juist, voor mij de ideale site, daar heb ik dat mandje ook staanquote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
juist, voor mij de ideale site, daar heb ik dat mandje ook staanals ik bestel, kan ik ze mooi ophalen in Hengelo, toch vlakbij...al vind in Freaky
ook heel erg lekker, nieuwe platen die (nog) niet op Recess te krijgen zijn, en vaak zijn ze ook wat goedkoper...
ik kan bij wijze van spreken mijn broertje laten bestellen, en ondertussen er al heen rijden, en dan bij aankomst al gelijk de platen meenemenquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:51 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
![]()
Helemaal handig zo dichtbij!!
Rijd ernaartoe; geef je platen door; en bestel dan direct chocolade-melk daaro!!!!===>Die is FIJN!!quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik kan bij wijze van spreken mijn broertje laten bestellen, en ondertussen er al heen rijden, en dan bij aankomst al gelijk de platen meenemen
thnx!quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:53 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Rijd ernaartoe; geef je platen door; en bestel dan direct chocolade-melk daaro!!!!===>Die is FIJN!!![]()
ze hebben best wel veel platen en ook goed prijzen, sommige nieuwe hebben ze (nog) niet, die bijvoorbeeld Freaky.nl dan wel weer heeft, en meestal is Freaky ook iets goedkoperquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:29 schreef CrustyClown het volgende:
Best mooie site dat recess. Zat beetje rond te kijken. En ze hebben ook CTU - Hardstyle Resurrection. Zal een vriend van me erg leuk vinden
idd (&nog bedankt ijsmeis) , heb ook wat platen besteld, ze zijn vandaag de deur uit gegaan als het goed isquote:
wat heb je allemaal besteld dan (printscreen van je mandje ofzoquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:16 schreef NrSiX het volgende:
[..]
idd (&nog bedankt ijsmeis) , heb ook wat platen besteld, ze zijn vandaag de deur uit gegaan als het goed is![]()
Heb daar ook wel een leuke koptel gezien btw:
[afbeelding]
Post morgen wel een plaatje van wat ik binnenheb, verzending gaat wel snel btw.. gisteravond/nacht besteld en morgen in huisquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat heb je allemaal besteld dan (printscreen van je mandje ofzo) en is die koptelefoon de Reloop RH-3500 PRO LTD White Headphone???
Natuurlijk niet!! Die pakken ze zo voor je!!...mits ze op voorraad zijn!! (ga ik wel vanuit!!)quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:28 schreef ReMcOrE het volgende:
hoef je dan niet perse van tevoren te bestellen???![]()
hardstyle_mafia_-_rockin_da_place__go_insane-vinyl-2007quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:16 schreef mstx het volgende:
hardstyle_mafia_-_rockin_da_place__go_insane-vinyl-2007
dark_oscillators_-_superstar_dj-vinyl-2007
deepack_-_speakerfreakz_anthem__drop_out-vinyl-2007
jdx-goddamn_bitch__tha_seeker-(scsp013)-vinyl-2007-hdf
Zenith_DJ_-_Once_Again-Vinyl-2007-QMI
Max_B_Grant_Vs_the_Ripper_-_Im_the_Ripper_Blu119_-Vinyl-2007-HaSMP3
Francois_And_Laurent_-_Bells_From_Nowhere-(BTB003)-Vinyl-2007-FMC
Dat nummer klinkt bijna hetzelfde als Food for Woofers.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:17 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
dark_oscillators_-_superstar_dj-vinyl-2007![]()
dat is wel een beetje waar, maar dat vond ik ook een lekker nummerquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:27 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat nummer klinkt bijna hetzelfde als Food for Woofers.
ik zal dit weekend eens even kijken of jullie gelijk hebbenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:16 schreef Tha_Bartman het volgende:
wij zaten gisteren de Qlimax dvd weer eens te kijken en toen viel het ons op dat ze bij de aankondiging van de donkey rollers ze een fout maakten.. er staat namelijk op de schermen Donkyrollers zonder e dus..is het iemand anders ook nog opgevallen ? of zijn wij gewoon mierenneukers
![]()
er zijn volgens mij programma's die dat 'omzeilen' ofzo, weet niet precies hoe het werkt, kan zo ook geen naam of website herinnerenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:27 schreef Sethje het volgende:
tering ik probeer wat vinyls binnen te halen maar staat weer dat rapidshareals iemand een oplossing heeft, please PM me....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |