Lijkt me een goed beginsel, maar ik als slinkse rat wil dan nog wel even toevoegen, dat die regels en eisen natuurlijk wel redelijk en niet-discriminerend moeten zijn.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:30 schreef Reunity het volgende:
is de conclusie niet gewoon zo'n beetje:
iedereen heeft t recht op een eigen mening, maar moet zich wel houden aan de wet en de regels & gedragscodes van haar werkveld/werkgever tijdens werktijd.
Het is niet mijn theorie, maar mij verteld door een moslima zelf. Maar goed, als het niet in jouw straatje past, is het dus gelogen. Goed om te weten dat deze moslima loog.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:26 schreef soylent het volgende:
Het gaat hier niet over het religieboek, lees anders even terug. Het is een complexe discussie waar ik net ook even een poster verkeerd begreep. Het gaat over waarom moslima's geen hand geven. Gia heeft daar een prachtige theorie over.
Ze vertelde jou over haar persoonlijke overtuiging, en jij verkondigt dit als een feitelijke beschrijving van alle moslims. Zij: mening, jij: feit. Zij: tsja, staat in haar recht. Jij: leugen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:33 schreef Gia het volgende:
[..]
Het is niet mijn theorie, maar mij verteld door een moslima zelf. Maar goed, als het niet in jouw straatje past, is het dus gelogen. Goed om te weten dat deze moslima loog.
Krijg je zo weinig tegenspraak op fok? Er zijn meer users die zich niet aanpassen aan moslims hoor - ik leef nog net zo heerlijk als voor 9/11, zonder angsten, kan het je aanraden... Join usquote:Vraag me trouwens af van wie jij een kloon bent.
Helemaal niet waar. Ik heb zelfs gezegd dat niet alle moslims zo denken en doen. Juist daarom is het te zien als een persoonlijke interpretatie. Als iets geen geloofsvoorschrift is, maar slechts een persoonlijke interpretatie, dan lijkt het me duidelijk dat de Westerse samenleving daar geen rekening mee hoeft te houden. Of mag een streng religieuze Italiaanse wel met hoofddoek op in openbare gebouwen in Turkije?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:37 schreef soylent het volgende:
Ze vertelde jou over haar persoonlijke overtuiging, en jij verkondigt dit als een feitelijke beschrijving van alle moslims. Zij: mening, jij: feit. Zij: tsja, staat in haar recht. Jij: leugen.
Is mijn vriendin niet en ik zeik niet alle moslims af. Alleen moslims die menen dat zij vanwege achterlijke geïnterpreteerde geloofsregeltjes menen boven alle gedragsregels verheven te zijn. En dat zijn er gelukkig steeds minder.quote:Tevens gebruik je het verder als middel om alle moslims af te zeiken. Ben benieuwd of je je anti-moslim retoriek ook tegen je vriendin bezigt.
Ben je secretaresse niet!!quote:Over die Orthodoxe Joden zal ik trouwens nog wat bronnen zoeken, moet nu ff weg, herinner me hier aan als ik het vergeet.
Mwa, je manier van reageren klinkt bekend, vandaar.quote:Krijg je zo weinig tegenspraak op fok?
Ik niet. Ik heb dan meer de neiging om mijn lange haar nog effe lekker los te gooien, of nog een knoopje meer van mijn bloesje open te zetten. Kunnen ze niet tegen, schijnt.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:41 schreef Reunity het volgende:
word je niet ietsiepietsie wantrouwig als je een arabisch-ogende man met een baard en niet-westerlijke kledij ziet?
Dat ze leren begrijpen dat dit in Nederland heel gewoon is. Lang haar, schaarse kleding in de zomer, frivoliteit. Moeten ze maar tegen kunnen. IK ga me in elk geval niet aanpassen aan hun geloofsvoorschriften.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:56 schreef Reunity het volgende:
en waarom probeer je ze te shockeren?
komt dat niet voort uit angst? uit haat?
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:37 schreef Gia het volgende:
IK ga me in elk geval niet aanpassen aan hun geloofsvoorschriften.
Nee, totaal niet eigenlijk. Wel van iemand die in een dikke auto aan komt zetten, zich fatsoenlijk kleedt en praktisch van de daken roept; 'ik ben eerlijk en ik scheld niet!'. Die vertrouw ik niet.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:41 schreef Reunity het volgende:
word je niet ietsiepietsie wantrouwig als je een arabisch-ogende man met een baard en niet-westerlijke kledij ziet?
ik denk dat iedereen wel iets van angsten heeft meegekregen voor moslimfundamentalisten de laatste jaren. ik kan het mis hebben natuurlijk.
muahahaha je hebt dus óók last van vooroordelenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:21 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Nee, totaal niet eigenlijk. Wel van iemand die in een dikke auto aan komt zetten, zich fatsoenlijk kleedt en praktisch van de daken roept; 'ik ben eerlijk en ik scheld niet!'. Die vertrouw ik niet.
Ik ben ook maar een mens.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:39 schreef deedeetee het volgende:
[..]
muahahaha je hebt dus óók last van vooroordelen![]()
![]()
![]()
Je beseft natuurlijk dat als je dan verkracht wordt het geheel aan jezelf te wijten is, en eigenlijk gewoon gestenigd zou moeten worden?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:48 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik niet. Ik heb dan meer de neiging om mijn lange haar nog effe lekker los te gooien, of nog een knoopje meer van mijn bloesje open te zetten. Kunnen ze niet tegen, schijnt.
achja als niet gelovige gaat ze ook al naar de hel, de mogelijkheid die jij schetst is niets daarbij.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:55 schreef Seneca het volgende:
[..]
Je beseft natuurlijk dat als je dan verkracht wordt het geheel aan jezelf te wijten is, en eigenlijk gewoon gestenigd zou moeten worden?
Jij denkt echt dat je een sexbom bent met je 50 jaar en afgekloofde gezicht?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:48 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik niet. Ik heb dan meer de neiging om mijn lange haar nog effe lekker los te gooien, of nog een knoopje meer van mijn bloesje open te zetten. Kunnen ze niet tegen, schijnt.
maar ze heeft iig geen snor zoals je ............quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:06 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat je een sexbom bent met je 50 jaar en afgekloofde gezicht?![]()
![]()
Doe normaal, zelfs een hond zou over je heen lopen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |