quote:
Op donderdag 25 januari 2007 19:09 schreef Moonah het volgende:Oeh Mwana...
![]()
Dat is echt een rotsituatie zeg. Ik hoop dat er zich een oplossing aandient.
Djeez, wat een lame reactie, maar ik weet nu niet wat anders te zeggen.
Sjak, gelukkig is er vooralsnog niets ernstigs aan de hand.
En PV, ben jij er gerust op om het weekend af te wachten?
Ik merk zelf dat ik behoorlijk op mijn tenen en mijn tandvlees loop. Ik laat mezelf gek maken. Eerst dat gedoe over BV, dat het om de 5 uur zou moeten. Nu weer dat Thies niet goed inslaapt. En als klap op de vuurpijl opperde vanmiddag een vriendin dat Thies zich mss wel kon vervelen. Ik voel me zó onzeker nu...
Vanmiddag bij J aangekaart om het slapen eens onder de loupe te nemen. Hij heeft eea even erg goed voor me gerelativeerd. "Eerst moest het voeden in een strakkere structuur, een halve dag later weer niet. Nu is het slapen weer niet goed. Jij ziet de laatste dagen overal een probleem in terwijl het hardstikke goed gaat met Thies." Hm, ja. Is ook wel zo.
Maar ik voel me onzeker en gespannen. Thies zóu toch alleen moeten kunnen inslapen? Waarom jengelt hij zo veel? (Mijn vriendin vond het overigens helemaal niet veel..). En dat voeden, als ik straks werk, dan moet hij 3x een flesje, en hij houdt niet van flesjes. Dus dan is het toch wel fijn als er wat meer tijd tussen de voedingen inzit zodat hij maar 1 flesje hoeft. En zou hij zich écht vervelen? Ik bied hem toch regelmatig een nieuw speeltje aan, we zingen en dansen samen....
Blablablaaaaaahblleeeeggghh.
![]()
Ik moet de knop weer zien te vinden om hem om te zetten. Tot vorige week voelde ik me helemaal top en zag ik geen probleem. En Thies voelt natuurlijk ook haarfijn aan dat zijn mama gespannen is.
![]()
Als jij zo gestressed bent ,dan voelt Thies dat, Moonah, en dat kan ook een reden zijn van zijn onrust (als er al sprake is van onrust, ms denk jij dat enkel, maar dat kan ik niet beoordelen).
je denkt duidelijk veel te veel na, vraagt m.i. veel te veel en te vaak advies, krijgt van alles te horen, de een zegt dit, de een zegt dat, ergo minder lezen, minder lullen, minder piekeren, meer op JOUW gevoel afgaan, je kind herkent dat, hij heeft 9 maanden in je buikje mogen genieten van jouw hartslag, je emoties die ook onuitgesproken voelbaar zijn.
jij bent een intelligente vrouw, vertrouw daar eens gewoon op, naast je moeder instinct, en luister eens niet zoveel naar hoe anderen het doen, hoe vaak die voeden, hoe lang hun kotertjes slapen, luister nu even enkel naar mij
![]()
relax dame, relax, jij doet het goed, en zodra je je dat realiseert, en durft te geloven dus, doet Thies het ook goed
[i]"you left me standing here,
a long long time ago"[/i]