Ben jij sportief? Volg je alles wat met sport te maken heeft? Of heb je gewoon iets te melden of te vragen over een sport? Dan is dit het forum waar je zijn moet.
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
;') lekker mn post is al weer ahcterhaalt....... handig dit tempo van fok
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Ook al is het 'maar' snooker.....dit is toch wel een mooi stukje tv zeg....o'Sullivan die laatst tijdens een wedstrijd gewoon wegliep een arm om Ding heen legt om hem op te peppen!!
Maar ja, er is ook bijna geen beginnen aan tegen een o'Sullivan in deze vorm!
een camera in die kleedkamer zou nu goud waard zijn
wat een prachtig filmpje dit als terug blik op het toernooi
hulde aan de BBC