.
Toen ik hier las raakte ik ineens helemaal ontroerd want ik zie vrouwen die begrijpen hoe het is net moeder te zijn. Het gaat eigenlijk allemaal super hoor, met mij en de kleine want hij groeit als kool en ik ben bijna weer op mijn oude gewicht maar soms is het best zwaar vind ik en er is niemand die dat ziet.
Vooral de tips van andere mensen (of tips soms lijkt het net of je in een strafkamp beland bent) zijn zooooooooo heerlijk herkenbaar!
Ik heb geloof ik mijn geloof in het geloof verloren.
pi_45710949
Mjammetje
Welcome back!?
Eva
pi_45714274
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 21:39 schreef Martineke het volgende:

[..]

rechst erin en links er weer uit Ingrid. andere mensen hebben altijd een mening over wat wel of niet beter is, maar het gaat tenslotte om jouw kind. zolang Kim dat flesje nodig heeft of lekker vind (of wat dan ook) geef je het toch gewoon.

ik vroeg dat laatst (een half jaar geleden is eigenlijk niet laatst) toevallig op het cb wat de gemiddelde leeftijd is dat er geen avondfles meer gegeven word, volgens cb arts is dat rond het 3e jaar. nou, je hebt nog ff hoor
Ah, dat scheelt.

2 feb naar cb voor bmr en meningokokken prikken. (als ik het goed heb onthouden) zal het dan eens vragen. Als ik lees wat ze allemaal op een dag moet eten, nou dat lukt nooit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')