je staat bij de misschienertsquote:Op maandag 22 januari 2007 11:34 schreef Thrackan het volgende:
Kans dat ik ook nog even kom lurken!
Tis wel een beetje een kutdag, dag erna vier ik mijn verjaardag, maar goed, maakt ook niet uit als ik dan brakkerdefak ben...
Dus een misschienetje...
Tegen half 4 werd het beterquote:Op maandag 22 januari 2007 12:13 schreef pussydeluxe het volgende:
Goedemiddag. Wat een drama was dat gisteren met Fok!
Wat heb ik gemist?quote:Op maandag 22 januari 2007 12:13 schreef pussydeluxe het volgende:
Jup, was wel gaarquote:Op maandag 22 januari 2007 12:13 schreef pussydeluxe het volgende:
je hebt nu een PM linkje rechts boven elke post. maar om dat zo ver te krijgen heeft de site er wel het grootste gedeelte van de avond uit gelegenquote:
Dat niet alleenquote:Op maandag 22 januari 2007 12:22 schreef remlof het volgende:
[..]
je hebt nu een PM linkje rechts boven elke post. maar om dat zo ver te krijgen heeft de site er wel het grootste gedeelte van de avond uit gelegen
quote:Op maandag 22 januari 2007 08:13 schreef Breuls het volgende:
Mogguh mensen. De traagheid gisteren had als directe oorzaak dat de webservers simpelweg te lang deden over het verwerken van de verzoeken van jullie browsers, waardoor ze een beetje vol raakten. De oorzaak daarvan ligt de laatste tijd regelmatig aan de verbinding of samenwerking met de centrale fileserver, maar gisteren hebben we niet direct kunnen aantonen dat dat ook nu het geval was, al is het vermoeden dat het zo is wel erg sterk. We zijn hiervoor nog bezig informatie te zoeken.
Intussen wordt er een andere server, de grote fileserver waar al vaker in FB over gesproken is, opgezet, om de bovengenoemde taak van centrale fileserver over te nemen. We willen bij de setup hiervan voorkomen dat de problemen zich weer voordoen, dus we gaan niet over een nacht ijs.
Oh, en de witte pagina's kwamen als het goed is alleen voor op het forum. De oorzaak daarvan was een configuratiefout van ondergetekende op exact 1 van de webservers. Da's twintig minuten geleden verholpen. Beide problemen staat in ieder geval los van elkaar.
ja dat weet ik ook wel SuF, maar ik vind het veel grappiger klinken als de site een halve dag down zou zijn geweest door dat kutevenvelopjequote:
VAnzelfsprekend.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:26 schreef TheSorrow het volgende:
Neuh... kwam je nou ook naar deze meet?
Wat doet ze daar dan ?quote:
Is het niet beter om Fiets af te korten naar S-F? SuF is wel een beetje... sufquote:Op maandag 22 januari 2007 12:31 schreef remlof het volgende:
[..]
ja dat weet ik ook wel SuF, maar ik vind het veel grappiger klinken als de site een halve dag down zou zijn geweest door dat kutevenvelopje
Licht herseninfarctquote:
quote:Op maandag 22 januari 2007 12:40 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Is het niet beter om Fiets af te korten naar S-F? SuF is wel een beetje... suf.
quote:
ik denk dat we tegelijk aan het editten warenquote:Op maandag 22 januari 2007 13:00 schreef Dribbel_ het volgende:
Pas het ff aan remlof m'n smileys staan verkeerd
Die smeerkees uit Arnhem zeker....quote:
quote:Op maandag 22 januari 2007 13:01 schreef remlof het volgende:
[..]
ik denk dat we tegelijk aan het editten waren
weg.
Agreed!quote:Op maandag 22 januari 2007 13:02 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Die smeerkees uit Arnhem zeker....
K ook nietquote:Op maandag 22 januari 2007 13:02 schreef longinus het volgende:
Oooo, Ik kan niet wachten [afbeelding]
Wat boeit mij dat hele kutvoetbal nou johquote:Op maandag 22 januari 2007 13:07 schreef remlof het volgende:
[..]
en jij durft jezelf ernemmer te noemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |