abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45671209
Haha ja leah, telefoongesprekken van die tijd:

Goed!
Gaat lekker!
Ja hoor, slaapt goed!
Ook 's nachts, ja hoor!
Drinkt prima, dank je wel!
Ik ga weer verder hoor, de plicht roept.

(lying through my teeth)

Moonah
Variety is the spice of life
  donderdag 25 januari 2007 @ 19:46:19 #152
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_45671431
Moonah. Tegenover al deze onzekerheden staan ook momenten dat alles op zn plaats valt. Ineens hebben jullie samen een ritme, gebruikjes, regelmaat. Echtwaar! Het komt! En dat gaat dan even goed en hoppakee, weer die onzekerheid. Maar...
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  donderdag 25 januari 2007 @ 19:47:10 #153
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_45671464
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 19:41 schreef nebelung het volgende:
Haha ja leah, telefoongesprekken van die tijd:

Goed!
Gaat lekker!
Ja hoor, slaapt goed!
Ook 's nachts, ja hoor!
Drinkt prima, dank je wel!
Ik ga weer verder hoor, de plicht roept.

(lying through my teeth)

Moonah
.

Tipje voor de nieuwe moeders dus .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  donderdag 25 januari 2007 @ 19:50:28 #154
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_45671614
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 19:36 schreef Moonah het volgende:
Het gaat ook ged, alleenniet volgens de boekjes.
Die boekjes bestaan ook eenmaal maar omdat er geld verdient moet worden

Moonah kalm aan en zoals de rest al zegt go with the flow , de perfecte moeder bestaat nu eenmaal lekker niet
pi_45671877
Moonah, geen advies maar alleen een dikke voor jou.
pi_45673592
Andere boekjes zoeken Moonah evt via www.askdrsears.com
Jullie redden het vast wel
  donderdag 25 januari 2007 @ 20:33:25 #157
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45673671
Moonah
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_45675796
Moonah ook een van mij!

Laat ze maar lullen! Je doet het harstikke goed!! En dat ritme dat komt echt vanzelf wel! Ook wij hebben gehad dat Amber alleen bij ons wilde slapen en niet alleen in slaap viel. Maak je er niet druk over meis!! Thies heeft nu nog gewoon geborgenheid nodig bij zijn pappa en mamma, daar voelt hij zich veilig.. Het komt vanzelf op zijn pootjes terecht!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:26:45 #159
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_45676041
Ik wil iedereen die hier een en knuf kan gebruiken, deze ook geven!!
Ik hoop dat alles snel wat beter op ritten komt, en dat er zekerheden komen!
Kom op allemaal! Kanjers!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  donderdag 25 januari 2007 @ 22:58:30 #160
11682 Moonah
Jolie femme
pi_45681131
Na mijn klaagzang wil ik jullie ook even het positieve nieuws vertellen:
Ik weet weer waar de knop zit.
En ik ben hem aan het omzetten.
Na het voeden heb ik het 'goed gemaakt' met Thies. Ik moet ook gewoon vertrouwen hebben in mijn ventje. Hij is zo super! Heel relaxed, gezellig, vrolijk!
De enige die (wel eens) moeilijk doet is zijn moeder.
We hebben samen meer dan een uur (!!) zitten kletsen, hij hield maar niet op, alsof ook híj me een hart onder de riem wilde steken. En daarna viel hij als een blok in slaap. Mogen jullie raden waar....!

Dames, mijn dank is weer groot! Die peptalk helpt echt!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  donderdag 25 januari 2007 @ 23:08:18 #161
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_45681521
En dan kijk je erop terug (zoals ik nu) en dan heb je zulke goede herinneringen aan dat kleine hoopje mens dat gewoon lekker op je borst in slaap viel. Vooral als je kijkt naar een eigenwijze peuter, die alleen maar "Ikke mij" en "Zelluf doen" roept .
  donderdag 25 januari 2007 @ 23:18:00 #162
11682 Moonah
Jolie femme
pi_45681921
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 23:08 schreef Leah het volgende:
En dan kijk je erop terug (zoals ik nu) en dan heb je zulke goede herinneringen aan dat kleine hoopje mens dat gewoon lekker op je borst in slaap viel.
Dat gevoel, die totale overgave, die armpjes ontspannen wijd over mij heen....
Dat zal ik nooit vergeten! Dat koester ik nú al!
quote:
Vooral als je kijkt naar een eigenwijze peuter, die alleen maar "Ikke mij" en "Zelluf doen" roept .
Pfff, kan me er nog niets bij voorstellen. Vind het nu al zo snel gaan!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  donderdag 25 januari 2007 @ 23:23:44 #163
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_45682153
Twee keer met je ogen knipperen, en dan sta je ineens de vierde verjaardag( of de tweede) te vieren .
  † In Memoriam † donderdag 25 januari 2007 @ 23:31:14 #164
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_45682410
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 23:23 schreef Leah het volgende:
Twee keer met je ogen knipperen, en dan sta je ineens de vierde verjaardag( of de tweede) te vieren .
* Macka nú naar boven rent om babietje plat te knuffelen
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  donderdag 25 januari 2007 @ 23:46:26 #165
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_45682933
Doe maar . Ik kijk nog steeds weleens met verbazing naar filmpjes van toen ze baby waren. Ik herken het wel, maar ergens ook weer niet, heel gek.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 09:41:53 #166
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_45687571
En dan bedenken dat wíj ook ooit zo klein zijn begonnen!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_45688526
Nou, ik ben nooit zo klein geweest als Anna. (na mijn geboorte dan) Toen ze twee maanden was, was ze even zwaar als mijn zusje bij haar geboorte en dat was de kleinste.

Ik roep halve dagen dat het wel handig is dat ze zo weinig groeit. Makkelijk meedragen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_45689638
Ik ben nú al vergeten hoe klein Eva was. En de foto's zijn ook niet zo duidelijk daarin vind ik. Maar ik vind het nu eigenlijk leuker dan in het begin. Zo'n echt mensje, met een willetje en een gebruiksaanwijzing die we wat leren kennen
Eva
pi_45693268
Aaah Moonah, wat doe je jezelf aan? Om de 5 uur voeden ik durf er niet eens aan te denken hier joh.
Als ze zo klein zijn is mijn ervaring dat je vaak kunt proberen te sturen wat je wilt, maar het werkt het lekkers als je meegaat met de stroom en vandaaruit es wat bijstuurt soms dmv vaste rituelen of een paar vaste tijdstippen.
Ga vooral niet aan jezelf twijfelen joh, want als wat iedereen om je heen kwaakt ook niet werkt, dan weet je het helemaal niet meer. Thies is lief, gezond en gelukkig, DUS doe jij het goed!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  vrijdag 26 januari 2007 @ 14:08:02 #170
144006 chacama
Ondernemend!
pi_45694884
Moonah, gekke griet. Je bent zo'n gevoelsmens. Doe jezelf al die ongein toch niet aan. Jij bent de beste mama die er is voor kleine Thies. En diep van binnen weet je dat donders goed. Je zult hem altijd het beste geven, niet omdat je dat wilt, maar gewoon omdat je niet anders kunt .

En als je straks gaat werken en Thies pakt de fles minder goed...geeft dat niet zo heel erg. Hij haalt het dan echt wel dubbel en dwars bij jou in. En dan kun jij ook nog eens extra genieten weer.

Volg je gevoel (zonder twijfel) en geniet van alle grote en kleine momenten.

zie hoe druk ik bezig ben met de boekhouding
  vrijdag 26 januari 2007 @ 15:12:10 #171
593 sjak
Juffie Bloem
pi_45697066
Moonah Wat kun je onzeker zijn he. Zeker als je ervaringsdeskundige bent hoe het niet moet. Ik PM je even.

Lieve reacties allemaal hierboven. Het gaat gelukkig weer wat beter, de pijn is er nog wel maar niet zo hevig, de koorts is gezakt. Ik was gisteren wel enorm geschrokken. Ineens moest ik met spoed naar het ziekenhuis om met spoed bloed te laten prikken En dat voor een angsthaas als ik met dokters enz (als het om mezelf gaat dan )
Dutchie, ik denk dat je wel gelijk hebt. Ik moet het maar eens wat rustiger aan gaan doen. Moeilijk voor zo'n druk mensje als ik, maar wel beter. Ik heb gisteren ook gelijk weer een boek uit de kast gepakt. De zevensprong, leuk om weer eens zo'n spannend kinderboek te lezen en net wilde ik "iets" gaan doen, koken, strijken ofzo maar ik besloot dat de badkamer, de boodschappen en de was genoeg zijn geweest voor nu. Koken kan straks ook wel en die strijk wacht wel op me. Ik blijf gewoon lekker thuis met Jetske.

[ Bericht 74% gewijzigd door sjak op 26-01-2007 15:17:47 ]
Lekker douchen!
  vrijdag 26 januari 2007 @ 15:39:55 #172
144006 chacama
Ondernemend!
pi_45698037
Goedzo Sjak...luisteren naar je lichaam en jezelf. Tien punten
pi_45699487
Ik weet niet wat me overkomt: Nune ligt al de hele middag braaf in bed te tukken.
AFKLOPKLOPKLOPPERDEKLOPRAM
Hopen dat het vannacht niet bal wordt dan (ging deze nacht ook goeoeoeoed nl)
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_45699630
Thies is een schatje, je doet het zeker goed Moonah. Volg je gevoel.

Fijn dat het beter gaat sjak en idd rustig aan doen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 26 januari 2007 @ 16:45:45 #175
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_45700347
Lotte ligt ook lekker naast me te slapen, in de box

hahaha maar dat heeft er ook mee te maken dat wij een lastige trap hebben en ik die niet iedere keer met haar op en af wil.
's nachts slaapt ze gelukkig erg goed in haar eigen bed, waar ze ook wakker in wordt gelegd.

Zo en nu over mama, ik ben moe, heb mijn eerste week part time werken erop zitten. Pff valt niet mee om vroeg op te moeten staan, te moeten fietsen (auw bilbotten, had ik die dan?). Lastige klas (lastiger) dus daar mag ook nog een hoop in gebeuren.
Maar wel blij dat ik al drie dagen heb gewerkt! En dat ik even in een andere omgeving dan thuis ben geweest.
Nu geukkig lang weekend... Dat heb ik wel verdiend.

Oh en ik heb mijn eerste menstruatie weer gehad. tjee het is nog nooit zo duidelijk geweest dat ik ongesteld moest worden, wat was ik sjacho
Dat hebben we ook weer gehad!

Iedereen sterkte met ziek zijn/niet lekker in zijn/haar vel zitten.
Die griep is niet leuk, mijn ouders zijn er geod ziek van geweest...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')