quote:Op zondag 21 januari 2007 14:26 schreef gathering_storm het volgende:
[..]
* Dat spel ook gespeeld heeft*![]()
Ik heb het fenomeen Atlantis altijd al erg intrigerend gevonden. Hopelijk heeft het ooit bestaan en wordt het ook daadwerkelijk gevonden
Schitterend toch? De Verzonken stad vinden!quote:Op zondag 21 januari 2007 14:27 schreef Queen_Bee het volgende:
Maar als Atlantis echt zo zn tijd voor uit was hè, en stel dat wij het vinden dan![]()
Ja, dan krijgen we al die info in handen. De verkeerde handen waarschijnlijk, maar goedquote:Op zondag 21 januari 2007 14:31 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Schitterend toch? De Verzonken stad vinden!
Overdreven doen evenquote:Op zondag 21 januari 2007 14:27 schreef Queen_Bee het volgende:
Maar als Atlantis echt zo zn tijd voor uit was hè, en stel dat wij het vinden dan![]()
Wie weet, in de toekomst.... Atlantis wordt gevonden.... drooggelegt en een toeristenoord.... alle kostbaarheden vertrapt. Denk dat het nu beter af is.quote:Op zondag 21 januari 2007 14:32 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, dan krijgen we al die info in hadden. De verkeerde handen waarschijnlijk, maar goed
Denk toch niet dat ze gelijk toeristen toe latenquote:Op zondag 21 januari 2007 14:34 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Wie weet, in de toekomst.... Atlantis wordt gevonden.... drooggelegt en een toeristenoord.... alle kostbaarheden vertrapt. Denk dat het nu beter af is.
Nee, zeker niet in het begin... Maar ze zullen er toch komen. Van die Duitsers weet je....quote:Op zondag 21 januari 2007 14:35 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Denk toch niet dat ze gelijk toeristen toe laten
Als het gevonden wordt ga ik zeker wel heenquote:Op zondag 21 januari 2007 14:36 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Nee, zeker niet in het begin... Maar ze zullen er toch komen. Van die Duitsers weet je....
Zelfde geval in Egypte waar ze overal het graf hebben open gegooid en de inhoud van de graven in een museum hebben gestopt.quote:Op zondag 21 januari 2007 14:38 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Als het gevonden wordt ga ik zeker wel heenMaar tegen die tijd zullen de belangrijkste dingen toch al weggehaald zijn
![]()
Ja, maar veel mensen willen dan kijken met de handjes ;Pquote:Op zondag 21 januari 2007 14:42 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Zelfde geval in Egypte waar ze overal het graf hebben open gegooid en de inhoud van de graven in een museum hebben gestopt.
Dan gaan ze alles leeg roven en moet je naar een museum waar je achter glas mag kijken naar de schatten
Dan wil ik liever het origineel zien in originele staat.
Inderdaad met de handjes kijken, en af en toe wat in de zak steken ook. Dan kun je nog beter alles veilig achter glas opstallen. Maar in een museum is dan ook de beleving van het origineel weg.quote:Op zondag 21 januari 2007 14:43 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, maar veel mensen willen dan kijken met de handjes ;P
Ja dat zou mooier zijn, absoluut. Maar leer mij de mensheid kennenquote:Op zondag 21 januari 2007 14:44 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Inderdaad met de handjes kijken, en af en toe wat in de zak steken ook. Dan kun je nog beter alles veilig achter glas opstallen. Maar in een museum is dan ook de beleving van het origineel weg.
Als iedereen nu netjes met de ogen zou kijken.
Zullen we allemaal archeoloog worden
Gaan we in een team op zoek boven de atlantische oceaan en gaan we diepzee duiken![]()
De laatste waarvan ik hoorde die het dacht te hebben gevonden zat op land geloof ikquote:Op zondag 21 januari 2007 14:44 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Inderdaad met de handjes kijken, en af en toe wat in de zak steken ook. Dan kun je nog beter alles veilig achter glas opstallen. Maar in een museum is dan ook de beleving van het origineel weg.
Als iedereen nu netjes met de ogen zou kijken.
Zullen we allemaal archeoloog worden
Gaan we in een team op zoek boven de atlantische oceaan en gaan we diepzee duiken![]()
En dan eisen wij die stad op en zorgen wij ervoor dat het allemaal in originele staat blijft. Mensen die met de handen kijken die hakken we de handen af ter plekke![]()
Zeker als het gaat om oude schatten van heel lang geleden. Daar blijf je toch vanaf?quote:Op zondag 21 januari 2007 14:45 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja dat zou mooier zijn, absoluut. Maar leer mij de mensheid kennenNah, dat wordt m niet. Ik vind het altijd nog triest dat mensen zich zomaar dingen van anderen willen toe eigenen
Halls of Amentiquote:Ze hebben het er ook over dat er onder de Sfinx kamers zitten vol info over Atlantis enzo. En ze waren daar aan t graven, maar toen zette Atlantis dat stop. Want als men erachter komt dat zij daar eerder waren, dan zijn de schatten niet meer van Egypte
En fietsen, die wilden ze ook jatten.quote:Op zondag 21 januari 2007 14:47 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Zeker als het gaat om oude schatten van heel lang geleden. Daar blijf je toch vanaf?
In de film Indiana Jones & the last crusade zijn het de NAZI's die alles willen stelen. Ook the holy grail in die film willen ze stelen.
Levert veel doekoes op he... en dat ligt gevoelig bij veel mensen.quote:Op zondag 21 januari 2007 14:47 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Zeker als het gaat om oude schatten van heel lang geleden. Daar blijf je toch vanaf?
In de film Indiana Jones & the last crusade zijn het de NAZI's die alles willen stelen. Ook the holy grail in die film willen ze stelen.
Boven land is toch alles al bekend of is hij gaan graven onder de grond?quote:Op zondag 21 januari 2007 14:46 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
De laatste waarvan ik hoorde die het dacht te hebben gevonden zat op land geloof ikMisschien ook een deel in t water, het was heel groot natuurlijk, maar dat weet ik niet zeker. Hij zei volgens mij muren gevonden te hebben in ringen, net zoals Plato Atlantis beschreef
![]()
Fietsen en auto's en het schilderij de schreeuwquote:Op zondag 21 januari 2007 14:47 schreef arneaux het volgende:
[..]
En fietsen, die wilden ze ook jatten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |