Je vergeet de "F"quote:
quote:
quote:Op zondag 21 januari 2007 16:35 schreef teamlead het volgende:
Eindelijk een mod die ook de updates bijhoudt?
geeft dat je hoop?quote:Op zondag 21 januari 2007 17:02 schreef Peter6000 het volgende:
Van reller tot keurige moderator, wie had dat ooit kunnen denken.![]()
Wa kriege wie noe?quote:Op zondag 21 januari 2007 19:01 schreef PC eend het volgende:
OK, je hebt je notes gezien, zo is het wel weer genoeg
Succes
quote:
Jij in het blauw is voldoende reden om de nachtrust voorlopig volledig te doen verdwijnenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:29 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Iedereen met een aardig woordje: bedankt.
En de rest: dat jullie geteisterd mogen worden door nachtmerries waarin Nataasia jullie achtervolgt met een voorbinddildo.![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:15 schreef misterDre het volgende:
Gert
![]()
Succes enzo![]()
Dit is trouwens mijn eerste post in DGK. Als dat geen riem onder je hart is![]()
Voor zover dit soort entertainment "de moeite waard" kan zijn: de algemene opinie hier, is dat het leuker is dan welke BB dan ook. De casting is echtquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:39 schreef misterDre het volgende:
[..]
Nee, te druk met andere dingen.
Is het leuk c.q. de moeite waard??
OK, dan. Nog eentje dan voor de finishing touch.quote:[b]Op woensdag 24 januari 2007 22:00 schreef misterDre het volgende:[/b
En als je je laatste argument als eerste had gebruik had je de rest van de tekst achterwege kunnen laten![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:08 schreef easy-going het volgende:
Hmzz, sinds Gert hier mod is, is het forum wel heel vaak brak of down zeg![]()
Ik hoop dat je nu wel alle knopjes gehad hebt![]()
Goh, rickmans vroeg óók al wat ik van een flinke banner zou vinden. Komt dat toch.quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:00 schreef Cynix ® het volgende:
Gert, ik zie nog steeds geen paginagrote banner. Ik neem aan dat je je hier sterk voor gaat maken.
Late reactie door deze knock-outquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:58 schreef Gert het volgende:
[..]
OK, dan. Nog eentje dan voor de finishing touch.
[afbeelding]
Hoi CWquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:02 schreef CartWOman het volgende:
Dre!![]()
Ik ben ook al een tijdje voor de bijl gegaan, best verslavend dus weet waar je aan begint... maar absoluut de moeite waard.![]()
Maar er kómt me toch een stoot voor terug!quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:44 schreef misterDre het volgende:
Nou Gertje sterkste argument gooitschopt roet in het eten
![]()
![]()
Das toch een usert hier?quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:51 schreef Gert het volgende:
Maar er kómt me toch een stoot voor terug!
Welkom melonovy.
Ow er komt een nieuwe bewoner voor in de plaats?quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar er kómt me toch een stoot voor terug!
Welkom melonovy.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |