Nou dat is wat overdreven. Van de tot nu toe doorgebroken talenten heeft denk ik niemand 12 jaar in de jeugd bij Ajax gespeeld. Hoogstens 10.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:00 schreef twi het volgende:
[..]
ik weet niet wat mensen verwachten van Ajax Cape Town, maar ik vind het al best verbazingwekkend dat Pienaar al zo vroeg overkwam. Ze zijn nu 6 jaar bezig, dus vanaf nu ongeveer mag je gaan verwachten dat er op jaarbasis wel een speler over zou kunnen komen, en wat spelers die in de jeugd van Ajax geintegreerd k unnen worden. Maar dan nog, 6 jaar opleiding is peanuts, de gemiddelde Ajacied die doorbreekt heeft er al het dubbele op zitten.
moet ik op jou ingaan danquote:Op maandag 22 januari 2007 12:11 schreef twi het volgende:
Lees je m'n post uberhaupt wel?
Een kaartje met de beste wensen voor 2007.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:22 schreef Erwtensoep het volgende:
Is er al iets vanuit Ajax Orlando gekomen eigenlijk?
Dan is het rendement in ieder geval niet 0,0quote:Op maandag 22 januari 2007 12:26 schreef Erwtensoep het volgende:
Sympathiek.
Ik dacht dat die opgeheven zou worden (althans, ajax zou zijn belangen eruit halen). De site hangt er ook goed bij.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:22 schreef Erwtensoep het volgende:
Is er al iets vanuit Ajax Orlando gekomen eigenlijk?
Hoezo niet?quote:Op maandag 22 januari 2007 12:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat ziet er niet lekker uit nee.
De begroting van ACT is 1,5 miljoen euro inderdaad...quote:Op maandag 22 januari 2007 12:16 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Volgens mij steekt Ajax weinig geld in ACT. Daarnaast loopt ACT geloof ik gewoon quitte. Ajax geeft in feite alleen kennis door. Ik zie het probleem eigenlijk niet.
Zo'n nieuw stadion bouwen is ook niet gratis natuurlijk..quote:Op maandag 22 januari 2007 12:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De begroting van ACT is 1,5 miljoen euro inderdaad...
Het zou samen met sponsoren uit Nederland gemaakt wordenquote:Op maandag 22 januari 2007 13:21 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zo'n nieuw stadion bouwen is ook niet gratis natuurlijk..
Ik had niet anders verwacht.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:18 schreef denthemen het volgende:
Bremen uit: Uitverkocht
Ajax meldt dat alle kaarten voor de op 14 februari te spelen uitwedstrijd tegen Werder Bremen zijn verkocht. Minstens 2500 Ajacieden zullen afreizen naar Bremen om Ajax te steunen in de volgende ronde van de Uefa-cup.
quote:Op maandag 22 januari 2007 15:28 schreef Aanvoerder het volgende:
Nou, dat scheelt me weer wat pietermannen. Volgend jaarronde beter dan.
Ikquote:Op maandag 22 januari 2007 15:47 schreef F1Bas het volgende:
Wie hebben er hier wel een kaartje voor Bremen uit dan?
Nee, maar het zijn daar ook zeker geen Nederlandse prijzen. Kan me niet voorstellen dat dat meer dan 'een paar miljoen' kost, waar Ajax een deel van mee betaald. En als ze netjes zijn hebben ze de bouwtekeningen van De Meer nog liggen, hoef je geen architect te betalenquote:Op maandag 22 januari 2007 13:21 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zo'n nieuw stadion bouwen is ook niet gratis natuurlijk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |