abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45665061
Ligt het aan mij of hebben al die armenen nou zo'n belabberde taalbeheersing

Dat moet wel een zware domper zijn. En je hebt de feiten tegen je en je beheerst de nederlandse taal niet.
pi_45665791
misschien omdat zij maar paar jaar in NL is en jij heel je leven, en trouwens toen ik pas naar NL kwam zat ik op een taalschool waar turken zaten die heel hun leven in NL gewoond hadden. Turkse vrouwen die in NL wonen spreken na 20 jaar nog steeds de taal niet.
-==-
pi_45665909
ehum droom maar verder!!!!
Hrant dink is vermoord en dat is een schandaal voor jullie land in heel de wereld.
Dus ik vrees dat je droom dat turkije in europa binnenstapt kunt vergeten!!!!
Meer zeg ik niet!!!!
pi_45666149
Lol ten eerste ik ben niet uit holland meneertje.
En jij wil opvallen dat je heel je leven hier woont lool Turken van europa zijn geen turken van turkije en voor dat je het gaat beseffen zal de turkse cultuur helemaal verdwijnen als alle turken gaan verhuizen naar hier.Dan moeten jullie niet klagen het zijn de hollanders die ons veranderen.Pfff ik zou nooit willen dat Armenie in europa komt zelfs moesten ze willen of niet.Onze cultuur moet altijd blijven en hoe meer dat je weg gaat van je land hoe meer dat mensen veranderen.Veel turken zijn gewoon zoals hollanders geworden dusja als het zo ver is moet je niet klagen!!!
pi_45666463
Kan iemand voor mij ontcijferen wat deze armeense zegt

Onthullend, maar niet heus, om te zien hoe de armenen Turkenhaat met de paplepel krijgen ingegoten. Hebben ze in dat armzalige land niets anders te doen? Get a life, jullie hebben de oorlog verloren. Er komt geen Groot-Armenie. Ga weer werken en bouw je land eens op ipv te teren op inkomsten van de broeders in West-Europa en Amerika
pi_45666846
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 17:10 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Kan iemand voor mij ontcijferen wat deze armeense zegt

Onthullend, maar niet heus, om te zien hoe de armenen Turkenhaat met de paplepel krijgen ingegoten. Hebben ze in dat armzalige land niets anders te doen? Get a life, jullie hebben de oorlog verloren. Er komt geen Groot-Armenie. Ga weer werken en bouw je land eens op ipv te teren op inkomsten van de broeders in West-Europa en Amerika
ja hahaha ze krijgen spontaan natte onderbroekjes bij het denken aan GRoot-Armenië, maar krijgen vervolgens een vieze poepluiertje omdat ze beseffen dat de Turken veels te sterk zijnv oor hen. Ze w88 nog steeds op Rusland
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_45667339
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 15:04 schreef Dreamscape het volgende:
Arrogante k**zak. Noem je doden van mensen omdat ze Armeen zijn vrede?? Is Hrant Dink niet gedood omdat hij een Armeen was??

Hrant Dink is niet vermoord omdat hij een Armeen was. Hij is vermoord voor zijn beledigende artikel waarin hij Turks bloed "vies" noemt die vervangen moet worden door "schone Armeens bloed"
Niet dat ik de moord goedkeur, maar laten we de feiten niet verdraaien.
Hilarisch. Je begint zelf al met een leugen. Dink heeft dit namelijk nooit gezegd.
Over taalfouten gesproken: ´´die´´ bloed moet worden vervangen door ´´schone´´ bloed?
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_45668108
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 22:03 schreef Burakius het volgende:

[..]

Toch vind ik het raar om dat zou te bewoorden. Dat vraagt toch om misverstanden?
Bij mensen zoals jij wel, ja.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_45669351
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 17:22 schreef Burakius het volgende:

[..]

ja hahaha ze krijgen spontaan natte onderbroekjes bij het denken aan GRoot-Armenië, maar krijgen vervolgens een vieze poepluiertje omdat ze beseffen dat de Turken veels te sterk zijnv oor hen. Ze w88 nog steeds op Rusland
Ergens krijg ik de indruk dat er bij deze post een nat onderbroekje hoort
Ja, het Turkse leger is veel te sterk voor het Armeense. En dan? Is dat de definitie van een betere staat? Of zegt het iets meer over jouw invalshoek tov conflicten? Meteen lekker flexen met de bicepjes.
Mên laat me dan iig meegenieten en post een picca (van dat onderbroeje mag ook)
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_45669715
Nee hoor Dink heeft dat artikel nooit geschreven. Hij is nooit veroordeeld tot 6 maanden gevangenis voor een artikel waarin dat staat.

Als je wilt beweren dat hij het niet zo bedoeld heeft, dan ben ik het met je eens.
pi_45670444
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 16:13 schreef Hayaxchik het volgende:

Amaai je bent zo slim dat je alles weet ja??

HAYPOWER
bedoel je misschien gaypower?

amaai? sorry maar dit is echt geen nederlands, terug naar de inburgeringscursus jij
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_45672417
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:08 schreef Apropos het volgende:

[..]

Bij mensen zoals jij wel, ja.
Waarom meteen aanvallen? Ik zeg gewoon iets normaals en jij gaat er zo op in. Ben jij zo opgevoed? Is je zeker met de paplepel ingegoten he. lekker hoor die Armeense opvoeding
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_45672449
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:53 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ergens krijg ik de indruk dat er bij deze post een nat onderbroekje hoort
Ja, het Turkse leger is veel te sterk voor het Armeense. En dan? Is dat de definitie van een betere staat? Of zegt het iets meer over jouw invalshoek tov conflicten? Meteen lekker flexen met de bicepjes.
Mên laat me dan iig meegenieten en post een picca (van dat onderbroeje mag ook)
jij bent echt grappig je maakt van iets slechts nog iets slechter.
pi_45672824
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 19:22 schreef Slayage het volgende:

[..]

bedoel je misschien gaypower?

amaai? sorry maar dit is echt geen nederlands, terug naar de inburgeringscursus jij
Jweeel, is prachtig Vlaams
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_45673063
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:16 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Elke kenner zal meteen zien dat het om oud Nederlandsch gaat. Wat nou Vlaamsch. Ga heen u!
pi_45673086
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:16 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

het klinkt heel charmant, maar het leest toch minder prettig

maar wat is hay eigenlijk?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_45673206
Stelletje klein kinderen loool
wat kun jij zeggen turkkeiskopje.Denk je dat je goed geïntegreerd bent,je weet niet eens
wat er gebeurd in je land en je hebt maar scheldwoordjes van buiten geleerd lol
Gij denkt dat Turkije nog oorlog gaat voeren?
Armenie kan turkije zo aan !!!Wat denk je ons land bestaat vooral uit leger.
En zelfs zonder Rusland.!!!!
En zelfs rusland zullen jullie nooit aankunnen!!
pi_45673307
Ik woon niet in jullie hollandje!!!!
pi_45673390
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:24 schreef Hayaxchik het volgende:
wat kun jij zeggen turkkeiskopje.Denk je dat je goed geïntegreerd bent,je weet niet eens
Ik nomineer dit voor meest trieste stukje in de fok geschiedenis HHAHA ik ga dit opslaan
pi_45673427
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:24 schreef Hayaxchik het volgende:
tegen wie heb je het eigenlijk?

sorry, maar nu maak je jezelf echt belachelijk

wat is je leeftijd als ik vragen mag?
-Rabia Al-Basri
pi_45673451
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:28 schreef Slayage het volgende:

[..]

tegen wie heb je het eigenlijk?

sorry, maar nu maak je jezelf echt belachelijk

wat is je leeftijd als ik vragen mag?
hahah vallah ik ga kapot hier jonge
pi_45673511
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:26 schreef Hayaxchik het volgende:
Ik woon niet in jullie hollandje!!!!
DUH!

weet je trouwens de quote knop te vinden?
-Rabia Al-Basri
pi_45673561
Pff Het is saai hier.
Een turk blijft een turk.
Een armenier blijft een Armenier
Er is hier niets te bespreken!
pi_45673621
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:29 schreef Burakius het volgende:

[..]

hahah vallah ik ga kapot hier jonge
ik snap niet dat deze topic nog steeds open is, het heeft er nooit over gegaan, daarnaast is er al een topic over de moord
-Rabia Al-Basri
pi_45673683
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:31 schreef Hayaxchik het volgende:
Pff Het is saai hier.
Een turk blijft een turk.
Een armenier blijft een Armenier
Er is hier niets te bespreken!
ik denk dat we hier te maken hebben met een 10 jarige ofzo...

wat doe ik hier eigenlijk?
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')