ja maar wat als ik nou met een Armeniėr trouw. Wat is ons kind danquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:31 schreef Hayaxchik het volgende:
Pff Het is saai hier.
Een turk blijft een turk.
Een armenier blijft een Armenier
Er is hier niets te bespreken!
een arme turkquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:34 schreef Burakius het volgende:
[..]
ja maar wat als ik nou met een Armeniėr trouw. Wat is ons kind dan![]()
![]()
Er valt ook niet meer echt veel te discussieren over Hrant Dink's dood. De man is dood en begraven, de daders zijn gepakt, motieven zijn bekend.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:32 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik snap niet dat deze topic nog steeds open is, het heeft er nooit over gegaan, daarnaast is er al een topic over de moord
quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:39 schreef Hayaxchik het volgende:
Bye BYe cucukhlar!!!
Een Armeniėr, want wij zijn allen Armeniėrs. Stond op die spandoekenquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:34 schreef Burakius het volgende:
[..]
ja maar wat als ik nou met een Armeniėr trouw. Wat is ons kind dan![]()
![]()
"Armeniėr"quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:22 schreef Slayage het volgende:
[..]
het klinkt heel charmant, maar het leest toch minder prettig
maar wat is hay eigenlijk?
denk dat ie cocuklar bedoelt. ook wel -->kinderenquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:00 schreef Mwanatabu het volgende:
Wat is een cucukh?
hij bedoelt cocuk, kindquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:00 schreef Mwanatabu het volgende:
Wat is een cucukh?
Dit wordt een beetje een ons-kent-ons van steppenvolken, hierzo.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:39 schreef Hayaxchik het volgende:
Bye BYe cucukhlar!!!
okquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:02 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
"Armeniėr"
Afgeleid van een groot leider Hayk ooit. Zo noemen ze zichzelf.
Dag kinders staat er.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:07 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dit wordt een beetje een ons-kent-ons van steppenvolken, hierzo.
armeniers horen tot de bergvolken hoorquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:07 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dit wordt een beetje een ons-kent-ons van steppenvolken, hierzo.
je hebt het duidelijk te druk met je partyquote:
armenen horen niet bij volken.Armenen zijn 1 soort ze horen nergens bijquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:09 schreef Slayage het volgende:
[..]
armeniers horen tot de bergvolken hoor![]()
Nee hoor, we gaan allemaal knuffelen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:31 schreef Hayaxchik het volgende:
Pff Het is saai hier.
Een turk blijft een turk.
Een armenier blijft een Armenier
Er is hier niets te bespreken!
Is al achter de rug joh.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:09 schreef Slayage het volgende:
[..]
je hebt het duidelijk te druk met je party![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:10 schreef Burakius het volgende:
[..]
armenen horen niet bij volken.Armenen zijn 1 soort ze horen nergens bij.
kweet niet, laat onze msr T maar daarop reagerenquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:10 schreef Burakius het volgende:
[..]
armenen horen niet bij volken.Armenen zijn 1 soort ze horen nergens bij.
wat voor taart had je?quote:
je heb gelijk. Ze zijn al die eeuwen platgeneukt door vele stammen uit azie en europa dus wat dat betreft geef ik u gelijkquote:
Volgens mij gaan de Armeniėrs dit winnenquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:09 schreef Slayage het volgende:
[..]
armeniers horen tot de bergvolken hoor![]()
ow?quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:13 schreef Floripas het volgende:
[..]
Volgens mij gaan de Armeniėrs dit winnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |