Waarom nu ineens welquote:Op zondag 21 januari 2007 16:04 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zoveel werk in OP gestopt![]()
En zo spontaanquote:Op zondag 21 januari 2007 16:06 schreef Beelzebub85 het volgende:
Nou, ik moet zeggen..... wat een schitterende OP!
You got it. En het feit dat ik meestal alleen onzin openquote:Op zondag 21 januari 2007 16:06 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Waarom nu ineens wel
Omdat het topic je aanspreekt zeker of niet
Het is dan ook een goed verhaal geworden, op 1 ding na:quote:Op zondag 21 januari 2007 16:04 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zoveel werk in OP gestopt![]()
Hiermee geef je een omstreden mening als waarheid, waardoor eigenlijk je hele verhaal ongeloofwaardig wordt.quote:Maar de echte reden was dat de Egyptische autoriteiten niet naar buiten wilden hebben dat de Sfinx en de piramiden waarschijnlijk niet door de Egyptenaren waren gebouwd maar door de overlevenden van Atlantis
Oh ja! Zo zat dat met Egypte. Die lijers kwamen het even overnemenquote:Op zondag 21 januari 2007 16:02 schreef nerd4sale het volgende:
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 21 januari 2007 16:07 schreef nerd4sale het volgende:
[..]
Het is dan ook een goed verhaal geworden, op 1 ding na:
[..]
Hiermee geef je een omstreden mening als waarheid, waardoor eigenlijk je hele verhaal ongeloofwaardig wordt.
Daarna kwam nog de Ptolemaische dynastie, van Ptolemaeus I tot en met Cleopatra VII (en je zou haar zoon van Julius Caesar, Caesarion ook nog mee kunnen rekenen), maar die wordt in Wikipedia zo te zien niet als Egyptische dynastie gerekend.quote:Op zondag 21 januari 2007 16:05 schreef Dromenvanger het volgende:
Thanks for the information Nerd4Sale
Ik was tijdens de uitval op fok! even op internet aan het zoeken over de verschillende Dynasties, de 31e was de laatste zo te zien.
http://nl.wikipedia.org/wiki/31e_Dynastie_van_Egypte
Afwisseling van spijs doet eten zullen we maar denkenquote:Op zondag 21 januari 2007 16:07 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
You got it. En het feit dat ik meestal alleen onzin open
Misschien zijn juist jouw flarden wel wat wij niet weten ;Pquote:Op zondag 21 januari 2007 16:16 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik wil er zo graag over meepraten... maar ik weet alleen maar flarden!
Wel leuk om te volgen.... dat wel.
had ik trouwens al gezegt hoe prachtig mooi de OP is?
WAt weet je over Imhotep?quote:Op zondag 21 januari 2007 16:22 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Nu is het leuk geweest he
Ik zal, waar mogelijk iets toevoegen!
Hij was een poeet (puntjes doen het hier niet), architect, priester, en had verstand van medicijnen. Leefde van 2667 bc tot 2647bcquote:
Ik ben dus toch niet gekquote:Op zondag 21 januari 2007 16:27 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Hij was een poeet (puntjes doen het hier niet), architect, priester, en had verstand van medicijnen. Leefde van 2667 bc tot 2647bc
Ook was hij architect voor Farao Djoser, en heeft verschillende dingen voor hem ontworpen/gebouwd.
Ik zie jou ook geen piramde bouwen maar okayquote:Op zondag 21 januari 2007 16:29 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
20 jaar oud, en dan priester, poweet, en architect? mwah.
Ben benieuwd.quote:Op zondag 21 januari 2007 16:23 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik heb trouwens een hele mooie Sphinx op mijn kamer staan.... een kilo of 20 en van porselein. Had al in een ander topic ergens gezet dat ik een foto zou plaatsen.... zal me er maar eens aan gaan houden en hem hier ook neerplempen.
Morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |