abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 januari 2007 @ 14:13:45 #1
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_45558506
Wat?

Atlantis is een eilandenrijk waarvan men niet zeker weet of het ooit heeft bestaan. Door een catastrofe zou het rijk plotseling zijn verdwenen. De Atlantische oceaan dankt zijn naam aan dit hypothetische gebied.

Volgens de overlevering leefden de bewoners van Atlantis in een gouden tijd. Ze waren begaafde zeelieden die een rijke zeevloot bezaten. Verder zouden ze een grote kennis hebben gehad van onder andere: de astronomie, bouwkunst en wiskunde. De bewoners van Atlantis zouden gebonden geweest zijn aan de goden: de Atlantiërs moesten haar wetten volgen.

Hoe weten wij dat?

De Griekse filosoof Plato (427-347 voor Christus) was de eerste die over Atlantis schreef, waarbij hij ervan overtuigd leek dat dit land werkelijk heeft bestaan, omdat de overgrootvader van Plato hierover verhalen had gehoord van Solon, die het weer van een Egyptische priester had gehoord. Hoe het land eruit zag, is door Plato in detail beschreven. Onder andere was er op het eiland een tempel gewijd aan de god Poseidon, de god van de zee. Het eiland Atlantis, lag buiten de Middellandse Zee, dus nog verder dan de Zuilen van Hercules (de straat van Gibraltar).

In zijn dialogen 'Timaeos' en vooral 'Kritias' vertelt Plato uitgebreid over een eiland, "groter dan Noord-Afrika en Klein-Azië bij elkaar", waarvan de bevolking in overvloed en weelde leefde, zo'n 11.000 jaar geleden. De wijsgeer Plato zegt dat zijn verhaal op waarheid berustte. De beroemde dichter en staatsman Solon uit Athene had het 200 jaar voordien aan zijn overgrootvader verteld. Tijdens een bezoek aan Egypte had Solon namelijk in de stad Saïs een priester ontmoet. Die vertelde hem uitvoerig over de overwinning van de Grieken op "een machtig leger dat, vanuit een ver punt in de Atlantische Oceaan, oprukte om Europa te veroveren. De indringers kwamen van een eiland Atlantis, buiten de Zuilen van Hercules (de huidige straat van Gibraltar)".

In de onvoltooide dialoog "Kritias" geeft Plato een zeer gedetailleerde beschrijving van het centrum van het machtige Atlantis-rijk. Omstreeks 9.500 voor Christus verdween het door een wereldwijde catastrofe naar de bodem van de zee en wiste daarmee haast ieder spoor van zijn bestaan uit: "De oude hoofdstad was rijk aan natuurlijke bronnen en er was voedsel in overvloed. Hoge bergen boden beschutting tegen de noordenwind en over de weiden zwierven dieren zoals olifanten en paarden, die dronken uit meren en rivieren. Er regeerden 10 koningen over dit paradijselijke eiland en de bewoners leefden er in volmaakte harmonie".

What happened?

Volgens Plato verdween het rijk ongeveer 9500 voor Christus door een wereldwijde catastrofe, een soort zondvloed, waardoor ieder spoor van het land werd weggewist.

Het verhaal van Plato over een mythisch eiland komt over de hele wereld in vele verhalen voor, in de vorm van een aards paradijs, dat ten ondergaat aan natuurrampen, zoals aardbevingen of vloedgolven. Sommigen denken dat Plato geïnspireerd was door de vulkanische gebeurtenissen op het eiland Santorini.

In tal van geschriften zijn er vermeldingen gemaakt over de vernietiging van Atlantis, dat ten onder ging door de zonvloed, vuur & aardbevingen rond 10.500 v chr. De Egyptenaren spraken hier over, de Maya's, de Indiers en zelfs sommige Afrikaanse stammen kennen de legende. Dit kan toch geen toeval zijn. Als je al die geschriften naast elkaar legt, hebben ze het allemaal over een machtig mooi land dat zich in de oceaan bevond. De bewoners die daar leefden, de weinig overlevenden na de ramp, zijn gevlucht naar andere landen. Met andere woorden de Egyptenaren, Indiers, Maya's en de afrikaanse stammen zijn allen waarschijnlijk afstammelingen van de Atlantiers. Dit zou natuurlijk heel juist zijn als Atlantis in de Atlantische oceaan lag want dan zijn Egypte, Afrika, en Zuid Amerika de naburige landen. Van daaruit trokken ze door naar Indie.

Bewijzen voor Atlantis?

In al die landen schijnen er ook muurschilderingen en prehistorische bouwwerken te zijn ontdekt die verwijzen naar de Atlantiers (vergevorderde beschaving). Zoals onder de Sfinx daar is een verborgen onderaardse Gallerij, het zogeheten " zaal der archieven" (hall of recorts). Hierin zou de volledige wijsheid van de beschaving uit lang vervlogen tijden bewaard zijn gebleven (Atlantiers).

In 1991 begonnen Thomas Dobecki, geoloog Joseph Schoch en archeloog John West met hun onderzoek naar de Sfinx. Ze hebben toen in 1993 een rechthoekige kamer ontdekt van ongeveer 9 bij 12 meter, 5 meter onder de poot van de sfinx. Hier is toen door de Amerikaanse t.v. keten NBC een documentaire over gemaakt genaamd " the Mystery of de Sfinx. Direct werd door zahi Hawass, de opzichter van oudheikundige werken van Gizeh, alle werkzaamheden betreft de Sfinx stilgelegd. Er werd verklaard dat West te weinig wetenschappelijk te werk ging. Maar misschien was de echte reden wel dat de Egyptische autoriteiten niet naar buiten wilden hebben dat de Sfinx en de piramiden waarschijnlijk niet door de Egyptenaren waren gebouwd maar door de overlevenden van Atlantis

Waar zou Atlantis liggen dan?

Door de jaren heen zijn er talloze theorieën over de ligging van Atlantis verschenen. Er is wel beweerd dat Atlantis gevonden zou zijn in de buurt van de Azoren, Amerika, Scandinavië, de Noordzee, de Britse eilanden, het eiland Cuba, Zuid-Spanje, Kreta, Cyprus, Santorini, de Canarische Eilanden en Antarctica. Ook worden wel Egypte, Indonesië, Madagaskar en Australië genoemd als mogelijke plaatsen van Atlantis.

Okay, leuk. En nu?

Sinds een aantal jaar is er een meneer die denkt Atlantis gevonden te hebben. En wel in Cyprus.

Shortly after the publication of the book, Robert traveled to Cyprus and spent the next year preparing for a scientific expedition, which occurred in November of 2004. The astonishing results of this expedition (sonar generated images of the seafloor) created headlines around the world as the images showed clear evidence of man-made structures fifty miles from the nearest shore, and one mile under water, exactly where Robert had been predicted they would be.

Cyprus in its current form appears to be the mountaintop of what used be a larger island, most of which is currently under water. An underwater valley stretching between Cyprus and Syria appears to be the "great plain" of Atlantis, and an underwater mountain in the middle of this valley appears to be the Acropolis Hill of Atlantis City, our main target area.

The first Atlantis expedition succeeded in gathering sonar-generated images of the seafloor where the purported man-made structures were found. Robert and his team are now working towards organizing a second expedition where an ROV (Remote Operated Vehicle) will be sent to the depths to actually film the great wall of Atlantis. A sub-bottom profiler will also be used to see what lies beneath the mud sitting on top of these massive structures. The team plans to execute the second expedition sometime in the summer of 2006.

http://www.discoveryofatlantis.com/synopsis/index.htm

Dit is een lijst van dingen die zouden kloppen met wat de historie zegt, en met de huidige vindplaats Cyprus.

[ Bericht 50% gewijzigd door Queen_Bee op 21-01-2007 16:09:38 ]
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_45558532
Maak eens een openingspost dat onwetende weten waar het over gaat
  zondag 21 januari 2007 @ 14:15:10 #3
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_45558559

Als het zo groot zou zijn was het allang gevinden lijkt mij...
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  zondag 21 januari 2007 @ 14:15:19 #4
150152 Queen_Bee
pi_45558564
Was ik nog van plan ja
I'm super sonic man
  zondag 21 januari 2007 @ 14:15:40 #5
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45558575
Goed zo

Zo hoef ik het niet te openen

Atlantis

Wat was er zo bijzonder aan atlantis? Was die beschaving zover de tijd vooruit? Waar hield die beschaving zich mee bezig in het dagelijkse leven en nog meer vragen die ik me stel

Van het spel Indiana Jones & the fate of atlantis heb ik dus meegekregen dat ze zich bezig hielden met het maken van robots en dat ze al super moderne gebouwen hadden voor hun tijd.

Maar dan ga ik uit van een spel, hoewel dat spel ook beweerd dat het in Kreta ligt, in dat spel komen toch zaken naar voren die ook echt gebeurt konden zijn. Daarom is dat spel zo leuk om te spelen.

Alsnog is het maar een spel uiteraard

Wie weet neem ik dat spel te serieus?
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_45558582
Tvp
  zondag 21 januari 2007 @ 14:16:21 #7
166318 ta1lormad3
Do you get my drift?
pi_45558604
Stargate Atlantis
What we got here, is a failure to communicate. Some men you just can't reach.
So you get what we had here last week. Which is the way he wants it. Well, he gets it.
I don't like it anymore than you men.
  zondag 21 januari 2007 @ 14:19:19 #8
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_45558693
Kep hier een documentaire over Atlantis van Discovery Channel. Heb m nog niet gezien, maar jullie wekken wel mijn nieuwsgierigheid.

Atlantis.... Atlantis, had dat niets met Indiana Jones te maken?? (of was dat Suske en Wiske??)
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
  zondag 21 januari 2007 @ 14:19:40 #9
150152 Queen_Bee
pi_45558707
quote:
Op zondag 21 januari 2007 14:16 schreef ta1lormad3 het volgende:
Stargate Atlantis
Mooi hè
I'm super sonic man
  zondag 21 januari 2007 @ 14:20:11 #10
150152 Queen_Bee
pi_45558729
quote:
Op zondag 21 januari 2007 14:19 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Kep hier een documentaire over Atlantis van Discovery Channel. Heb m nog niet gezien, maar jullie wekken wel mijn nieuwsgierigheid.

Atlantis.... Atlantis, had dat niets met Indiana Jones te maken?? (of was dat Suske en Wiske??)
Is dat die ik nergens meer kan vinden? Met een dude die in 2006 dacht ik meende Atlantis gevonden te hebben?
I'm super sonic man
  zondag 21 januari 2007 @ 14:20:27 #11
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_45558736
Het zou leuk zijn als het echt was.
A.F.C. Ajax
  zondag 21 januari 2007 @ 14:20:52 #12
150152 Queen_Bee
pi_45558751
quote:
Op zondag 21 januari 2007 14:14 schreef Keiichi het volgende:
Maak eens een openingspost dat onwetende weten waar het over gaat
Goed genoeg?
I'm super sonic man
  zondag 21 januari 2007 @ 14:20:53 #13
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45558753
quote:
Op zondag 21 januari 2007 14:19 schreef RoodWitBlauw het volgende:

Indiana Jones & the fate of atlantis is een oudere game van Lucasarts Ben dat spel aan het spelen deze week, ondertussen ben ik al in atlantis en daar gaat het over urichalcum beans, van die gouden dingen waar veel kracht in zit. En dan komen de NAZI's die willen een atoombom maken en nog meer.

Ook robots en een trein is in atlantis te vinden daar en beelden van bijzondere wezens.

Maar het is maar een spel, hoewel het wel bij Indiana Jones past
pi_45558860
vroeger las ik er een boek over.
zo mysterieus, spannend en mooi
pi_45558862
tvp Atlantis is vet, ik heb wel vaak nagedacht welk eiland het dan zou moeten zijn
  zondag 21 januari 2007 @ 14:26:05 #16
150152 Queen_Bee
pi_45558915
quote:
Op zondag 21 januari 2007 14:15 schreef -skippybal- het volgende:
[afbeelding]
Als het zo groot zou zijn was het allang gevinden lijkt mij...
Dat hoeft niet waar te zijn. Overwoekerd ed, je moet maar net op de juiste plek zoeken
I'm super sonic man
pi_45558929
quote:
Op zondag 21 januari 2007 14:20 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Indiana Jones & the fate of atlantis is een oudere game van Lucasarts
* Dat spel ook gespeeld heeft*

Ik heb het fenomeen Atlantis altijd al erg intrigerend gevonden. Hopelijk heeft het ooit bestaan en wordt het ook daadwerkelijk gevonden
Pesez le matin que vous n'irez peut-être pas jusqu'au soir,
Et au soir que vous n'irez peut-être pas jusqu'au matin.
pi_45558945
Atlantis ligt onder Antartica. Als het ijs gesmolten is, krijgen we het pas te zien.
  zondag 21 januari 2007 @ 14:27:03 #19
166318 ta1lormad3
Do you get my drift?
pi_45558955
quote:
Op zondag 21 januari 2007 14:19 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Mooi hè
En spannend! Een goede SGC kloon in ieder geval!
What we got here, is a failure to communicate. Some men you just can't reach.
So you get what we had here last week. Which is the way he wants it. Well, he gets it.
I don't like it anymore than you men.
  zondag 21 januari 2007 @ 14:27:27 #20
150152 Queen_Bee
pi_45558967
Maar als Atlantis echt zo zn tijd voor uit was hè, en stel dat wij het vinden dan
I'm super sonic man
  zondag 21 januari 2007 @ 14:27:59 #21
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_45558989
quote:
Op zondag 21 januari 2007 14:16 schreef ta1lormad3 het volgende:
Stargate Atlantis
  zondag 21 januari 2007 @ 14:28:13 #22
150152 Queen_Bee
pi_45558993
quote:
Op zondag 21 januari 2007 14:27 schreef ta1lormad3 het volgende:

[..]

En spannend! Een goede SGC kloon in ieder geval!
SGC? Gewone SG vind ik niks. Alleen SG A

Alleen die Atlantiers die terug kwamen, wat een hoeren zeg
I'm super sonic man
  zondag 21 januari 2007 @ 14:28:13 #23
113667 Keiichi
Konnichiwa!
pi_45558995
quote:
Op zondag 21 januari 2007 14:26 schreef avw1982 het volgende:
Atlantis ligt onder Antartica. Als het ijs gesmolten is, krijgen we het pas te zien.
* Keiichi geeft nog wat extra gas met z'n auto om het broeikaseffect sneller te laten verlopen

pi_45559064
  zondag 21 januari 2007 @ 14:31:13 #25
150152 Queen_Bee
pi_45559082
Oh yeah.

Ze hebben het er ook over dat er onder de Sfinx kamers zitten vol info over Atlantis enzo. En ze waren daar aan t graven, maar toen zette Egypte dat stop. Want als men erachter komt dat zij daar eerder waren, dan zijn de schatten niet meer van Egypte

Zoiets was het :@

[ Bericht 5% gewijzigd door Harajuku. op 22-02-2011 20:13:03 ]
I'm super sonic man
  zondag 21 januari 2007 @ 14:31:29 #26
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45559092
quote:
Op zondag 21 januari 2007 14:26 schreef gathering_storm het volgende:

[..]

* Dat spel ook gespeeld heeft*

Ik heb het fenomeen Atlantis altijd al erg intrigerend gevonden. Hopelijk heeft het ooit bestaan en wordt het ook daadwerkelijk gevonden

Dat spel is super De hele sfeer van dat spel met de world-stone, moon-stone and sun-stone. Ook azores wordt genoemd in het spel en ook kreta en Antartica waar die ene onderzoeker bevriesd tijdens het vinden van een oud voorwerp. Dus het is ook nog eens een spel dat een beetje op "waarheid' is berust. Daarom is het ook een van mijn favourite games. Het is nep maar het zou echt kunnen zijn. Hier liggen overigens meer games over atlantis en Egypte, toch maar eens beginnen met die games

In de spel ga je dus met die onderzeeër atlantis binnen via een kleine opening onder de zee, stel nou de poorten naar atlantis zijn helemaal bedolven door het zand onder de zeedbodem mocht het onder de zeebodem liggen.

Stel er ligt 100 meter zand boven de ingang, dan is het toch bijna onmogelijk om de overgebleven resten terug te vinden of niet?

Ga maar eens op de bodem van de oceaan zoeken

Wie weet zal het nooit gevonden worden, tenzij ze nieuwe apparatuur hebben om de zeebodem te onderzoeken van bovenaf.
  zondag 21 januari 2007 @ 14:31:39 #27
150152 Queen_Bee
pi_45559097
quote:
Op zondag 21 januari 2007 14:30 schreef AbeSapien het volgende:
[afbeelding]
dat beeld lijkt me niet geheel kloppend
I'm super sonic man
pi_45559100
quote:
Op zondag 21 januari 2007 14:27 schreef Queen_Bee het volgende:
Maar als Atlantis echt zo zn tijd voor uit was hè, en stel dat wij het vinden dan
Schitterend toch? De Verzonken stad vinden!
  zondag 21 januari 2007 @ 14:32:15 #29
44963 MadMarine
geregistreerde gek
pi_45559121
atlantisch is cool
zullen we het mysterie hier even gaan oplossen??
ga maar even met die witte meneer mee...
[b]best bekeken topic, ooit[/b]
  zondag 21 januari 2007 @ 14:32:39 #30
150152 Queen_Bee
pi_45559135
quote:
Op zondag 21 januari 2007 14:31 schreef Beelzebub85 het volgende:

[..]

Schitterend toch? De Verzonken stad vinden!
Ja, dan krijgen we al die info in handen. De verkeerde handen waarschijnlijk, maar goed
I'm super sonic man
  zondag 21 januari 2007 @ 14:33:58 #31
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45559177
quote:
Op zondag 21 januari 2007 14:27 schreef Queen_Bee het volgende:
Overdreven doen even

Een nieuwe pentium processor, nieuwe vorm van kern-energie

Een nieuwe manier van leven

pi_45559181
quote:
Op zondag 21 januari 2007 14:32 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Ja, dan krijgen we al die info in hadden. De verkeerde handen waarschijnlijk, maar goed
Wie weet, in de toekomst.... Atlantis wordt gevonden.... drooggelegt en een toeristenoord.... alle kostbaarheden vertrapt. Denk dat het nu beter af is.
  zondag 21 januari 2007 @ 14:35:23 #33
150152 Queen_Bee
pi_45559221
quote:
Op zondag 21 januari 2007 14:34 schreef Beelzebub85 het volgende:

[..]

Wie weet, in de toekomst.... Atlantis wordt gevonden.... drooggelegt en een toeristenoord.... alle kostbaarheden vertrapt. Denk dat het nu beter af is.
Denk toch niet dat ze gelijk toeristen toe laten
I'm super sonic man
pi_45559260
quote:
Op zondag 21 januari 2007 14:35 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Denk toch niet dat ze gelijk toeristen toe laten
Nee, zeker niet in het begin... Maar ze zullen er toch komen. Van die Duitsers weet je....
  zondag 21 januari 2007 @ 14:38:27 #35
150152 Queen_Bee
pi_45559312
quote:
Op zondag 21 januari 2007 14:36 schreef Beelzebub85 het volgende:

[..]

Nee, zeker niet in het begin... Maar ze zullen er toch komen. Van die Duitsers weet je....
Als het gevonden wordt ga ik zeker wel heen Maar tegen die tijd zullen de belangrijkste dingen toch al weggehaald zijn
I'm super sonic man
pi_45559355
Dan worden er overal kuilen gegraven.
pi_45559414
Als het er is, en het is toegankelijk... dan ben ik er ook wel te vinden.
Maar goed, eerst de vraag of het bestaan heeft of niet oplossen.....
  zondag 21 januari 2007 @ 14:42:25 #38
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45559447
quote:
Op zondag 21 januari 2007 14:38 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Als het gevonden wordt ga ik zeker wel heen Maar tegen die tijd zullen de belangrijkste dingen toch al weggehaald zijn
Zelfde geval in Egypte waar ze overal het graf hebben open gegooid en de inhoud van de graven in een museum hebben gestopt.

Dan gaan ze alles leeg roven en moet je naar een museum waar je achter glas mag kijken naar de schatten

Dan wil ik liever het origineel zien in originele staat.

Ik ga nu fate of atlantis uitspelen

Daarna een ander spel over atlantis spelen, kijken hoe de makers van de game erover dachten. En natuurlijk het idee hebben dat ik zelf actief op zoek ben naar atlantis.

Keep on gaming and dreaming
  zondag 21 januari 2007 @ 14:42:31 #39
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_45559450
En daar komt Ariël vandaan?
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  zondag 21 januari 2007 @ 14:43:13 #40
150152 Queen_Bee
pi_45559471
quote:
Op zondag 21 januari 2007 14:42 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Zelfde geval in Egypte waar ze overal het graf hebben open gegooid en de inhoud van de graven in een museum hebben gestopt.

Dan gaan ze alles leeg roven en moet je naar een museum waar je achter glas mag kijken naar de schatten

Dan wil ik liever het origineel zien in originele staat.
Ja, maar veel mensen willen dan kijken met de handjes ;P
I'm super sonic man
  zondag 21 januari 2007 @ 14:44:19 #41
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45559512
quote:
Op zondag 21 januari 2007 14:43 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Ja, maar veel mensen willen dan kijken met de handjes ;P
Inderdaad met de handjes kijken, en af en toe wat in de zak steken ook. Dan kun je nog beter alles veilig achter glas opstallen. Maar in een museum is dan ook de beleving van het origineel weg.

Als iedereen nu netjes met de ogen zou kijken.

Zullen we allemaal archeoloog worden

Gaan we in een team op zoek boven de atlantische oceaan en gaan we diepzee duiken

En dan eisen wij die stad op en zorgen wij ervoor dat het allemaal in originele staat blijft. Mensen die met de handen kijken die hakken we de handen af ter plekke
  zondag 21 januari 2007 @ 14:45:41 #42
150152 Queen_Bee
pi_45559567
quote:
Op zondag 21 januari 2007 14:44 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Inderdaad met de handjes kijken, en af en toe wat in de zak steken ook. Dan kun je nog beter alles veilig achter glas opstallen. Maar in een museum is dan ook de beleving van het origineel weg.

Gaan we in een team op zoek boven de atlantische oceaan en gaan we diepzee duiken
Ja dat zou mooier zijn, absoluut. Maar leer mij de mensheid kennen Nah, dat wordt m niet. Ik vind het altijd nog triest dat mensen zich zomaar dingen van anderen willen toe eigenen
I'm super sonic man
  zondag 21 januari 2007 @ 14:46:53 #43
150152 Queen_Bee
pi_45559617
quote:
Op zondag 21 januari 2007 14:44 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

En dan eisen wij die stad op en zorgen wij ervoor dat het allemaal in originele staat blijft. Mensen die met de handen kijken die hakken we de handen af ter plekke
De laatste waarvan ik hoorde die het dacht te hebben gevonden zat op land geloof ik Misschien ook een deel in t water, het was heel groot natuurlijk, maar dat weet ik niet zeker. Hij zei volgens mij muren gevonden te hebben in ringen, net zoals Plato Atlantis beschreef
I'm super sonic man
  zondag 21 januari 2007 @ 14:47:21 #44
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45559625
quote:
Op zondag 21 januari 2007 14:45 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Ja dat zou mooier zijn, absoluut. Maar leer mij de mensheid kennen Nah, dat wordt m niet. Ik vind het altijd nog triest dat mensen zich zomaar dingen van anderen willen toe eigenen
Zeker als het gaat om oude schatten van heel lang geleden. Daar blijf je toch vanaf?

In de film Indiana Jones & the last crusade zijn het de NAZI's die alles willen stelen. Ook the holy grail in die film willen ze stelen.
  zondag 21 januari 2007 @ 14:47:35 #45
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_45559636
quote:
Ze hebben het er ook over dat er onder de Sfinx kamers zitten vol info over Atlantis enzo. En ze waren daar aan t graven, maar toen zette Atlantis dat stop. Want als men erachter komt dat zij daar eerder waren, dan zijn de schatten niet meer van Egypte
Halls of Amenti
  zondag 21 januari 2007 @ 14:47:49 #46
150152 Queen_Bee
pi_45559649
I'm super sonic man
  zondag 21 januari 2007 @ 14:47:53 #47
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_45559653
quote:
Op zondag 21 januari 2007 14:47 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Zeker als het gaat om oude schatten van heel lang geleden. Daar blijf je toch vanaf?

In de film Indiana Jones & the last crusade zijn het de NAZI's die alles willen stelen. Ook the holy grail in die film willen ze stelen.
En fietsen, die wilden ze ook jatten.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_45559675
quote:
Op zondag 21 januari 2007 14:47 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Levert veel doekoes op he... en dat ligt gevoelig bij veel mensen.
  zondag 21 januari 2007 @ 14:48:46 #49
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45559682
quote:
Op zondag 21 januari 2007 14:46 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

De laatste waarvan ik hoorde die het dacht te hebben gevonden zat op land geloof ik Misschien ook een deel in t water, het was heel groot natuurlijk, maar dat weet ik niet zeker. Hij zei volgens mij muren gevonden te hebben in ringen, net zoals Plato Atlantis beschreef
Boven land is toch alles al bekend of is hij gaan graven onder de grond?

Boven land zijn er toch amper mysteries die nog niet verklaard zijn? We hebben toch alles al op de grote map staan wat boven land bevindt? Of zijn er plekken op deze wereld ergens in de woestijn die nog niet door mensen betreden is?
  zondag 21 januari 2007 @ 14:49:16 #50
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45559701
quote:
Op zondag 21 januari 2007 14:47 schreef arneaux het volgende:

[..]

En fietsen, die wilden ze ook jatten.
Fietsen en auto's en het schilderij de schreeuw Hoewel dat schilderij de schreeuw niet echt een mooi kunstwerk was in mijn ogen.

Maar dan nog, je blijft toch van een kunstwerk af? Ga dan auto's stelen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')