die kan je toch gewoon opladen?quote:Op zondag 21 januari 2007 10:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Accu 82% (goed voor 3 a 4 uur werken)
Ja ja... en gaat dat gewoon werken met de modem / router die ik hier in de kast heb hangen?quote:Op zondag 21 januari 2007 10:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Door het compacte formaat een ideale laptop om lekker op de bank te fokken, msn'en, tekstverwerken en te e-mailen. Heb je nog geen ervaring met Apple en Mac OSX? Dan is dit een prima instap laptop.
Als die draadloos is wel jaquote:Op zondag 21 januari 2007 12:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja ja... en gaat dat gewoon werken met de modem / router die ik hier in de kast heb hangen?
Aha, ik dacht dat je voor zo'n airport dinges een aparte andere dinges nodig hadquote:Op zondag 21 januari 2007 12:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Als die draadloos is wel ja
Doettie hier ook
Apple noemt het airport, maar het is gewoon 802.11G wifiquote:Op zondag 21 januari 2007 12:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Aha, ik dacht dat je voor zo'n airport dinges een aparte andere dinges nodig had
Apple is stoer, en makkelijk en veilig enzoquote:Ik ben echt heulemaal niet thuis op de Apple's... Maar dat dacht je zeker al
ok.quote:Joe hebt mail (strakjes)
quote:Op zondag 21 januari 2007 12:18 schreef E.T. het volgende:
tvp (het is mijn iBook nl)
quote:
quote:Op zondag 21 januari 2007 14:12 schreef Dementor het volgende:
Heuj ik zie mijn oude powerbook!
Redox reactiequote:Op zondag 21 januari 2007 11:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, tot 82% van zijn originele capaciteit. Accu's verliezen langzaam hun capaciteit he.
Officieel OSX tiger en ilife 06quote:Op maandag 22 januari 2007 14:24 schreef slakkie het volgende:
tvp ff
Welke software krijg ik erbij als ik hem koop?
En ik wil een tegenbod doen, 400 euro.
quote:Op maandag 22 januari 2007 14:47 schreef DarkChylde het volgende:
iets wat er in zijn geheel niet toe doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |