ambitieusquote:Op zondag 21 januari 2007 15:01 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik heb altijd al interesse in Ancient Egypt gehad, na JP in dinos, en toen ik van Atlantis hoorde dat ook.
Als kind wilde ik al archeologe worden, gespecialliseerd in EgypteTot ik erachter kwam dat dat niet verdiend als je niks vindt
En like Dromenvanger said, ik wil belangrijke grootste dingen vinden
![]()
Eigenlijk is het niet voor te stellen... we vliegen sneller dan het geluid... kunnen machines laten denken....mensen klonen....genetisch manipuleren.....water koken....maar niet de bodem van de oceaan in kaart brengen?quote:Op zondag 21 januari 2007 15:00 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Waarom is het niet mogelijk om met een scanner de hele bodem te scannen? Dat je met een sateliet bijvoorbeeld tot 10,000 meter onder de oppervlakte kunt kijken wereldwijd, en dan ook onder de zee-bodem.
Water kokenquote:Op zondag 21 januari 2007 15:02 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Eigenlijk is het niet voor te stellen... we vliegen sneller dan het geluid... kunnen machines laten denken....mensen klonen....genetisch manipuleren.....water koken....maar niet de bodem van de oceaan in kaart brengen?
Beetje raar....
Ja oke, een prestatiegerichte archeoloog..... dat gaat bijna niet samen.quote:Op zondag 21 januari 2007 15:01 schreef Queen_Bee het volgende:
Als kind wilde ik al archeologe worden, gespecialliseerd in EgypteTot ik erachter kwam dat dat niet verdiend als je niks vindt
En like Dromenvanger said, ik wil belangrijke grootste dingen vinden
![]()
Zou je denken? Ik weet het niet....quote:Op zondag 21 januari 2007 15:04 schreef ta1lormad3 het volgende:
We weten bekant meer van het heelal dan van onze zeeen.
Ach, moet je eens gaa nkijken hoeveel archeologen er zijn en hoeveel daadwerkelijk opgravingen doenquote:Op zondag 21 januari 2007 15:04 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ja oke, een prestatiegerichte archeoloog..... dat gaat bijna niet samen.
Nou, ik denk wel dat het ongeveer gelijk looptquote:Op zondag 21 januari 2007 15:05 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Zou je denken? Ik weet het niet....
Net schreef je dattie niks verdiend als hij/zij niks vind.... maar ze krijgen toch zeker gewoon salaris? En een bonus bij een T-rex ofzo?quote:Op zondag 21 januari 2007 15:05 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ach, moet je eens gaa nkijken hoeveel archeologen er zijn en hoeveel daadwerkelijk opgravingen doenIk ga maar een ander beroep kiezen
Dat ben ik met je eens, maar wat weten we van het heelal? Van de oceanen weten we in ieder geval hoe groot ze zijn.quote:Op zondag 21 januari 2007 15:07 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nou, ik denk wel dat het ongeveer gelijk looptWe hebben echt weinig, heel weinig kennis van onze zeeen
quote:Op zondag 21 januari 2007 15:08 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Net schreef je dattie niks verdiend als hij/zij niks vind.... maar ze krijgen toch zeker gewoon salaris? En een bonus bij een T-rex ofzo?
Inderdaad is dat raar, wie weet is het wel mogelijk en doen ze net alsof het niet bestaat?quote:Op zondag 21 januari 2007 15:02 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Eigenlijk is het niet voor te stellen... we vliegen sneller dan het geluid... kunnen machines laten denken....mensen klonen....genetisch manipuleren.....water koken....maar niet de bodem van de oceaan in kaart brengen?
Beetje raar....
Dinos zijn zoooo 1998quote:Op zondag 21 januari 2007 15:11 schreef Dromenvanger het volgende:
Of je moet met een theelepel het zand weggraven bij een dinosaurs skelet
Ben je 3 jaar met een theelepel een skelet aan het bloot leggen
Volgens mij zitten we wel op 1 lijn... maar weet jij het beter te verwoordenquote:Op zondag 21 januari 2007 15:10 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Inderdaad is dat raar, wie weet is het wel mogelijk en doen ze net alsof het niet bestaat?
Inderdaad erg vreemd.....
quote:
Zoals zoveel achter gehouden wordt ook. Zonder conspiracy te zijn. Maar ik denk dus echt dat ze niet alles doorspelen richting de bevolking.quote:Op zondag 21 januari 2007 15:12 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Volgens mij zitten we wel op 1 lijn... maar weet jij het beter te verwoorden
Interessantquote:Op zondag 21 januari 2007 15:11 schreef Queen_Bee het volgende:
Maar ehm, http://www.discoveryofatlantis.com/ dus
Misschien is het wel conspiracy.... wie weet wat er allemaal te vinden is daar beneden.quote:Op zondag 21 januari 2007 15:15 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Zoals zoveel achter gehouden wordt ook. Zonder conspiracy te zijn. Maar ik denk dus echt dat ze niet alles doorspelen richting de bevolking.
Wie weet is het onmogelijke al mogelijk en houden ze het achter omdat
Waarom zouden ze een doorbraak achter houden? Omdat we er niet klaar voor zijn? Wie weet is het wel nieuws wat we liever niet horen
Is ie niet goed dan?quote:Op zondag 21 januari 2007 15:17 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik ga er trouwens straks een georganiseerderederdere OP van maken
quote:Op zondag 21 januari 2007 15:17 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Interessant
Die site komt tevens over alsof je per direct een reis kunt boeken ernaar
Perfectionistisch aangelegd zekerquote:
Inderdaad, wie weet wel apparatuur en uitvindingen waarmee je de hele wereld tot ontploffing kan brengenquote:Op zondag 21 januari 2007 15:17 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Misschien is het wel conspiracy.... wie weet wat er allemaal te vinden is daar beneden.
Effe onder het genot van nicotine filosoferen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |