abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45571132
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 16:00 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ik zeg het altijd al. Sommige problemen lossen zichzelf wel op. Deze jongen met de pet heeft zijn vaderland uitstekend gediend door een landverrader op te ruimen, maar dat neemt niet weg dat hij 20 jaar mag zitten.

Laten we wel wezen, we kunnen geen moord goedkeuren natuurlijk, ook al is het uit vaderlandsliefde.
Hrant kon geen landverrader zijn want hij verdedigde zijn land juist.
als de moordenaar liefde had voor zijn land zou hij Hrant nooit vermoord hebben, omdat nu ziet turkye nog dieper in problemen.

en ja ik herken de style van turken, ze zijn niet zo slim om probleem met woorden te kunnen oplossen, dus pakken ze weer wapens,
92 jaar geleden wilden ze ook in hun land wat veranderen, en dachten dat genocide(wapens) de beste oplossing was.
-==-
pi_45571140
Er is hier al een topic(reeks) over...
pi_45571582
quote:
Op maandag 22 januari 2007 09:26 schreef Ichthus het volgende:

[..]

Hrant kon geen landverrader zijn want hij verdedigde zijn land juist.
als de moordenaar liefde had voor zijn land zou hij Hrant nooit vermoord hebben, omdat nu ziet turkye nog dieper in problemen.

en ja ik herken de style van turken, ze zijn niet zo slim om probleem met woorden te kunnen oplossen, dus pakken ze weer wapens,
92 jaar geleden wilden ze ook in hun land wat veranderen, en dachten dat genocide(wapens) de beste oplossing was.
Yeah right. De Armenen kwamen zelf als eerste samen met de Russen. Ze zagen hun kans schoon ook een stukje mee te pikken van Turkije en begonnen dorpen te plunderen lees: uit te moorden. Eye for an eye ... we hebben ze net zo keihard teruggepakt en verdedigd.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
  maandag 22 januari 2007 @ 10:05:57 #4
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_45571734
quote:
Op maandag 22 januari 2007 09:56 schreef Burakius het volgende:

[..]

Yeah right. De Armenen kwamen zelf als eerste samen met de Russen. Ze zagen hun kans schoon ook een stukje mee te pikken van Turkije en begonnen dorpen te plunderen lees: uit te moorden. Eye for an eye ... we hebben ze net zo keihard teruggepakt en verdedigd.
Haha ja! Pak aan, vrouwen en kinderen! Dat zal jullie leren om met de russen te heulen.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_45571767
quote:
Op maandag 22 januari 2007 10:05 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Haha ja! Pak aan, vrouwen en kinderen! Dat zal jullie leren om met de russen te heulen.
Of pak aan! dat zal jullie leren onze vrouwen en kinderen te doden
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
  maandag 22 januari 2007 @ 10:11:30 #6
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_45571843
ONZ
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  maandag 22 januari 2007 @ 10:14:34 #7
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_45571913
quote:
Op maandag 22 januari 2007 10:07 schreef Burakius het volgende:

[..]

Yup... jullie vermoorden onze vrouwen en kinderen dus wij vermoorden die van jullie.

Ik zag laatst een sketch uit slovenie van 2 mannen die met hun vriendin aan het wandelen waren in het bos. De 2 stelletjes kwamen elkaar tegen en de mannen liepen per ongeluk tegen elkaar aan. Dit ontaarde in een ruzie... waarbij ze omstebeurd elkaars vriendin in elkaar aan het meppen waren.

Weet je waarom die sketch hilarisch is? Omdat het zo ontiegelijk absurd is. 3 keer raden waarom ik een referentie plaats naar die sketch.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_45572007
quote:
Op maandag 22 januari 2007 10:14 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Yup... jullie vermoorden onze vrouwen en kinderen dus wij vermoorden die van jullie.

Ik zag laatst een sketch uit slovenie van 2 mannen die met hun vriendin aan het wandelen waren in het bos. De 2 stelletjes kwamen elkaar tegen en de mannen liepen per ongeluk tegen elkaar aan. Dit ontaarde in een ruzie... waarbij ze omstebeurd elkaars vriendin in elkaar aan het meppen waren.

Weet je waarom die sketch hilarisch is? Omdat het zo ontiegelijk absurd is. 3 keer raden waarom ik een referentie plaats naar die sketch.
Ja moorden is wel ff wat anders. Als iemand een heel dorp komt uitmoorden dan moet je je verdedigen. Wil jij dat eens zien. Een heel dorp uitgemoord. Verdediging totdat de vijand is uitgeschakeld.
pi_45572718
quote:

[..]

alle grote landen(behalfe V.S.) hebben genocide van turken op armenier herkend, dus ik neem aan dat dat wel gebeurd zal zijn, maar tot nu toe heeft niemand genocide van armeniers op turken herkend.
het gaat niet erom waar jij in wilt gelofen maar wat er echt gebeurd is!!!
-==-
  maandag 22 januari 2007 @ 10:57:48 #10
159979 G.Fawkes
Libera eas de ore leonis!
pi_45572880
quote:
Op maandag 22 januari 2007 10:50 schreef Ichthus het volgende:

[..]

alle grote landen(behalfe V.S.) hebben genocide van turken op armenier herkend, dus ik neem aan dat dat wel gebeurd zal zijn, maar tot nu toe heeft niemand genocide van armeniers op turken herkend.
het gaat niet erom waar jij in wilt gelofen maar wat er echt gebeurd is!!!
Geschiendenis wordt geschreven door de overwinnaars he, dus wat er echt gebeurd kom je nooit te weten. Ik als turk ontken niet dat er in die periode veel turkse armeniers om zijn gekomen. Ik ontken ook niet dat dat gedeeltelijk door nalatigheid of slechte communicatie van turkse leger is gebeurd. Ik ben alleen niet van mening dat 1,5 miljoen (getal veranderd ook elke dag) armeniers met op zet zijn vermoord door het leger.
pi_45573086
quote:
Op maandag 22 januari 2007 10:57 schreef G.Fawkes het volgende:

[..]

Geschiendenis wordt geschreven door de overwinnaars he, dus wat er echt gebeurd kom je nooit te weten. Ik als turk ontken niet dat er in die periode veel turkse armeniers om zijn gekomen. Ik ontken ook niet dat dat gedeeltelijk door nalatigheid of slechte communicatie van turkse leger is gebeurd. Ik ben alleen niet van mening dat 1,5 miljoen (getal veranderd ook elke dag) armeniers met op zet zijn vermoord door het leger.
Ja inderdaad. De geschiedenis wordt geschreven door de overwinnaars. en turkye was de overwinnaar, want tot 1993 hadden Armeniërs geen eigen land. en dat grote landen genocide erkend hebben is dankzij al de Armeniërs(zoals Charles Aznavour) die in 1915 uit hun leefgebied verdreven werden.
-==-
  maandag 22 januari 2007 @ 11:11:12 #12
159979 G.Fawkes
Libera eas de ore leonis!
pi_45573205
quote:
Op maandag 22 januari 2007 11:05 schreef Ichthus het volgende:

[..]

Ja inderdaad. De geschiedenis wordt geschreven door de overwinnaars. en turkye was de overwinnaar, want tot 1993 hadden Armeniërs geen eigen land. en dat grote landen genocide erkend hebben is dankzij al de Armeniërs(zoals Charles Aznavour) die in 1915 uit hun leefgebied verdreven werden.
mwah, ik zie turkije niet direct als overwinnaars in die oorlog nee. Misschien dat wat kennis van die periode niet zo misstaan. Het feit dat er zoveel stemmen in het westen zeggen dat er wel genocide is geweest, zegt al genoeg over wie de overnwinnaars waren.
pi_45573409
quote:
Op maandag 22 januari 2007 11:11 schreef G.Fawkes het volgende:

[..]

mwah, ik zie turkije niet direct als overwinnaars in die oorlog nee. Misschien dat wat kennis van die periode niet zo misstaan. Het feit dat er zoveel stemmen in het westen zeggen dat er wel genocide is geweest, zegt al genoeg over wie de overnwinnaars waren.
Ik zag nogmaals, geloof waar je in wilt geloven in je eigen wereldje, maar er zijn feiten.
Nog een ding.
Turken zijn goed in ontkennen van feiten, en er is weinig kans dat ze het feit van Armeense genocide ooit erkennen.
Denk nou eens, zouden ze fout uit het verleden erkennen, als ze het feit van het bestaan van het land Cyprus niet eens erkennen.
Zo zijn ze, in hun eigen wereldje, alles wat ze niet leuk vinden, erkennen ze gewoon niet.
-==-
pi_45573515
quote:
Op maandag 22 januari 2007 11:20 schreef Ichthus het volgende:

[..]

Ik zag nogmaals, geloof waar je in wilt geloven in je eigen wereldje, maar er zijn feiten.
Nog een ding.
Turken zijn goed in ontkennen van feiten, en er is weinig kans dat ze het feit van Armeense genocide ooit erkennen.
Denk nou eens, zouden ze fout uit het verleden erkennen, als ze het feit van het bestaan van het land Cyprus niet eens erkennen.
Zo zijn ze, in hun eigen wereldje, alles wat ze niet leuk vinden, erkennen ze gewoon niet.
Cyprus is ours. Dream on
pi_45573531
quote:
Op maandag 22 januari 2007 11:25 schreef Burakius het volgende:

[..]

Cyprus is ours. Dream on
dat bedoel ik nou.
-==-
pi_45573999
quote:
Op maandag 22 januari 2007 11:26 schreef Ichthus het volgende:

[..]

dat bedoel ik nou.
ja vandaag heb ik zin de stroom tegen in te gaan. Sorry
pi_45574165
quote:
Op maandag 22 januari 2007 11:25 schreef Burakius het volgende:

[..]

Cyprus is ours. Dream on
Zou Cyprus niet gewoon van de Cyprioten zijn denk je ?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_45574413
Erkenning
Zoals eerder is aangegeven, worden de massale moordpartijen van begin vorige eeuw door de meeste westerse historici als genocide erkend. Ton Zwaan noemt de volkerenmoord op de Armeniërs de "vergeten genocide".[17]. Daarnaast is er een grote internationale lobby die streeft voor erkenning, voornamelijk opgezet door de Armeense diaspora.

Verschillende landen en internationale organisaties erkennen de genocide: Argentinië, Armenië, België, Canada, Cyprus, Europese Unie, Frankrijk, Griekenland, Italië, Libanon, Nederland, Polen, Raad van Europa, Rusland, Uruguay, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Zweden en Zwitserland. Hoewel president Ronald Reagan expliciet refereerde aan de Armeense genocide, is er in de VS geen resolutie aangenomen om de genocide te erkennen.

Het Belgische parlement erkende de Armeense genocide in 1997.

De Tweede Kamer nam op 21 december 2004 met algemene stemmen een motie van de ChristenUnie aan waarin het de genocide erkent en de regering verzoekt de kwestie "aan de orde te stellen" bij de Turkse regering. [18]

Op 7 maart 2000 ondertekenden 126 academici en voorzitters van verschillende holocauststudiecentra een politieke verklaring in Philadelphia, waarin zij vastlegden dat de genocide heeft plaatsgevonden. Hun aanbeveling aan Turkije is om in het reine te komen met dit feit en hun aanbeveling aan de rest van de wereld is om deze genocide te erkennen. Ondertekenaars zijn onder andere professoren Yeshuda Bauer, Ward Churchill, Jack Needle en Nobelprijswinnaar Elie Wiesel.

De Turkse Historicus Taner Akçam heeft in een reeks boeken de bewijzen van de genocide openbaar gemaakt. Hij citeert zelfs Atatürk die de genocide al in 1920 een schande noemt.

bron: wiki
-==-
pi_45574899
quote:
Op maandag 22 januari 2007 11:58 schreef Ichthus het volgende:
Erkenning
Zoals eerder is aangegeven, worden de massale moordpartijen van begin vorige eeuw door de meeste westerse historici als genocide erkend. Ton Zwaan noemt de volkerenmoord op de Armeniërs de "vergeten genocide".[17]. Daarnaast is er een grote internationale lobby die streeft voor erkenning, voornamelijk opgezet door de Armeense diaspora.

Verschillende landen en internationale organisaties erkennen de genocide: Argentinië, Armenië, België, Canada, Cyprus, Europese Unie, Frankrijk, Griekenland, Italië, Libanon, Nederland, Polen, Raad van Europa, Rusland, Uruguay, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Zweden en Zwitserland. Hoewel president Ronald Reagan expliciet refereerde aan de Armeense genocide, is er in de VS geen resolutie aangenomen om de genocide te erkennen.

Het Belgische parlement erkende de Armeense genocide in 1997.

De Tweede Kamer nam op 21 december 2004 met algemene stemmen een motie van de ChristenUnie aan waarin het de genocide erkent en de regering verzoekt de kwestie "aan de orde te stellen" bij de Turkse regering. [18]

Op 7 maart 2000 ondertekenden 126 academici en voorzitters van verschillende holocauststudiecentra een politieke verklaring in Philadelphia, waarin zij vastlegden dat de genocide heeft plaatsgevonden. Hun aanbeveling aan Turkije is om in het reine te komen met dit feit en hun aanbeveling aan de rest van de wereld is om deze genocide te erkennen. Ondertekenaars zijn onder andere professoren Yeshuda Bauer, Ward Churchill, Jack Needle en Nobelprijswinnaar Elie Wiesel.

De Turkse Historicus Taner Akçam heeft in een reeks boeken de bewijzen van de genocide openbaar gemaakt. Hij citeert zelfs Atatürk die de genocide al in 1920 een schande noemt.

bron: wiki
Wat kan mij het schelen wie het accepteert. Die hebben duidelijk niet objectief gekeken. en hoe weet je wat Attatürk heb gezegd. Voor hetzelfde geld verzint hij het. Armenen vielen ons aan. wij hebben ons verdedigd. Makkelijk zat.
pi_45576072
Ja, die moordenaar van Hrant Dink kan ook zeggen dat het zelfverdediging was.
-==-
pi_45580004
quote:
Op maandag 22 januari 2007 12:51 schreef Ichthus het volgende:
Ja, die moordenaar van Hrant Dink kan ook zeggen dat het zelfverdediging was.
ja goed argument.
pi_45580220
quote:
Op maandag 22 januari 2007 11:44 schreef Burakius het volgende:

[..]

ja vandaag heb ik zin de stroom tegen in te gaan. Sorry
Het doet me deugd dat gezond verstand, menselijkheid en afkeer van emotioneel nationalisme tegenwoordig al als stroom mogen gelden. Dat verongelijkte etterbakjes die Ankara napraten, er maar gauw in mogen verzuipen.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_45580304
quote:

[..]

Inderdaad! Al die smerige intellectuelen en kunstenaars die met de Russen naar Istanbul waren gekomen, kregen hun verdiende loon!
pi_45580448
quote:
Op maandag 22 januari 2007 10:57 schreef G.Fawkes het volgende:

[..]

Geschiendenis wordt geschreven door de overwinnaars he, dus wat er echt gebeurd kom je nooit te weten.
Dus daarom hang je van de weeromstuit maar het verhaal van de verliezer aan? Da's tamelijk absurd, vooral aangezien er niet veel voor pleit. (Ja, heus, dat kun je te weten komen.)
pi_45580569
quote:
Op maandag 22 januari 2007 12:15 schreef Burakius het volgende:

[..]

Wat kan mij het schelen wie het accepteert.
Niks natuurlijk, jij weet het immers beter. Waarom ook alweer?
quote:
Die hebben duidelijk niet objectief gekeken.
Hoe weet u dat?
quote:
en hoe weet je wat Attatürk heb gezegd. Voor hetzelfde geld verzint hij het.
Zoiets kun je nagaan, beste jongen. Hebben ze je dat nooit verteld?
quote:
Armenen vielen ons aan. wij hebben ons verdedigd. Makkelijk zat.
Het woordje ''wij'' geeft gelukkig al aan dat jij wel over de broodnodige objectiviteit beschikt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')