die kan je toch gewoon opladen?quote:Op zondag 21 januari 2007 10:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Accu 82% (goed voor 3 a 4 uur werken)
Ja ja... en gaat dat gewoon werken met de modem / router die ik hier in de kast heb hangen?quote:Op zondag 21 januari 2007 10:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Door het compacte formaat een ideale laptop om lekker op de bank te fokken, msn'en, tekstverwerken en te e-mailen. Heb je nog geen ervaring met Apple en Mac OSX? Dan is dit een prima instap laptop.
Als die draadloos is wel jaquote:Op zondag 21 januari 2007 12:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja ja... en gaat dat gewoon werken met de modem / router die ik hier in de kast heb hangen?
Aha, ik dacht dat je voor zo'n airport dinges een aparte andere dinges nodig hadquote:Op zondag 21 januari 2007 12:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Als die draadloos is wel ja
Doettie hier ook
Apple noemt het airport, maar het is gewoon 802.11G wifiquote:Op zondag 21 januari 2007 12:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Aha, ik dacht dat je voor zo'n airport dinges een aparte andere dinges nodig had
Apple is stoer, en makkelijk en veilig enzoquote:Ik ben echt heulemaal niet thuis op de Apple's... Maar dat dacht je zeker al
ok.quote:Joe hebt mail (strakjes)
quote:Op zondag 21 januari 2007 12:18 schreef E.T. het volgende:
tvp (het is mijn iBook nl)
quote:
quote:Op zondag 21 januari 2007 14:12 schreef Dementor het volgende:
Heuj ik zie mijn oude powerbook!
Redox reactiequote:Op zondag 21 januari 2007 11:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, tot 82% van zijn originele capaciteit. Accu's verliezen langzaam hun capaciteit he.
Officieel OSX tiger en ilife 06quote:Op maandag 22 januari 2007 14:24 schreef slakkie het volgende:
tvp ff
Welke software krijg ik erbij als ik hem koop?
En ik wil een tegenbod doen, 400 euro.
quote:Op maandag 22 januari 2007 14:47 schreef DarkChylde het volgende:
iets wat er in zijn geheel niet toe doet
Ik heb ze op tweedehandsmac.nl vergelijkbare macs gezien rond de 500 euro. 600 vind ik iets teveel (voor 1200 heb je een nieuwe).quote:Op maandag 22 januari 2007 15:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Officieel OSX tiger en ilife 06
vergelijkbare ibooks gaan op tweedehandsmac.nl en marktplaats voor tussen de 550,- en 650,-
Bod genoteerd in ieder geval
tussen 600 en 400 euro zit best een aardig gatquote:Op maandag 22 januari 2007 16:49 schreef slakkie het volgende:
[..]
Ik heb ze op tweedehandsmac.nl vergelijkbare macs gezien rond de 500 euro. 600 vind ik iets teveel (voor 1200 heb je een nieuwe).
Dat heet onderhandelingsruimtequote:Op maandag 22 januari 2007 16:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
tussen 600 en 400 euro zit best een aardig gat
Heel eerlijk, ik wil er minimaal 500 euro voor hebben. Ik denk dat dat in combinatie met de bijgeleverde bluetooth dongle (en muis) een prima prijs is voor deze ibook.quote:
450 - 500, zo ver wil ik gaan. De rest laat ik over aan jou.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Heel eerlijk, ik wil er minimaal 500 euro voor hebben. Ik denk dat dat in combinatie met de bijgeleverde bluetooth dongle (en muis) een prima prijs is voor deze ibook.
Morgen komt er nog een collega bij me terug of hij 'm wil voor ¤550,- als hij hem niet wil mag jij hem wat mij betreft hebben voor ¤ 500,-quote:Op maandag 22 januari 2007 17:10 schreef slakkie het volgende:
[..]
450 - 500, zo ver wil ik gaan. De rest laat ik over aan jou.
Zekersquote:Op dinsdag 23 januari 2007 08:10 schreef Swetsenegger het volgende:
Collega heeft een windows laptop nodig... de loser.
Interesse Slakkie?
Hmz, ik was in de veronderstelling dat het pm envelopje alleen aanwezig was bij degene die pm hadden geactiveerd. Dat blijkt niet het gevalquote:
Dat lijkt me een puik plan. Wanneer heb je het liefst dan ik hem kom ophalen, en hoe wil je de betaling? Contant of via de bank? Pref. kom ik hem as zaterdag ophalen, hoe zit jij met je tijd?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 08:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hmz, ik was in de veronderstelling dat het pm envelopje alleen aanwezig was bij degene die pm hadden geactiveerd. Dat blijkt niet het geval
Voor ¤ 500,- is hij (ergens eind deze week) van jou..., deal?
Betaling bij voorkeur cash gewoon bij ophalen. Zaterdag wordt lastig, want dan zit ik in voorthuizen. Vrijdag? Kan zowel overdag als 's avonds. Evenuteel donderdag hoewel ik dan wel erg hard moet werken om de nieuwe laptop.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 08:55 schreef slakkie het volgende:
[..]
Dat lijkt me een puik plan. Wanneer heb je het liefst dan ik hem kom ophalen, en hoe wil je de betaling? Contant of via de bank? Pref. kom ik hem as zaterdag ophalen, hoe zit jij met je tijd?
You got mail.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:02 schreef Swetsenegger het volgende:
mail me ff op nospam [apedingutjuh] 123swets [puntgeval] com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |