Ik moet werken maar ik heb geen zin.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:49 schreef purplerose het volgende:
Ik moet me huishoudelijk bezig gaan houden maar ik heb geen zin
SiemeN, ik verveel me.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:10 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik moet werken maar ik heb geen zin..
Op mijn werk. Heb geen geluid hier. Maar ik kan wel raden wat ik moet horen.quote:
Echt niet!quote:Op maandag 22 januari 2007 15:24 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Op mijn werk. Heb geen geluid hier. Maar ik kan wel raden wat ik moet horen..
quote:
Aan de bong lurken en dan actief worden.quote:
Yeah right.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:52 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Aan de bong lurken en dan actief worden.
Hé! It could happen!!quote:Op maandag 22 januari 2007 15:52 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Aan de bong lurken en dan actief worden.
Bong->verveling/zin iets te gaan doen->werk.quote:
Geen zin -> verveling -> bong -> lekker lui -> inactief.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:01 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Bong->verveling/zin iets te gaan doen->werk.
Is per persoon verschillend, als ikm iets moet doen dan gaat het al.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:02 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Geen zin -> verveling -> bong -> lekker lui -> inactief.
Maar goed, ik kan er niks over zeggen want ik heb niks.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:03 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Is per persoon verschillend, als ikm iets moet doen dan gaat het al.
Oh, noem mij maar 'niks'.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:06 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Maar goed, ik kan er niks over zeggen want ik heb niks..
Even schoot hij door mijn hoofd. De hilarische optionele reactie "niks". Een reactie, bestaande uit één woord. Een reactie welke veel teweeg zou brengen. Een reactie die meteen tot de kern van de zaak door zou dringen.quote:
quote:Op maandag 22 januari 2007 16:57 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Even schoot hij door mijn hoofd. De hilarische optionele reactie "niks". Een reactie, bestaande uit één woord. Een reactie welke veel teweeg zou brengen. Een reactie die meteen tot de kern van de zaak door zou dringen.
Maar helaas. Ik ben niet scherp. Ik ben niet grappig. Ik plaatste de reactie niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |