Nena heeft niet lopen chatten.quote:Op zondag 21 januari 2007 17:37 schreef F04 het volgende:
Ze heeft tijdens 't online pokeren lopen chatten, en dat mag niet hé volgens de regels van 't huis.
Ze heeft nu op d'r kop gekregen van de redactie.
Dat slaat nergens op. Want de redactie liet zelf de room close-up in beeld zien. Zodoende kwam ik erachter waar ze zaten te spelen.quote:Op zondag 21 januari 2007 17:32 schreef Scarabee het volgende:
Zei nena net iets in de richting van ik mag een maand niet meer pokeren???
http://goudennatasia.web-log.nl/quote:Op zondag 21 januari 2007 17:38 schreef Brici het volgende:
wat is de weblog van satanael?
Dat was van mij dat moest mooie kaarten Nena zijn hahaquote:Op zondag 21 januari 2007 17:39 schreef avonne het volgende:
Lekker Simpel,
Welke teksten zijn er gechat toen nena er bij was?
Ik zag staan "ooie kaarten nena"
verder nog wat?
mooie kaarten had je.quote:Op zondag 21 januari 2007 17:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op. Want de redactie liet zelf de room close-up in beeld zien. Zodoende kwam ik erachter waar ze zaten te spelen.
Dus is totaal Nena haar schuld niet.
[afbeelding]
ja ja en die zijn allemaal geloofwaardig ...quote:Op zondag 21 januari 2007 17:41 schreef F04 het volgende:
Volgens de andere miljoenairs heeft ze weldegelijk lopen chatten.
Heeft ze niet. Ze gaf vocaal antwoord. Als de redactie iets typte, dan gaf ze gewoon op de streams antwoord. Ze heeft in de room NIETS getypt.quote:Op zondag 21 januari 2007 17:41 schreef F04 het volgende:
Volgens de andere miljoenairs heeft ze weldegelijk lopen chatten.
Ja sorry dat ging fout maar kon ff niet op fok komen hoorquote:Op zondag 21 januari 2007 17:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zou je deze fake-post weg willen halen? Ik ben er niet van gediend van dit soort grapjes.![]()
Ik ben mans genoeg om zelf irritante, kwetsende, zwartmakende, provocerende opmerkingen te plaatsen, daar heb ik geen hulp bij nodig.quote:Op zondag 21 januari 2007 17:54 schreef Scarabee het volgende:
[..]
Ja sorry dat ging fout maar kon ff niet op fok komen hoor![]()
![]()
quote:Op zondag 21 januari 2007 17:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ben mans genoeg om zelf irritante, kwetsende, zwartmakende, provocerende opmerkingen te plaatsen, daar heb ik geen hulp bij nodig.![]()
Is dat van NL? Wat een lul. En wat een kut redactie.quote:Op zondag 21 januari 2007 17:40 schreef partyyboyy het volgende:
LOL
Storm in een gouden glas water
Beste Fans,
Ook een miljonair zoals ik heeft last van ongemakken die de gewone burger treft. En dan doel ik niet over megastorm die nu over ons land raast. De gouden kooi houdt moedig stand, net zoals ik. Gisteren was de populariteitspol en daarin scoorde mijn persoontje niet zo goed. Althans, dat leek zo. Ik had namelijk een sneaky plannetje in elkaar gedraaid waardoor de lijst op zijn kop werd voorgelezen (afgesproken met de redactie). Over 2 dagen zal dit bekend gemaakt worden en dan blijkt dat niet Joep Meloen op de eerste plaats staat maar...juist, mijn persoontje. Ik kan nu al niet wachten om die kop van hem te zien als hij het desbetreffende nieuws hoort. Ik heb deze techniek ook veel toegepast in projecten waar ik last had van recalcitrante mavericks. Ik noem dat reversed psychology. Anyhow, nice talking to you. Gotta go...
Volgens mij is dat van de nepsite. Anders zou het wel heel erg triest zijn en het is ook helemaal niet geloofwaardig dat NL op 1 zou staan.quote:Op zondag 21 januari 2007 18:06 schreef Kinga het volgende:
[..]
Is dat van NL? Wat een lul. En wat een kut redactie.
Nee dat is niet van Nathanael, dat staat op zijn fake-blog en is dus door een ghostwriter geschreven, op zijn eigen blog staat diezelfde dag wel een blogje met "storm" in de titel, maar met een compleet andere inhoud.quote:Op zondag 21 januari 2007 18:06 schreef Kinga het volgende:
Ja ik heb het even gecheckt....quote:Op zondag 21 januari 2007 18:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee dat is niet van Nathanael, dat staat op zijn fake-blog en is dus door een ghostwriter geschreven, op zijn eigen blog staat diezelfde dag wel een blogje met "storm" in de titel, maar met een compleet andere inhoud.
Alleen dit filmpje is toch al genoeg om die "vrouw" te gaan haten?quote:Op zondag 21 januari 2007 18:03 schreef F04 het volgende:
Click here to watch DGK---Natasia-zegt-tegen-anderen-dat-Nena-op-zn-donder-heeft-gekregen
volgens mij is dit het goede filmpje (begint bij 00.33 sec)
Dat mens zit gewoon permanent in dr moedermodus.... alles wat jonger is dan zij moet naar mama Natasia luisteren.quote:Op zondag 21 januari 2007 18:10 schreef Gert het volgende:
Alleen dit filmpje is toch al genoeg om die "vrouw" te gaan haten?
Trionfantelijk komt ze aanlopen. Met een samenzweerderig stemmetje: "Brian heeft op zijn flikker gekregen. En Nena heeft ook op zijn (sic) flikker gekregen. Moeten ze maar luisteren. Klaar. "
Walg.
En dan is het dus nog niet eens waar ook?
Dat komt van de valse blog http://goudennatanael.web-log.nl/quote:Op zondag 21 januari 2007 18:06 schreef Kinga het volgende:
[..]
Edit: leuk hoor, zelf verhaaltje verzinnen![]()
Nee het is idd niet waar Ze hebben niks gezegd en zeker niet gechat ZDNGMW liegt dus gewoon tegen iedereenquote:Op zondag 21 januari 2007 18:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Alleen dit filmpje is toch al genoeg om die "vrouw" te gaan haten?
Trionfantelijk komt ze aanlopen. Met een samenzweerderig stemmetje: "Brian heeft op zijn flikker gekregen. En Nena heeft ook op zijn (sic) flikker gekregen. Moeten ze maar luisteren. Klaar. "
Walg.
En dan is het dus nog niet eens waar ook?
Ik heb goede hoop dat hij in de ZebraLounge door het publiek gelynched wordt...quote:Op zondag 21 januari 2007 18:40 schreef bosb het volgende:
Brian draait echt slecht... Eigenlijk moet gewoon iemand tegen hem zeggen dat hij beter bart of .nl kan laten gaan....
ga er heen zou ik zeggen, en neem een touw meequote:Op zondag 21 januari 2007 18:42 schreef demins het volgende:
[..]
Ik heb goede hoop dat hij in de ZebraLounge door het publiek gelynched wordt...
Yes please! Heb je een bord voor je kop? Het is nu echt wel vaak genoeg vriendelijk gevraagd, EIKEL!quote:Op zondag 21 januari 2007 18:49 schreef Kaleddis het volgende:
s0k, waarom pas jij je avatar niet aan ?? Begint nu echt vrij irritant te worden...
Kan je met die avatar niet beter in het topic voor blinden posten???quote:Op zondag 21 januari 2007 18:46 schreef s0k het volgende:
[..]
ga er heen zou ik zeggen, en neem een touw mee
Gebruik Tubgirl maar eens in je avatar. Dat kan!!!quote:Op zondag 21 januari 2007 18:54 schreef Kaleddis het volgende:
Gert, kan iemand gebanned worden op basis van z'n avatar ???![]()
quote:Op zondag 21 januari 2007 18:58 schreef Tissik het volgende:
Ik vind het een ***avatar. En ik ben duidelijk niet de enige. Die avatar zorgt er enkel en alleen maar voor dat ik het bericht waar hij bij hoort niet lees (net als alle berichten die er boven en onder staan), maar meteen doorscroll tot het ding uit beeld is. Dan kan ik zonder misselijk (ja werkelijk waar!) te worden weer ongestoord verder lezen.
Jammer wel, voor al die posters die er boven of onder staan.
Ik vind echt dat Gert daar iets aan moet doen. Anders is hij een moderator van lik me vestje!!!quote:Op zondag 21 januari 2007 19:00 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Same here.
Shit, is dat klereding weer, scroll... (Soort Natasia effect *MUTE*)
Wel on-topic blijven! Het gaat over de avatar van die stinksok!!!quote:Op zondag 21 januari 2007 19:02 schreef Leandra het volgende:
Zit Natasia nou tegen de camera te praten?
Edit: oh natuurlijk..... 19.00 uur, voorleesuur...... ik hoop dat Nena zometeen gierend van het lachen om weer een bla bla leugen van Natasia de kamer verlaat.
quote:Op zondag 21 januari 2007 19:05 schreef demins het volgende:
[..]
Wel on-topic blijven! Het gaat over de avatar van die stinksok!!!
Valt me nu pas op dat Gert MOD is op DGKquote:Op zondag 21 januari 2007 19:02 schreef demins het volgende:
[..]
Ik vind echt dat Gert daar iets aan moet doen. Anders is hij een moderator van lik me vestje!!!
Tsja, die is kut... dat heb ik ook al minimaal 1 keer gezegd de afgelopen weken... en ik heet geen Natasia dus ik hoef dat niet weer te zeggen, niet weer te zeggen, niet weer te zeggen hoor je me?? hoor je me?!quote:Op zondag 21 januari 2007 19:05 schreef demins het volgende:
Wel on-topic blijven! Het gaat over de avatar van die stinksok!!!
Dat levert nix op, en dus heeft ze er geen tijd voor.quote:Op zondag 21 januari 2007 19:11 schreef demins het volgende:
Als Natasia geen hoge ogen gaat gooien bij die EuroMultiWorldVoiceBank Inc. dan... moet ze het ergens anders proberen. Als voorleesmoeder op de school van haar kinderen. Is dat een idee?
Als Neurotica voorleest is Pipi Langs0k zelfs niet boeiend meer..quote:Op zondag 21 januari 2007 19:11 schreef demins het volgende:
Als Natasia geen hoge ogen gaat gooien bij die EuroMultiWorldVoiceBank Inc. dan... moet ze het ergens anders proberen. Als voorleesmoeder op de school van haar kinderen. Is dat een idee?
Day kan alleen nog maar haar (wisselende) favorieten tegen beter weten in verdedigen en haar zwarte zusters tegen ons in bescherming nemen. Dus die valt verder af!quote:Op zondag 21 januari 2007 19:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Valt me nu pas op dat Gert MOD is op DGK![]()
![]()
![]()
How low can you go?
Kan Brian daar geen hitje over schrijven?? Anneke saw the cattles in the sky...quote:Op zondag 21 januari 2007 19:12 schreef Elounda het volgende:
Als Neurotica voorleest is Pipi Langs0k zelfs niet boeiend meer..
ze heeft het nb over Anneke in plaats van Annika...
Need I say more...![]()
quote:Op zondag 21 januari 2007 19:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kan Brian daar geen hitje over schrijven?? Anneke saw the cattles in the sky...
Op een school voor doofblinde kinderen dan???quote:Op zondag 21 januari 2007 19:12 schreef Elounda het volgende:
[..]
Als Neurotica voorleest is Pipi Langs0k zelfs niet boeiend meer..
ze heeft het nb over Anneke in plaats van Annika...
Need I say more...![]()
Doofblind moet gebarentaal in de handen doen.... dat kun je die kinderen niet aandoen.quote:Op zondag 21 januari 2007 19:15 schreef demins het volgende:
Op een school voor doofblinde kinderen dan???
Ze heeft wel goed gemanicuurde handen, dacht ik!quote:Op zondag 21 januari 2007 19:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Doofblind moet gebarentaal in de handen doen.... dat kun je die kinderen niet aandoen.
Ik vind deze onopvallende avatar véél beter bij je passen! Thx!!!quote:Op zondag 21 januari 2007 19:45 schreef s0k het volgende:
Wegens aanhoudelijk gejammer en krokedillentranen (of moet ik daar nathanael-tranen van maken?) tijdelijk maar is een andere avatar. Even kijken hoelang ik dit leuk vind.
Ja, het is gelijk weer leuk in huisquote:Op zondag 21 januari 2007 19:45 schreef Katewalker het volgende:
Huub is in tha house en ik zit alweer met een grote grijns achter m'n pc....![]()
Hij moet maar niet meer weg gaan want dan is het saaiin de villa...
idd..valt me wel op dat natasia veel vraagt...is eigenlijk de enige...wel leukquote:Op zondag 21 januari 2007 19:54 schreef jessie het volgende:
De drie musketiers zitten weer in hun negeerstand zeg.
Zag je die jalourse blik van Bart toen ze net terug warenquote:Op zondag 21 januari 2007 19:54 schreef jessie het volgende:
De drie musketiers zitten weer in hun negeerstand zeg.
voel me net een grijze muis zo. vind ik helemaal niet bij me passenquote:Op zondag 21 januari 2007 19:51 schreef demins het volgende:
[..]
Ik vind deze onopvallende avatar véél beter bij je passen! Thx!!!
hoeveel kost dat?quote:Op zondag 21 januari 2007 19:59 schreef Meneermax het volgende:
[[url=http://img1.putfile.com/thumb/1/2013535282.jpg]afbeelding][/URL]
nee, ik zag een blik van Huub is weer dronken, gezelligquote:Op zondag 21 januari 2007 19:58 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zag je die jalourse blik van Bart toen ze net terug waren![]()
Dat vloeken hielp niet dus ik ben er ff van tussen, voor ik uit ergernis mijn PC een duw geef ofzoquote:Op zondag 21 januari 2007 19:42 schreef Leandra het volgende:
* Leandra vloekt ff dat Fok! zo sloom als bagger is
Ik heb je oude avatar gemist, wat was het? Vanwaar al die ophef? Ik hoef m niet te zien hoor, maar een kleine beschrijving?quote:Op zondag 21 januari 2007 20:05 schreef s0k het volgende:
[..]
voel me net een grijze muis zo. vind ik helemaal niet bij me passen
quote:Op zondag 21 januari 2007 20:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb je oude avatar gemist, wat was het? Vanwaar al die ophef? Ik hoef m niet te zien hoor, maar een kleine beschrijving?
Neem dan iets anders wat gevoelsmatig niet zo grijze muizerig is, als het maar niet weer zo'n epileptische aanval veroorzakende avatar is.quote:Op zondag 21 januari 2007 20:05 schreef s0k het volgende:
voel me net een grijze muis zo. vind ik helemaal niet bij me passen
Welneeeeeeeeeeequote:
Hij krijgt visitequote:Op zondag 21 januari 2007 21:09 schreef doesss het volgende:
wat staat dat zonnestraaltje constant voor de deur te doen?
En Brian denkt ook enigzins normaalquote:Op zondag 21 januari 2007 21:32 schreef HiDiHo het volgende:
NL, iemand die normaal denkt! zegt zijn moeder!
Schei toch uit. Typisch geval van een verwend manneke.quote:Op zondag 21 januari 2007 21:49 schreef bosb het volgende:
Moet zeggen dat ik Bart hier wel als echte bart zie..... En die vrienden/familie steunen hem wel goed.
Elke ouder geeft zijn kind toch gelijk in een dergelijke situatie........ Je komt daar om je kind een hart onder de rien te steken volgens mij. Bart was daar volgens mij zichtbaar blij mee.quote:Op zondag 21 januari 2007 21:58 schreef doesss het volgende:
[..]
Schei toch uit. Typisch geval van een verwend manneke.
En z'n ouders 'm maar overal gelijk in geven.![]()
O hier buiten gebeurd ook helemaal niets hoorGET A LIFE.
Trieste mensen. Typisch burgelijk correct. BAH
Ik doe met je mee!quote:
effe tussendoor... duurt een eeuwigheidquote:Op zondag 21 januari 2007 22:20 schreef Day het volgende:
[..]
Ik doe met je mee!![]()
Effe tussendoor: wie gaat er nou mee met Brian naar die dj-sessie?
Dat kan nog een leuke scene worden, als ze stomverbaasd zien dat het wel degelijk een echte tattoo is.quote:Op zondag 21 januari 2007 22:08 schreef Kaleddis het volgende:
Hahaha, Bart verteld nu tegen .NL over het tatouage-verhaal. Maar hij heeft het verkeerd begrepen en denkt dat het om een nep-tatouage gaat![]()
Ze spreken nu af dat ze bewijs willen zien en erbij gaan zitten ofzo![]()
Gewoon 20 sec wachtenquote:Op zondag 21 januari 2007 22:33 schreef F04 het volgende:
idd.
Dat jullie hier berichten kunnen posten verbaast me. Fok is echt hardstikke slooow.
Moet meer dan 20+ seconde wachten totdat ik een pagina op m'n beeld heb staan.
in feite beledigen de familie van bart alle forum bezoekers tot het niveau huub ... en dan met name de fokkersquote:Op zondag 21 januari 2007 22:20 schreef Day het volgende:
[..]
Ik doe met je mee!![]()
Effe tussendoor: wie gaat er nou mee met Brian naar die dj-sessie?
Ach, toen Huub z'n betaalde vriendinnetje op bezoek had beledigde hij zijn trouwe fans ook door "Fuck de forums" te gillen. Dat kan je toch ook niet als compliment opvatten, toch?quote:Op zondag 21 januari 2007 23:15 schreef snetje het volgende:
[..]
in feite beledigen de familie van bart alle forum bezoekers tot het niveau huub ... en dan met name de fokkers
denk niet dat je dat als een compliment kunt opvatten ...toch
Grappigquote:Op zondag 21 januari 2007 23:33 schreef Kaleddis het volgende:
Ben ik nou de enige die Katja en de rest helemaal niet grappig vind ?![]()
nee hoorquote:Op zondag 21 januari 2007 23:33 schreef Kaleddis het volgende:
Ben ik nou de enige die Katja en de rest helemaal niet grappig vind ?![]()
Lompquote:
nee joh ! gewoon kwaadsprekerij !! ...die twee zaten al vanaf tienen aan de champagnequote:Op maandag 22 januari 2007 00:46 schreef bosb het volgende:
Zouden huub en syl echt een pilletje naar binnen gewerkt hebben??? Ik heb het gemist toen ze dat tegen .nl zei...
Als iemand het wel gezien heeft, dan hoor ik het graag. Snap dat het een uurtje kan duren
de rijinstructeur is er al dus ik denk nu !!quote:Op maandag 22 januari 2007 08:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hoe laat heeft Natasiaaaaaaa haar theorie-examen?
concert van All Music (die 4 zangers die twee keer in het huis zijn geweest)quote:Op maandag 22 januari 2007 08:34 schreef Darklight het volgende:
Waar ziijn Huub en Sylvia geweest?
Gisteren heeft ze aangekondigd dat ze 28 september gaat, dus over 8 maanden.quote:Op maandag 22 januari 2007 08:05 schreef Patch het volgende:
wacht even... het is maandag nu, zou Natasia er gister niet uitgaan?
![]()
1. ze kunnen het niet hebben dat Sylvia en Huub vrolijk waren. "Vrolijk" komt niet in hun belevingswereld voor, dus moet het nep zijn geweestquote:Op maandag 22 januari 2007 00:46 schreef bosb het volgende:
Zouden huub en syl echt een pilletje naar binnen gewerkt hebben??? Ik heb het gemist toen ze dat tegen .nl zei...
Als iemand het wel gezien heeft, dan hoor ik het graag. Snap dat het een uurtje kan duren
jeps zdngmw vroeg ook ff of NL niet de enige was die zich had uitgesproken over de rest. Want ze baalt ervan dat zij 2 elke keer de aanval moeten kiezen en de rest net doet of hun neus bloed.quote:
Soms zijn er wel meerdere nieuwe COS nodig per dag.quote:Op maandag 22 januari 2007 08:25 schreef IkWeetNiets het volgende:
Een voorstel:
nieuwe dag (ochtend) = nieuwe COS
Denk eerder dat ze zoveel naar de wc moet van de laxeerthee waar ze elke dag liters van drinkt.quote:Op maandag 22 januari 2007 09:16 schreef snetje het volgende:
sylvia wil de eerste week geen alcohol meer zien![]()
natasia zit constant van de zenuwen op de w.c![]()
brian zit erbij als een zoutzak ....dat nachtelijk doorzakken trekt hij niet meer![]()
nena loopt nog in haar pyjama rond .....
en volgens mij zijn ze in het begin vergeten te vertellen tegen bart dat er nog meer mensen meedoen aan dit programma ...die zit weer lelijk om zich heen te kijken![]()
nu wil ik niet onsmakelijk worden maar gisteren voor ze naar bed ging was ze even vergeten haar zender af te doen toen ze naar de wc ging .....het bleef maar lopen en lopen en lopenquote:Op maandag 22 januari 2007 09:23 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Denk eerder dat ze zoveel naar de wc moet van de laxeerthee waar ze elke dag liters van drinkt.
Natasia heeft duidelijk een eetprobleem, jammer dat ze er niks aan doen. Lekker voorbeeld voor de kijkers (niet dat iemand Natasia serieus neemt, maar goed).
![]()
Ranzige details waren niet nodigquote:Op maandag 22 januari 2007 09:32 schreef snetje het volgende:
[..]
nu wil ik niet onsmakelijk worden maar gisteren voor ze naar bed ging was ze even vergeten haar zender af te doen toen ze naar de wc ging .....het bleef maar lopen en lopen en lopen![]()
Dat snap ik. Maar 's ochtends kan er toch gewoon een nieuwe COS gestart worden.quote:Op maandag 22 januari 2007 09:05 schreef SmeerCaas het volgende:
[Een voorstel:
nieuwe dag (ochtend) = nieuwe COS]
Soms zijn er wel meerdere nieuwe COS nodig per dag.
Dus die vlieger gaat waarschijnlijk niet op.
Mogguh spooky womanquote:Op maandag 22 januari 2007 08:30 schreef spookvrouw het volgende:
Zo, we kunnen weer op FOK, dat lukte gisteravond voor geen kant.
Goedenmorgen allen, ik ga tussen de bedrijven door ff bijlezen.
Bart is al weken sjaggo ken hem haast niet meer andersquote:Op maandag 22 januari 2007 10:07 schreef Kinga het volgende:
Mijn god, Bart is weer zijn sjaggo zelf deze morgen.
Nou petraa, dat zei ik nou ook gisteren...quote:Op maandag 22 januari 2007 10:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Bart is al weken sjaggo ken hem haast niet meer anders
offtopic, ik kon ook niet meer op 't forum komen, heb alles op vol gevolgd.quote:Op maandag 22 januari 2007 10:12 schreef Elounda het volgende:
[..]
Nou petraa, dat zei ik nou ook gisteren...
(voordat ik weer eens definitief van Fok geknald werd... Bedankt dat jullie het na 20.30 nog een beetje bij hebben kunnen houden, mij lukte het niet meer om op 't forum te komen......)
Die kapper heeft volgens mij duidelijk instructies van achter gekregen het gesprek een beetje deze kant op te sturen....quote:Op maandag 22 januari 2007 10:39 schreef petraa het volgende:
De kapster vraagt aan Bart wie gaat er Donderdag uit. Bart zegt geen idee, het maakt me ook niets uit. De kapster zegt jij bent de strateeg in het spel hier dus je hebt er vast over nagedacht. Ja huub heeft me voorkeur, maar dat gaat niet lukken dus dan moet een ander eruit.
dat idee heb ik ook al, want ze vroeg het ook al aan sil.quote:Op maandag 22 januari 2007 10:40 schreef bosb het volgende:
[..]
Die kapper heeft volgens mij duidelijk instructies van achter gekregen het gesprek een beetje deze kant op te sturen....
Link?quote:Op maandag 22 januari 2007 11:00 schreef Elounda het volgende:
Ik zit ff dat fimpje te kijken waar NL zijn knie verdraaid...
Die NL denkt dat ie Willem Holleeder is... wat een idioot zeg....
Dank u wel beleefd.quote:Op maandag 22 januari 2007 11:04 schreef Elounda het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=HqURzYgT0Og
deel 2:
http://www.youtube.com/watch?v=iTshIPm1VOU
quote:Op maandag 22 januari 2007 08:41 schreef avonne het volgende:
[..]
Gisteren heeft ze aangekondigd dat ze 28 september gaat, dus over 8 maanden.
![]()
het is iets om naar uit te kijken inderdaad...quote:Op maandag 22 januari 2007 11:13 schreef Schanulleke het volgende:
Ach Patch, op die manier kan het bijna alleen nog maar meevallen. Dat is tenminste iets... Toch?
Dank je. Jammer dat de aandracht niet te zien is. wat ik begreep is dat NL het aan het uilokken was...quote:Op maandag 22 januari 2007 11:04 schreef Elounda het volgende:
deel 2:
Garistus zegquote:Op maandag 22 januari 2007 08:41 schreef avonne het volgende:
[..]
Gisteren heeft ze aangekondigd dat ze 28 september gaat, dus over 8 maanden.
![]()
Thanx, ik had het ook nog niet gezien....quote:Op maandag 22 januari 2007 11:04 schreef Elounda het volgende:
deel 2:
Typisch ja...quote:Op maandag 22 januari 2007 11:30 schreef BONG4002 het volgende:
Bart "we gaan poep in zn schoen stoppen" (over Huub)
Ik ook, ik denk dat het in het spel 'laat huub zich oppermachtig voelen' spelletje van NL zit.quote:Op maandag 22 januari 2007 11:38 schreef Taurus het volgende:
Wat was Huub schattig met zijn neefjes en ik vind dat liefdesgebeuren van Nathanael een beetje nep. Hij had 't meteen al over verliefd worden e.d. toch?? Dat ie dat liever niet had gewild ofzo, is het wederzijds of heeft die kapster ook zoiets van 'flikker 'n heel eind op' ? Volgens mij gewoon 'n populariteitstruukje.
Dus als NL iets zegt, dan is het zo? Jij overschat dat mannetje echt denk ik.quote:Op maandag 22 januari 2007 11:46 schreef Sonique het volgende:
[..]
Immers, als NL geen doel meer had, zou hij zo weg zijn. Dat heeft hij meerdere malen gezegt. Als hij geen doel meer zou hebben of iets met z'n zoontje, dan zou hij zo weg zijn....
Het moet dus wel een spel zijn van NL.
Dus als NL iets zegt is het bij voorbaat al onwaar?quote:Op maandag 22 januari 2007 11:51 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dus als NL iets zegt, dan is het zo? Jij overschat dat mannetje echt denk ik.
Zat ik me net ook te bedenken. Volgens mij moet ze echt heel trouw streamen of net een zeeer duidelijke instructies meegekregen hebben. DIe zit echt te vissen naar informatie, en door dat een beetje slijmerig en grappig ( flirten met bart enzo) te doen trappen deze 3 heren er echt met open ogen in.quote:Op maandag 22 januari 2007 11:51 schreef Sonique het volgende:
Die kapster is heel slim....
Zulke mensen hou ik niet van... Die praten op z'n manier dat je zomaar dingen gaat zeggen die niet voor derden bestemt zijn enzo...
Ze is een heel glad aaltje....
Goed gecast!
Dat NL over de rooie ging was écht niet gespeeld hoor. Hij begon met opmerkingen vanuit de hoogte te maken, om Huub van zijn roze wolkje af te trekken. Dát was ten dele uit persoonlijke frustratie, maar ook deel van het spel.quote:Op maandag 22 januari 2007 11:46 schreef Sonique het volgende:
[..]
De 'gespeelde' uitspatting van NLtegen Huub gisternacht (want waarom zou NL het anders zelf uitlokken) was om huub te laten denken dat NL zwak aan het worden is.
[..]
Tsja en jij behoort tot de 80 % van de mensen die niet doorhebben dat daar in eemnes een keihard spel gespeeld wordt.quote:Op maandag 22 januari 2007 11:51 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dus als NL iets zegt, dan is het zo? Jij overschat dat mannetje echt denk ik.
En je heb dus niet door dat nl zo labiel als de neten is.quote:Op maandag 22 januari 2007 11:56 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dus als NL iets zegt is het bij voorbaat al onwaar?
Dat is juist het mooie dat iedereen dat denkt. Daarom kan NL ook zo letterlijk uit hoek komen soms qua plan. Niemand gelooft hem toch...
Ik denk juist dat iedereen NL onderchat. En dat maakt het voor mij juist leuk om NL z'n brain te picken, kijken wat z'n volgende stap is, kijken hoe het plan zich uitrolt.
De enige bewoners die ook zo'n plan hebben, maar in mindere mate zijn Huub en Sylvia.
Ik heb mijn theorieen, jij de jouwe.
Tot zover kan ik zeggen dat ik best wel vind dat ik het aardig aan het rechte eind heb qua NL...
(lees maar terug in de COSjes zou ik zeggen)
Denk je dat deze meneer niet schreeuwend op de grond was gevallen omdat hij met zijn knie tegen het bed aan kwam???quote:Op maandag 22 januari 2007 12:07 schreef doesss het volgende:
[..]
En je heb dus niet door dat nl zo labiel als de neten is.![]()
Wat als die heks hem niet tegen had gehouden.
Dan had ie z'n tweede gele kaart gekregen en was 't![]()
Of had ie dit volgens jou met die heks ook afgesproken![]()
En trouwens heel dat geneuzel over lagen is ook een grote quatz.
Net alsof er iemand is in dat hutje die gevoelens en spel uit elkaar kan houden.
![]()
Betweters![]()
quote:Op maandag 22 januari 2007 12:03 schreef Grimm het volgende:
Spelze zitten mekaar behoorlijk op mekaars tenen te trappen, ze zitten allebei te praten over een spel spelen maar ze hebebn d'r allebei de hersenen niet voor.
Het zijn, en dan vooral NL, arrogante bekrompen mensen.
Ik zat laatst te denken. NL hecht zoveel waarde aan z'n contactpunten, dat als hij gaat stijgen in de poll het een foute boel is. Zolang hij lag in de poll blijft staan speelt hij een goed spel (niemand heeft um door)...quote:Op maandag 22 januari 2007 12:04 schreef bosb het volgende:
[..]
Tsja en jij behoort tot de 80 % van de mensen die niet doorhebben dat daar in eemnes een keihard spel gespeeld wordt.
.nl is tot nu toe degen die dat spel erg goed speelt, hij weet heel veel mensen op zijn hand te krijgen, en komt zo in een positie dat hij anderen eruit kan spelen.
Daarnaast is hij heel erg goed in staat om bepaalde emoties te "faken" en dat terwijl geen enkele andere bewoner dat doorheeft.
Wat ook erg slim is van .nl is zijn minachting richting cp's. Voor andere mensen zijn deze dingen heel veel waard, maar .nl hecht hier overduidelijk heel weinig waarde aan. Op deze manier kun je het hele spel op je eigen manier spelen, zonder door de aantrekkingskracht van cp's tot domme dingen gedreven te worden.
Maargoed, als jij denkt dat hij dom, agressief, en gewoon een achterlijk mannetje is, is het natuurlijk je volste recht om dat te denken.
quote:Op maandag 22 januari 2007 12:05 schreef Leandra het volgende:
Valt alweer mee........ nu hetzelfde drama voor het praktijk-examen.
Liever de eerste keer. Dan haar borstcorresatie en buikwand gedoe.quote:
[/quote]quote:Op maandag 22 januari 2007 12:10 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik zat laatst te denken. NL hecht zoveel waarde aan z'n contactpunten, dat als hij gaat stijgen in de poll het een foute boel is. Zolang hij lag in de poll blijft staan speelt hij een goed spel (niemand heeft um door)...
De poll is dus eigenlijk dan wel weer belangrijk, maar in tegenovergestelde richting....
Zolang de andere daar zoveel waarde aan hechte, zal NL vanzelf op de laagste plaats blijven staan...
En zo is ook precies het spel van NL. Inzoverre speelt NL een spel, maar de uitvoering wordt eigenlijk door de andere uitgevoert. (in de pocket)
Een nadeel is wel dat je het spel van andere afhankelijk maakt. Iets wat op den duur moet gaan veranderen, en daar is waar Huub in het spel komt kijken...
Helemaal mee eens. Totaal onzeker type. Laf en gemeen.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:07 schreef doesss het volgende:
[..]
En je heb dus niet door dat nl zo labiel als de neten is.![]()
idd. Hij had het bed nooit gehaalt zeg maar. Ook het feit dat Natasia daar stond helpt. Als 'zij mee kan helpen om zelf in the picture te staan zal ze dat ook doen....quote:Op maandag 22 januari 2007 12:08 schreef bosb het volgende:
[..]
Denk je dat deze meneer niet schreeuwend op de grond was gevallen omdat hij met zijn knie tegen het bed aan kwam???
Dat was zijn escape, ook als er niemand stond...
Maargoed, jij je eigen idee.
Geloof ook wel dat het een toneelspelertje is.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:08 schreef bosb het volgende:
[..]
Denk je dat deze meneer niet schreeuwend op de grond was gevallen omdat hij met zijn knie tegen het bed aan kwam???
Dat was zijn escape, ook als er niemand stond...
Maargoed, jij je eigen idee.
NL zegt het ook zelft tegen de kapper wat ik net zei. Die gaat er op een andere manier uit...quote:Op maandag 22 januari 2007 12:12 schreef bosb het volgende:
[..]
Als huub dat moment haalt.... Denk dat hij zich binnenkort na een liter drank wel weer tot iets heel erg doms gaat laten verleiden.....
Dus nu is nl al op voorhand de reactie van de heks in aan het schatten en binnen een paar minutenquote:Op maandag 22 januari 2007 12:13 schreef Sonique het volgende:
[..]
idd. Hij had het bed nooit gehaalt zeg maar. Ook het feit dat Natasia daar stond helpt. Als 'zij mee kan helpen om zelf in the picture te staan zal ze dat ook doen....
Een grote schrreuwbek helpt daar heel erg mee, en ook 'ik heb een drama voorkomen' werkt ook positief op Natasia haar ego
Moet zeggen dat je bart hier misschien wel een klein beetje onderschat.. Hij heeft dit plan vannacht samen met .nl heel duidelijk zitten uitwerken, en .nl heeft hierin (slim) al aangegeven dat er geen rol voor hem is weggeled omdat hij anders ook moet vertrekken.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:15 schreef Sonique het volgende:
[..]
NL zegt het ook zelft tegen de kapper wat ik net zei. Die gaat er op een andere manier uit...
En dat is die info die iedereen mist, incl Bart die er met z'n hoofd bovenop zit...
okay, dat heb ik gemist...quote:Op maandag 22 januari 2007 12:18 schreef bosb het volgende:
[..]
Moet zeggen dat je bart hier misschien wel een klein beetje onderschat.. Hij heeft dit plan vannacht samen met .nl heel duidelijk zitten uitwerken, en .nl heeft hierin (slim) al aangegeven dat er geen rol voor hem is weggeled omdat hij anders ook moet vertrekken.
Nee dat niet zozeer, maar de heks stond er wel op dat moment, en het bed was de veilige backup....quote:Op maandag 22 januari 2007 12:16 schreef doesss het volgende:
[..]
Dus nu is nl al op voorhand de reactie van de heks in aan het schatten en binnen een paar minutenin z'n plan aan het implementeren
Ja heb je wel een punt, hij maakt van zichzelf een soort regisseur.... Ik denk ook dat het hem heel erg goed uitkomt dat bart en brian al lagen te slapen toen hij laatst "doordraaide".. Dan kan hij ze later in alle rust zijn versie van het verhaal vertellen, en daarbij op bepaalde situaties aansturen.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:19 schreef Sonique het volgende:
[..]
okay, dat heb ik gemist...
maar dat bevestigd wel dat NL zich aan het losweken is, of heb ik dat mis?
Dat is wat NL zo goed maakt.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:16 schreef doesss het volgende:
[..]
Dus nu is nl al op voorhand de reactie van de heks in aan het schatten en binnen een paar minutenin z'n plan aan het implementeren
Dat krijg je met labiele mensen.....quote:Op maandag 22 januari 2007 12:19 schreef bosb het volgende:
[..]
Nee dat niet zozeer, maar de heks stond er wel op dat moment, en het bed was de veilige backup....
Ik vond het zo vreemd dat hij de vorige keer allerlei opmerkingen over familie pikte en slikte, en nu "los" ging over onzinnige dronkenmanspraat....
Tsja, of je kunt eruit opmaken dat het gespeeld wasquote:Op maandag 22 januari 2007 12:22 schreef doesss het volgende:
[..]
Dat krijg je met labiele mensen.....![]()
In jouw beleving, vergeet er dat niet bij te zeggen.quote:
Dacht dat dat wel duidelijk was ondertussen... maargoed ik zal het ook wel onder elke post zetten. Misschien in mn sig....quote:Op maandag 22 januari 2007 12:24 schreef doesss het volgende:
[..]
In jouw beleving, vergeet er dat niet bij te zeggen.
Fair enough![]()
Lijkt me wel duidelijk dat het mijn mening is...quote:Op maandag 22 januari 2007 12:24 schreef doesss het volgende:
[..]
In jouw beleving, vergeet er dat niet bij te zeggen.
Fair enough![]()
Fair enoughquote:Op maandag 22 januari 2007 12:23 schreef bosb het volgende:
[..]
Tsja, of je kunt eruit opmaken dat het gespeeld was![]()
Maargoed we zullen wel zien allemaal...
Tsja....... Ze zitten haar te paaien volgens mij.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:30 schreef bunnyma het volgende:
Bloemen! Zal wel voor deheks zijn.
Sonique is Uniquequote:Op maandag 22 januari 2007 12:26 schreef Sonique het volgende:
[..]
Lijkt me wel duidelijk dat het mijn mening is...
Ik praat namelijk niet voor anderen die zelf het woord kunnen doen...![]()
(ik praat ook niet mee met anderen wat dat betreft omdat de meerderheid de norm is)
inderdaadquote:Op maandag 22 januari 2007 12:31 schreef bosb het volgende:
[..]
Tsja....... Ze zitten haar te paaien volgens mij.
Bij nena heb ik nooit bloemen gezien.
Dus iedereen zit inhet huis om zo hoog mogelijk in de pop-poll te staan?quote:Op maandag 22 januari 2007 12:34 schreef Taurus het volgende:
Ik denk dat sommige mensen hier het spelelement wel 'n beetje erg serieus nemen hoorDie hele theorie over Nathanael dat ie zichzelf expres niet populair zou willen maken, wat 'n belachelijk plan zou dat zijn, ik geloof er geen zak van. Die mensen zitten daar 24/7, 7 days a week! Met elkaar, denk je nou echt dat Nathanael 'n half jaar lang iedere dag strategisch zit te bedenken hoe hij in 't spel kan blijven?
Die mensen willen 't gewoon naar hun zin hebben hoor, Nathanael gaat echt niet zitten acteren dat ie Huub wil aanvallen. Ik denk dat ze enorm overschat worden, Nathanael was eerst Huub aan 't plagen, toen plaagde Huub terug en dat wordt enorm gewaardeerd volgens de populariteitspoll waardoor Nathanael nog gefrustreerder wordt met Huub dan ie al was, en hij nu ook maar 'n vriendinnetje zoekt, misschien dat 't helpt. Zo zie ik 't, eerder 'n wanhoopsdaad dan 'n geweldige move in 't spel
![]()
quote:Op maandag 22 januari 2007 12:40 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
Zwakke punt blootgelegd: Hwnngmw ziet taart
...eens even kijken wie er vrijdag niet meer in het script voorkomt... w8 ff......quote:Op maandag 22 januari 2007 12:57 schreef Mika25 het volgende:
Niemand gaat er donderdag uit, tenzij:
a. de redactie toestemming geeft om Ilona eruit te stemmen, zij wilt immers weg.
b. ze Natasie er uit MOETEN stemmen van de redactie omdat dat hele Wilgo verhaal 1 grote show was.
c. Natasia, Brian en Bart plotseling zouden besluiten om NL eruit te stemmen.
Dus ongeacht wie er donderdag weg zou gaan, het zou allemaal zeer ongeloofwaardig overkomen. In elke situatie zal je meteen gaan denken dat "achter" er iets mee te maken heeft. Vooral ook omdat ze nog maar 3 dagen de tijd hebben om de stemming op TV enigszins te rechtvaaardigen in een soort van verhaal lijn.
Heb liever dat er iemand zo vertrekt.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:59 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
...eens even kijken wie er vrijdag niet meer in het script voorkomt... w8 ff......![]()
graag die chagerijn van een bart inruilen voor een vrolijker tiepquote:Op maandag 22 januari 2007 13:04 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heb liever dat er iemand zo vertrekt.
komt er tenminste nieuw bloed binnen.
als jullie toch aan het regelen zijn![]()
Natasia doet haar naam eer aan, het is een schijtbak...quote:Op maandag 22 januari 2007 13:06 schreef mootie het volgende:
Als we het toch tegen de redactie hebben, accepteren jullie die boulimia van natasia? Niet eruit via de strot maar van achteren?
misschien levert het nog een mooie uitzending opquote:Op maandag 22 januari 2007 13:06 schreef mootie het volgende:
Als we het toch tegen de redactie hebben, accepteren jullie die boulimia van natasia? Niet eruit via de strot maar van achteren?
Das waar, maar ik vind dat ze daar ongenadig voor op dr lazer moet krijgen, zeker van Carlos, of gaan ze zitten wachten tot ze uitdrogingsverschijnselen krijgt?quote:Op maandag 22 januari 2007 13:08 schreef Elounda het volgende:
[..]
Natasia doet haar naam eer aan, het is een schijtbak...![]()
![]()
ik denk nattenelquote:Op maandag 22 januari 2007 12:59 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
...eens even kijken wie er vrijdag niet meer in het script voorkomt... w8 ff......![]()
Volkomen onzin. Er is geen verbod.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:10 schreef PietjePuk63 het volgende:
Beste DGK_REDACTIE
Wat ik graag zou weten is hoe het nou zit met dat zgn 'verbod' op het eruitstemmen van Ilona en Natasia. Betekent dat verbod dat de bewoners die 2 er écht niet mogen uitstemmen, of betekent het dat áls 1 van de 2 eruit gestemd wordt, ze kunnen fluiten naar hun borg (de '10k') ?
ik zat niet in de sauna vannacht dus ik weet ff niet waar het over gaat.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:15 schreef blomst het volgende:
Jammer dat er geen antwoord komt op de vraag van anno-i-mus.
Wat zijn dan de consequenties als er iemand uitgestemd wordt die zelf heeft aangegeven dit graag te willen?quote:Op maandag 22 januari 2007 13:13 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Volkomen onzin. Er is geen verbod.
Was niet alleen in de sauna, ze hebben het er meerdere keren over gehad.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:15 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
ik zat niet in de sauna vannacht dus ik weet ff niet waar het over gaat.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |