Afwisseling van spijs doet eten zullen we maar denkenquote:Op zondag 21 januari 2007 16:07 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
You got it. En het feit dat ik meestal alleen onzin open
Misschien zijn juist jouw flarden wel wat wij niet weten ;Pquote:Op zondag 21 januari 2007 16:16 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik wil er zo graag over meepraten... maar ik weet alleen maar flarden!
Wel leuk om te volgen.... dat wel.
had ik trouwens al gezegt hoe prachtig mooi de OP is?
WAt weet je over Imhotep?quote:Op zondag 21 januari 2007 16:22 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Nu is het leuk geweest he
Ik zal, waar mogelijk iets toevoegen!
Hij was een poeet (puntjes doen het hier niet), architect, priester, en had verstand van medicijnen. Leefde van 2667 bc tot 2647bcquote:
Ik ben dus toch niet gekquote:Op zondag 21 januari 2007 16:27 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Hij was een poeet (puntjes doen het hier niet), architect, priester, en had verstand van medicijnen. Leefde van 2667 bc tot 2647bc
Ook was hij architect voor Farao Djoser, en heeft verschillende dingen voor hem ontworpen/gebouwd.
Ik zie jou ook geen piramde bouwen maar okayquote:Op zondag 21 januari 2007 16:29 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
20 jaar oud, en dan priester, poweet, en architect? mwah.
Ben benieuwd.quote:Op zondag 21 januari 2007 16:23 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik heb trouwens een hele mooie Sphinx op mijn kamer staan.... een kilo of 20 en van porselein. Had al in een ander topic ergens gezet dat ik een foto zou plaatsen.... zal me er maar eens aan gaan houden en hem hier ook neerplempen.
Morgen.
Heheh, wil je zeggen dat ik lui ben?quote:Op zondag 21 januari 2007 16:32 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik zie jou ook geen piramde bouwen maar okay
Je hebt me door ;Pquote:Op zondag 21 januari 2007 16:37 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Heheh, wil je zeggen dat ik lui ben?
quote:Op zondag 21 januari 2007 17:03 schreef Beelzebub85 het volgende:
Heheh " hier lijkt ie op"![]()
Alsof we niet weten hoe een Sphinx eruit ziet
Jawel jawel. Gaat nu mijn agenda in.quote:Op zondag 21 januari 2007 17:06 schreef ta1lormad3 het volgende:
[..]
!!
Morgen willen we wel de enige echte foto natuurlijk!
Mooi mooi! Jammer dat ze invalide zijn geworden...quote:Op zondag 21 januari 2007 17:09 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik heb ook een paar Egyptische beelden. Sfinx had ik, Tutankhamun, Nefertiti, 2 Anubis en die kat en nog 1
Van de Kijkshop toen zon serieAlleen een paar missen een paar lichaamsdelen door mn verhuizing
Mogelijk, maar Atlantis zou onder water moeten liggen toch? Maar aan de andere kant....wij hebben ook ooit onder water gelegen.quote:Op zondag 21 januari 2007 17:27 schreef Queen_Bee het volgende:
Dat wilde ik dus ook nog zeggen. Over kan het wel bestaan, dan zouden we toch al wat gezien moeten hebben?
Niemand dacht dat Troje echt bestond, en toen werd het ineens gevonden
Is wel moeilijk vinden als je e rnieuwe steden overheen bouwt natuurlijk.
Een deel meen ik. En dat hoeft nou ook niet echt waar te zijn natuurlijk.quote:Op zondag 21 januari 2007 17:29 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Mogelijk, maar Atlantis zou onder water moeten liggen toch? Maar aan de andere kant....wij hebben ook ooit onder water gelegen.
Ehm?quote:Op zondag 21 januari 2007 17:31 schreef Beelzebub85 het volgende:
True...Ergens in Nederland is toch ook een stad/dorp wat zo rond gebouwd is? Mischien.....
Was ik maar in Egypte geweestquote:Op zondag 21 januari 2007 18:02 schreef alsem het volgende:
naar egypte gaan om op een touristenmarkt zinloze touristenspulletjes te kopen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |