Trevor Brookingquote:Op zondag 28 januari 2007 00:35 schreef tong80 het volgende:
Wie is de beste en bekendste speler van West Ham ooit ? Je kent hem misschien als TV-verslaggever.
die doet de commentaar in de Pro evolution soccer reeksquote:
Ow ja dat was het!quote:Op zondag 28 januari 2007 00:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
die doet de commentaar in de Pro evolution soccer reeks
samen met peter brackley![]()
Klinkt als een mooie Pfaff uitspraakquote:Op zondag 28 januari 2007 00:37 schreef tong80 het volgende:
Wie hadden deze dialoog ?
'En meneer ........ gespannen voor de laatste wedstrijd ?'
'De laatste ? Ik dacht het niet.'
ik speel het nu op dit momentquote:Op zondag 28 januari 2007 00:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ow ja dat was het!
ik speel toch alleen maar FM
Het was voor een halve finalequote:Op zondag 28 januari 2007 00:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Klinkt als een mooie Pfaff uitspraak
quote:Op zondag 28 januari 2007 00:45 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
hou maar op jongens, zinnen zoals deze kun je niet googelen
tis wel verrekte stil ineensquote:
toen moest ik nog geboren wordenquote:
Fred.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:50 schreef sjimz het volgende:
Tong ik doe er even een andere vraag doorheen.
Van welke braziliaan had Feyenoord de transferrechten maar verruilde deze optie voor een andere braziliaan die mislukte?
ik vindt feyenoord heel vaak een raar transfer beleid hebbenquote:Op zondag 28 januari 2007 00:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
![]()
Wat een toppers he bij feyenoord! in plaats van Fred hebben ze toen Gerson Magrao gehaald![]()
![]()
De Generaalquote:Op zondag 28 januari 2007 00:55 schreef tong80 het volgende:
Mijn antwoord.
Toen Rinus Michels uit de bus stapte voor de wedstrijd Nederland-West Duitsland stelde Kees Jansma hem die vraag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |