ik ga er ook cker heen, ga niet naar Flockers heen, heb het 1e 'optreden' van de Noisecontrollers ooit ook meegemaakt (ook in NY), dus ben hier ook cker bij, met m'n Noisecontrollers-shirtquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:22 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Die noisecontrollers komen binnenkort in ny... Tegelijk met Jyckell & hyde. Gaan ze alleen maar reclame maken m.b.t. die jyckell & hyde...Geen slimme marketingtruc lijkt me, als je op partyflock bij het event kijkt heeft iedereen het alleen maar over de noisecontrollers...
Noisecontrollers wil ik dan ook echt een keer live zien, jongens maken alleen maar lekkere platen!![]()
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:22 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Magoed om even op het X-Qlusive stukje terug te komen, denkt dat een formule met alleen de nieuwe helden van nu ook zo uitverkocht is...!
en wachten op de vinyls van Abject, Noisecontrollers en Chickz On Firequote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:07 schreef RemcoW85 het volgende:
Tsjah en die nieuwe Zany niet te vergeten. Het jaar begint goed.. Nu wachten op een vinyl van Syro
.
Smaakvolle Selectiequote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:07 schreef RemcoW85 het volgende:
Zo dan, die nieuwe Jack Overdose is ook weer heerlijk.. Nog een paar knallers die de laatste week uit zijn gekomen;
Jack_Overdose_And_DJ_Terorist_-_Zwaf_(JOTC2)-Vinyl-2007-
Sisma_DJ_Feat_Mc_Tr3no_-_People_Strong-Retail_Vinyl-2006-
Julian_DJ_Vs_Bruno_Power-Cops-(BTE004)-Vinyl-2007- (Activator Remix)
Stylez_Meets_Tonteufel_-_Third_Strike-(Hs0317)-Vinyl-2007-
Tsjah en die nieuwe Zany niet te vergeten. Het jaar begint goed.. Nu wachten op een vinyl van Syro
.
*EDIT*
Raar dat er 2006 in die vinyl staat.. Zo oud is ie helemaal niet.
downingquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:07 schreef RemcoW85 het volgende:
Zo dan, die nieuwe Jack Overdose is ook weer heerlijk.. Nog een paar knallers die de laatste week uit zijn gekomen;
Jack_Overdose_And_DJ_Terorist_-_Zwaf_(JOTC2)-Vinyl-2007-
Sisma_DJ_Feat_Mc_Tr3no_-_People_Strong-Retail_Vinyl-2006-
Julian_DJ_Vs_Bruno_Power-Cops-(BTE004)-Vinyl-2007- (Activator Remix)
Stylez_Meets_Tonteufel_-_Third_Strike-(Hs0317)-Vinyl-2007-
.
*EDIT*
Raar dat er 2006 in die vinyl staat.. Zo oud is ie helemaal niet.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:31 schreef RemcoW85 het volgende:
Nieuwe Wicked (1074):
ZATOX & ACTIVATOR - Don't let it go
http://www.ipnotika.net/releases.asp?offset=0
Laat maar komen.
Beeetje jammer.....quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:23 schreef renz0r het volgende:
Pak een punt *snifffff* het is tijd om te snuiven!!!!
Hier ben ik t dan weer wel mee eens.quote:
Midnight echt een fucking briljant nr
The classical tune is back againquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:21 schreef ijsmeis het volgende:
Ik vind Back Again trouwens heel vet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |