Als je van het begin tot eind gaat is net zo lang doorgaan totdat je niet meer kan wel leuker.quote:Op maandag 22 januari 2007 09:30 schreef Poncho het volgende:
Oh jullie laten jullie vriendin maar 1 keer klaarkomen tijdens het beffen?
Idd, sowieso is tijdens sex het hele besef van tijd weg, soms lijkt het alsof je een paar minuten bezig bent, kijk je op de klok ben je al een half uur verderquote:Op maandag 22 januari 2007 08:18 schreef Darkwolf het volgende:
Maar exact zou ik het dus echt niet weten.
Alsof ik sex en timen ga combineren.
Dat is juist even het moment om NIET op de tijd te letten...![]()
Nooit last van.quote:Op maandag 22 januari 2007 08:38 schreef BobRooney het volgende:
Laatste keer had ik onwijs pijn aan mijn kaken, en het leek een eeuwigheid te duren.
verkapt kijk-ik-bef-mijn-vriendin topicquote:Op maandag 22 januari 2007 13:43 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Nooit last van.
Eerder mijn tong.
...Dit overkwam mij gisteravond nog...![]()
Joh!quote:Op maandag 22 januari 2007 13:44 schreef het.ismij het volgende:
verkapt kijk-ik-bef-mijn-vriendin topic![]()
Ja maar ho ho! Wacht even!quote:je tong?
amateur.
Uhumz, vast.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:27 schreef Darkwolf het volgende:
Ja maar ho ho! Wacht even!
Ik maak dan wel meer tongbewegingen dan mijn elektrische Oral B 3D Excel (TM) tandenborstel doet per minuut he?
Dus...![]()
Uhh wat is die techniek dan?quote:Op maandag 22 januari 2007 15:47 schreef ZwarteMagika het volgende:
m'n vriend gebruikt een techniek waarbij ie nooit last van zn tong krijgt, kan ie mooi non stop doorgaan (hoewel ik daar juist weer snel van klaarkom)
En dat heb je getimed?quote:Op maandag 22 januari 2007 15:27 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Joh!![]()
[..]
Ja maar ho ho! Wacht even!
Ik maak dan wel meer tongbewegingen dan mijn elektrische Oral B 3D Excel (TM) tandenborstel doet per minuut he?
Dus...![]()
Geen idee wat ie precies doet, hij zuigt iig en doet nog iets met zn tong erbij, maar omdat zn tong daarvoor niet uit zn mond hoeft krijgt ie ook geen krampquote:Op maandag 22 januari 2007 15:53 schreef VrouwelijkICE het volgende:
[..]
Uhh wat is die techniek dan?
Hmm ja ok. Die techniek klinkt wel iets om meer van te weten! :-) Kramp in m'n tong heb ik ook nog niet gehad trouwens, maar vraag het 's, wat 'ie precies doet?quote:Op maandag 22 januari 2007 16:11 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Geen idee wat ie precies doet, hij zuigt iig en doet nog iets met zn tong erbij, maar omdat zn tong daarvoor niet uit zn mond hoeft krijgt ie ook geen kramp
En het ligt idd niet aan de man (nouja er zijn natuurlijk mannen die het gewoon NIET kunnen), maar grotendeels aan de vrouw, of ze zich goed genoeg kan concentreren, zich kan overgeven, etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |