ja.. ookquote:Op zondag 21 januari 2007 18:35 schreef IedeK. het volgende:
En ik had de laatste post in het vorige topic.
Nieuwe stats?quote:Op zondag 21 januari 2007 18:38 schreef IedeK. het volgende:
Een kijkje in de stats doet anders vermoeden.![]()
Inda en ik..quote:Op zondag 21 januari 2007 18:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Open maar een KLB-topic, kom ik daar ook eventjes mee klagen.
In de oude had ik maar 157 posts en stond ik 9e.. Indahnesia had er wat meer iddquote:Op zondag 21 januari 2007 18:42 schreef IedeK. het volgende:
[..]
In die oude ook al hoor.![]()
Ik heb echt geen flauw idee wanneer er nieuwe stats komen.
Frutsel (of DH?) heeft juist gezegd dat dit het SC-topic moest gaan worden..quote:Op zondag 21 januari 2007 18:43 schreef i2Them2 het volgende:
Hier vanochtend wat onweer. Rest van de dag zonnig. Alleen aan de eind van de dag wat buitjes.
Het DASOO-topic gaat wel ontzettend hard. Probeer er geen slowchat van te makenZou zonde zijn.
zeg.. activeer jij je fobo eens.. gluren bij mij en vervolgens een gesloten foboquote:Op zondag 21 januari 2007 18:42 schreef IedeK. het volgende:
[..]
In die oude ook al hoor.![]()
Ik heb echt geen flauw idee wanneer er nieuwe stats komen.
Hier was net heel even een behoorlijk felle regenbui..quote:Op zondag 21 januari 2007 18:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Behoorlijk wat flitsen ten noorden van Maastricht. M'n zusje meldt vanuit Sittard veel regen/hagel en onweer.
Kun jij eigenlijk de stats zien?quote:Op zondag 21 januari 2007 18:58 schreef Frutsel het volgende:
gewoon een regenvrije middag voor de efteling gisteren...
we waren er rond half 2...en om vijf over half 2 was het droog
euh nee..volgens mij nietquote:
al gedaanquote:Op zondag 21 januari 2007 19:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
euh nee..volgens mij nietJe bedoeld die Arcee gepost heeft in dat STATS-topic?
PM hem eens... en vraag maar hoe die het bijhoudt
lees eens terug johquote:Op zondag 21 januari 2007 19:07 schreef Evil-Cherry het volgende:
Dit wordt in dit tempo gewoon een SC-topic.. Daar gaat onze mooie DASOO-reeks![]()
Geen wind en een prachtige maansikkel te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |