ja hahaha ze krijgen spontaan natte onderbroekjes bij het denken aan GRoot-Armenië, maar krijgen vervolgens een vieze poepluiertje omdat ze beseffen dat de Turken veels te sterk zijnv oor hen. Ze w88 nog steeds op Ruslandquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:10 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Kan iemand voor mij ontcijferen wat deze armeense zegt
Onthullend, maar niet heus, om te zien hoe de armenen Turkenhaat met de paplepel krijgen ingegoten. Hebben ze in dat armzalige land niets anders te doen? Get a life, jullie hebben de oorlog verloren. Er komt geen Groot-Armenie. Ga weer werken en bouw je land eens op ipv te teren op inkomsten van de broeders in West-Europa en Amerika
Hilarisch. Je begint zelf al met een leugen. Dink heeft dit namelijk nooit gezegd.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:04 schreef Dreamscape het volgende:
Arrogante k**zak. Noem je doden van mensen omdat ze Armeen zijn vrede?? Is Hrant Dink niet gedood omdat hij een Armeen was??
Hrant Dink is niet vermoord omdat hij een Armeen was. Hij is vermoord voor zijn beledigende artikel waarin hij Turks bloed "vies" noemt die vervangen moet worden door "schone Armeens bloed"
Niet dat ik de moord goedkeur, maar laten we de feiten niet verdraaien.
Bij mensen zoals jij wel, ja.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:03 schreef Burakius het volgende:
[..]
Toch vind ik het raar om dat zou te bewoorden. Dat vraagt toch om misverstanden?
Ergens krijg ik de indruk dat er bij deze post een nat onderbroekje hoortquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:22 schreef Burakius het volgende:
[..]
ja hahaha ze krijgen spontaan natte onderbroekjes bij het denken aan GRoot-Armenië, maar krijgen vervolgens een vieze poepluiertje omdat ze beseffen dat de Turken veels te sterk zijnv oor hen. Ze w88 nog steeds op Rusland
bedoel je misschien gaypower?quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:13 schreef Hayaxchik het volgende:
Amaai je bent zo slim dat je alles weet ja??
HAYPOWER![]()
Waarom meteen aanvallen? Ik zeg gewoon iets normaals en jij gaat er zo op in. Ben jij zo opgevoed? Is je zeker met de paplepel ingegoten he. lekker hoor die Armeense opvoedingquote:
jij bent echt grappigquote:Op donderdag 25 januari 2007 18:53 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ergens krijg ik de indruk dat er bij deze post een nat onderbroekje hoort![]()
Ja, het Turkse leger is veel te sterk voor het Armeense. En dan? Is dat de definitie van een betere staat? Of zegt het iets meer over jouw invalshoek tov conflicten? Meteen lekker flexen met de bicepjes.
Mên laat me dan iig meegenieten en post een picca (van dat onderbroeje mag ook)![]()
Jweeel, is prachtig Vlaamsquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:22 schreef Slayage het volgende:
[..]
bedoel je misschien gaypower?![]()
amaai? sorry maar dit is echt geen nederlands, terug naar de inburgeringscursus jij![]()
Elke kenner zal meteen zien dat het om oud Nederlandsch gaat. Wat nou Vlaamsch. Ga heen u!quote:
het klinkt heel charmant, maar het leest toch minder prettigquote:
Ik nomineer dit voor meest trieste stukje in de fok geschiedenisquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:24 schreef Hayaxchik het volgende:
Stelletje klein kinderen loool
wat kun jij zeggen turkkeiskopje.Denk je dat je goed geïntegreerd bent,je weet niet eens
wat er gebeurd in je land en je hebt maar scheldwoordjes van buiten geleerd lol![]()
Gij denkt dat Turkije nog oorlog gaat voeren?![]()
Armenie kan turkije zo aan !!!Wat denk je ons land bestaat vooral uit leger.
En zelfs zonder Rusland.!!!!
En zelfs rusland zullen jullie nooit aankunnen!!
tegen wie heb je het eigenlijk?quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:24 schreef Hayaxchik het volgende:
Stelletje klein kinderen loool
wat kun jij zeggen turkkeiskopje.Denk je dat je goed geïntegreerd bent,je weet niet eens
wat er gebeurd in je land en je hebt maar scheldwoordjes van buiten geleerd lol![]()
Gij denkt dat Turkije nog oorlog gaat voeren?![]()
Armenie kan turkije zo aan !!!Wat denk je ons land bestaat vooral uit leger.
En zelfs zonder Rusland.!!!!
En zelfs rusland zullen jullie nooit aankunnen!!
hahah vallah ik ga kapot hier jongequote:Op donderdag 25 januari 2007 20:28 schreef Slayage het volgende:
[..]
tegen wie heb je het eigenlijk?
sorry, maar nu maak je jezelf echt belachelijk![]()
![]()
![]()
wat is je leeftijd als ik vragen mag?
DUH!quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:26 schreef Hayaxchik het volgende:
Ik woon niet in jullie hollandje!!!!
ik snap niet dat deze topic nog steeds open is, het heeft er nooit over gegaan, daarnaast is er al een topic over de moordquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:29 schreef Burakius het volgende:
[..]
hahah vallah ik ga kapot hier jonge
ik denk dat we hier te maken hebben met een 10 jarige ofzo...quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:31 schreef Hayaxchik het volgende:
Pff Het is saai hier.
Een turk blijft een turk.
Een armenier blijft een Armenier
Er is hier niets te bespreken!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |