Dus iedereen zit inhet huis om zo hoog mogelijk in de pop-poll te staan?quote:Op maandag 22 januari 2007 12:34 schreef Taurus het volgende:
Ik denk dat sommige mensen hier het spelelement wel 'n beetje erg serieus nemen hoorDie hele theorie over Nathanael dat ie zichzelf expres niet populair zou willen maken, wat 'n belachelijk plan zou dat zijn, ik geloof er geen zak van. Die mensen zitten daar 24/7, 7 days a week! Met elkaar, denk je nou echt dat Nathanael 'n half jaar lang iedere dag strategisch zit te bedenken hoe hij in 't spel kan blijven?
Die mensen willen 't gewoon naar hun zin hebben hoor, Nathanael gaat echt niet zitten acteren dat ie Huub wil aanvallen. Ik denk dat ze enorm overschat worden, Nathanael was eerst Huub aan 't plagen, toen plaagde Huub terug en dat wordt enorm gewaardeerd volgens de populariteitspoll waardoor Nathanael nog gefrustreerder wordt met Huub dan ie al was, en hij nu ook maar 'n vriendinnetje zoekt, misschien dat 't helpt. Zo zie ik 't, eerder 'n wanhoopsdaad dan 'n geweldige move in 't spel
![]()
quote:Op maandag 22 januari 2007 12:40 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
Zwakke punt blootgelegd: Hwnngmw ziet taart
...eens even kijken wie er vrijdag niet meer in het script voorkomt... w8 ff......quote:Op maandag 22 januari 2007 12:57 schreef Mika25 het volgende:
Niemand gaat er donderdag uit, tenzij:
a. de redactie toestemming geeft om Ilona eruit te stemmen, zij wilt immers weg.
b. ze Natasie er uit MOETEN stemmen van de redactie omdat dat hele Wilgo verhaal 1 grote show was.
c. Natasia, Brian en Bart plotseling zouden besluiten om NL eruit te stemmen.
Dus ongeacht wie er donderdag weg zou gaan, het zou allemaal zeer ongeloofwaardig overkomen. In elke situatie zal je meteen gaan denken dat "achter" er iets mee te maken heeft. Vooral ook omdat ze nog maar 3 dagen de tijd hebben om de stemming op TV enigszins te rechtvaaardigen in een soort van verhaal lijn.
Heb liever dat er iemand zo vertrekt.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:59 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
...eens even kijken wie er vrijdag niet meer in het script voorkomt... w8 ff......![]()
graag die chagerijn van een bart inruilen voor een vrolijker tiepquote:Op maandag 22 januari 2007 13:04 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heb liever dat er iemand zo vertrekt.
komt er tenminste nieuw bloed binnen.
als jullie toch aan het regelen zijn![]()
Natasia doet haar naam eer aan, het is een schijtbak...quote:Op maandag 22 januari 2007 13:06 schreef mootie het volgende:
Als we het toch tegen de redactie hebben, accepteren jullie die boulimia van natasia? Niet eruit via de strot maar van achteren?
misschien levert het nog een mooie uitzending opquote:Op maandag 22 januari 2007 13:06 schreef mootie het volgende:
Als we het toch tegen de redactie hebben, accepteren jullie die boulimia van natasia? Niet eruit via de strot maar van achteren?
Das waar, maar ik vind dat ze daar ongenadig voor op dr lazer moet krijgen, zeker van Carlos, of gaan ze zitten wachten tot ze uitdrogingsverschijnselen krijgt?quote:Op maandag 22 januari 2007 13:08 schreef Elounda het volgende:
[..]
Natasia doet haar naam eer aan, het is een schijtbak...![]()
![]()
ik denk nattenelquote:Op maandag 22 januari 2007 12:59 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
...eens even kijken wie er vrijdag niet meer in het script voorkomt... w8 ff......![]()
Volkomen onzin. Er is geen verbod.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:10 schreef PietjePuk63 het volgende:
Beste DGK_REDACTIE
Wat ik graag zou weten is hoe het nou zit met dat zgn 'verbod' op het eruitstemmen van Ilona en Natasia. Betekent dat verbod dat de bewoners die 2 er écht niet mogen uitstemmen, of betekent het dat áls 1 van de 2 eruit gestemd wordt, ze kunnen fluiten naar hun borg (de '10k') ?
ik zat niet in de sauna vannacht dus ik weet ff niet waar het over gaat.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:15 schreef blomst het volgende:
Jammer dat er geen antwoord komt op de vraag van anno-i-mus.
Wat zijn dan de consequenties als er iemand uitgestemd wordt die zelf heeft aangegeven dit graag te willen?quote:Op maandag 22 januari 2007 13:13 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Volkomen onzin. Er is geen verbod.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |