Bacardi-cola ... berenburg-cola ?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:07 schreef yvonne het volgende:
Zouden ze sapjes hebben in de Stairway?
Ik ga zo pas naar buiten maar het ziet er wel lekker uit....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:35 schreef Stofje het volgende:
Koud.
Zonnetje schijnt, das perfect tochquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:37 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik ga zo pas naar buiten maar het ziet er wel lekker uit....
Ja maar ik ben wel vaker in een shirt naar butien gegaan als de zon fel scheen en bevroor ik.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:39 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Zonnetje schijnt, das perfect toch
Zo koud is het nu dus.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja maar ik ben wel vaker in een shirt naar butien gegaan als de zon fel scheen en bevroor ik.
Wtf?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:10 schreef TheSorrow het volgende:
Aangezien het andere topic over brechtje dicht is, en yvonne hier gepost heeft.... Heb je haar me serieus laten blokkeren? Hoe treurig ben je dan
Hé BrauNquote:
pass eens doorquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:14 schreef pussydeluxe het volgende:
Wat leuk, een [afbeelding] moment.
Welnee, knulletjes zoals hij eet ik als ontbijt.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:14 schreef pussydeluxe het volgende:
Wat leuk, een [afbeelding] moment.
De gedachte alleen alquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:14 schreef Stofje het volgende:
Ah, m'n kamer begint nu op te warmen..
Ach ja, ik hou eenieder graag op de hoogte van de temperatuur hier.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:16 schreef Maisnon het volgende:
[..]
De gedachte alleen alwerp die kleren uit stofje, laat je gaan
ow en dat mag wel van de dokter?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welnee, knulletjes zoals hij eet ik als ontbijt.
Uiterst voedzaamquote:
Valt niet op dat je dit zelf postquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wtf?
Denk jij dat ik ook maar iets te zeggen heb over haar MSN, think again
Ze zal je wel een kkloser vinden ofzoot, weet ik veel.
ehhhhquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:21 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Valt niet op dat je dit zelf postMaar is goed, ga je wiet lekker via iemand anders regelen, sl@je
![]()
En kankerloser door een admin genoemd worden? wow... Mocht je dit zelf zijn yvonne, ik zit niet met mn hele familie op fok, dus wie zijn dan de kankerlosers? En ja, ban me maar ofzo, als ik niet eens een weerwoord mag hebben
Lief zijn ze hèquote:
Heb je gelijk eens het inzicht hoe jij bentquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:25 schreef Stofje het volgende:
Wat is dit voor een zielige vertoning ineens.
opzoute sukkel kklosa ik biff je op de meet man dohquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:25 schreef Stofje het volgende:
Wat is dit voor een zielige vertoning ineens.
Jou bannen dan?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:23 schreef pc-fr34k het volgende:
Yvonne is tof, TheSorrow is tof. Niemand bannen, lief doen verdomme!
Wat heb IK er mee te maken dat MIJN dochter jou blockt?!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:25 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Geef nou es een antwoord dan, altijd die ontwijkende onzin
Uhu.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:26 schreef Stofje het volgende:
Yvonne is in het echt een hele schichtige dame die niet op mensen durft af te stappen waar ze problemen mee heeft op FOK.
Ja hè Stofjequote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:26 schreef Stofje het volgende:
Yvonne is in het echt een hele schichtige dame die niet op mensen durft af te stappen waar ze problemen mee heeft op FOK.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |