quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik (let op: ik!!!) vind dat ze een hele arrogante houding heeft. Zij heeft het allemaal al eens gezien en gedaan met haar optredens. Een beetje dat...
Dat is mijn (leg op: MIJN) mening...
Vind ik ook.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:42 schreef buzzer het volgende:
Hind vind ik nog steeds de beste kandidaat allertijden
Ben verslaafd aan die chips.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
curly wurly natuurlijk![]()
En ik heb nog Cheese union chips.... maar alleen als ik er trek in heb
Lekker, Doritosquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Cheese union is lekker ja, net als Doritos
Het is heerlijke irritatie-tv... en met Fok! is het nog wel grappig om te volgen....quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:49 schreef Natalie het volgende:
Eens kijken of het vanavond wat wordt.
Op een paar goede na (Sharon, Anja) vind ik het niveau belabberd slecht. En dan heb ik niet alleen over de kandidaten. Vraag me bij vlagen af waarom ik nog kijk...
Wellicht tervergeefs ga ik vanavond maar weer kijken in de hoop verrast te worden door mensen die tot nu toe nog niet veel bijzonders gedaan hebben.
Normaal gesproken blijf ik bij talentenjachten wel hangen, hoe slecht ze ook zijn, maar ook ik trok ooit m'n grens en dat was wel bij Popstars. Dat vond ik zowaar nog kanslozer dan X-Factor.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar feit blijft dat het in zijn soort het slechtste programma tot nu toe is... het kan bij lange na niet tippen aan Idols en zelfs Popstars was beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |