abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45598087
is de conclusie niet gewoon zo'n beetje:

iedereen heeft t recht op een eigen mening, maar moet zich wel houden aan de wet en de regels & gedragscodes van haar werkveld/werkgever tijdens werktijd.

edit: of is het illegaal om van ambtenaren te eisen dat ze een hogere ambtenaar de hand schudden als dit gewoonte is?
~Absque verbum, inanis promittere~
~Je bent altijd jezelf, dus lul niet in de ruimte over jezelf zijn~
  dinsdag 23 januari 2007 @ 15:32:58 #202
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_45598193
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 15:30 schreef Reunity het volgende:
is de conclusie niet gewoon zo'n beetje:

iedereen heeft t recht op een eigen mening, maar moet zich wel houden aan de wet en de regels & gedragscodes van haar werkveld/werkgever tijdens werktijd.
Lijkt me een goed beginsel, maar ik als slinkse rat wil dan nog wel even toevoegen, dat die regels en eisen natuurlijk wel redelijk en niet-discriminerend moeten zijn.

Dus dat een agent aanhoudingen moet verrichten.. daar zijn we het allemaal over eens.

Of een ambtenaar een homo moet trouwen... Tsja... Daar hebben wij Nederlanders al diverse meningen over...

En of het redelijk is om te eisen dat een agent een hand moet geven aan z'n baas... dat is dus net het twistpunt en zo kunnen we nog wel ff doorgaan
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  dinsdag 23 januari 2007 @ 15:33:04 #203
3542 Gia
User under construction
pi_45598197
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 15:26 schreef soylent het volgende:
Het gaat hier niet over het religieboek, lees anders even terug. Het is een complexe discussie waar ik net ook even een poster verkeerd begreep. Het gaat over waarom moslima's geen hand geven. Gia heeft daar een prachtige theorie over.
Het is niet mijn theorie, maar mij verteld door een moslima zelf. Maar goed, als het niet in jouw straatje past, is het dus gelogen. Goed om te weten dat deze moslima loog.

Vraag me trouwens af van wie jij een kloon bent.
pi_45598325
ben je een kloon soylent!?
  dinsdag 23 januari 2007 @ 15:37:23 #205
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_45598387
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 15:33 schreef Gia het volgende:

[..]

Het is niet mijn theorie, maar mij verteld door een moslima zelf. Maar goed, als het niet in jouw straatje past, is het dus gelogen. Goed om te weten dat deze moslima loog.
Ze vertelde jou over haar persoonlijke overtuiging, en jij verkondigt dit als een feitelijke beschrijving van alle moslims. Zij: mening, jij: feit. Zij: tsja, staat in haar recht. Jij: leugen.

Tevens gebruik je het verder als middel om alle moslims af te zeiken. Ben benieuwd of je je anti-moslim retoriek ook tegen je vriendin bezigt.

Over die Orthodoxe Joden zal ik trouwens nog wat bronnen zoeken, moet nu ff weg, herinner me hier aan als ik het vergeet.
quote:
Vraag me trouwens af van wie jij een kloon bent.
Krijg je zo weinig tegenspraak op fok? Er zijn meer users die zich niet aanpassen aan moslims hoor - ik leef nog net zo heerlijk als voor 9/11, zonder angsten, kan het je aanraden... Join us
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_45598557
word je niet ietsiepietsie wantrouwig als je een arabisch-ogende man met een baard en niet-westerlijke kledij ziet?
ik denk dat iedereen wel iets van angsten heeft meegekregen voor moslimfundamentalisten de laatste jaren. ik kan het mis hebben natuurlijk.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 15:46:57 #207
3542 Gia
User under construction
pi_45598741
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 15:37 schreef soylent het volgende:
Ze vertelde jou over haar persoonlijke overtuiging, en jij verkondigt dit als een feitelijke beschrijving van alle moslims. Zij: mening, jij: feit. Zij: tsja, staat in haar recht. Jij: leugen.
Helemaal niet waar. Ik heb zelfs gezegd dat niet alle moslims zo denken en doen. Juist daarom is het te zien als een persoonlijke interpretatie. Als iets geen geloofsvoorschrift is, maar slechts een persoonlijke interpretatie, dan lijkt het me duidelijk dat de Westerse samenleving daar geen rekening mee hoeft te houden. Of mag een streng religieuze Italiaanse wel met hoofddoek op in openbare gebouwen in Turkije?
quote:
Tevens gebruik je het verder als middel om alle moslims af te zeiken. Ben benieuwd of je je anti-moslim retoriek ook tegen je vriendin bezigt.
Is mijn vriendin niet en ik zeik niet alle moslims af. Alleen moslims die menen dat zij vanwege achterlijke geïnterpreteerde geloofsregeltjes menen boven alle gedragsregels verheven te zijn. En dat zijn er gelukkig steeds minder.
quote:
Over die Orthodoxe Joden zal ik trouwens nog wat bronnen zoeken, moet nu ff weg, herinner me hier aan als ik het vergeet.
Ben je secretaresse niet!!
quote:
Krijg je zo weinig tegenspraak op fok?
Mwa, je manier van reageren klinkt bekend, vandaar.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 15:48:33 #208
3542 Gia
User under construction
pi_45598798
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 15:41 schreef Reunity het volgende:
word je niet ietsiepietsie wantrouwig als je een arabisch-ogende man met een baard en niet-westerlijke kledij ziet?
Ik niet. Ik heb dan meer de neiging om mijn lange haar nog effe lekker los te gooien, of nog een knoopje meer van mijn bloesje open te zetten. Kunnen ze niet tegen, schijnt.
pi_45599093
en waarom probeer je ze te shockeren?
komt dat niet voort uit angst? uit haat?

ik ga dr vandoor, spreek je nog wel eens.

bye, bye
  dinsdag 23 januari 2007 @ 16:37:30 #210
3542 Gia
User under construction
pi_45600606
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 15:56 schreef Reunity het volgende:
en waarom probeer je ze te shockeren?
komt dat niet voort uit angst? uit haat?
Dat ze leren begrijpen dat dit in Nederland heel gewoon is. Lang haar, schaarse kleding in de zomer, frivoliteit. Moeten ze maar tegen kunnen. IK ga me in elk geval niet aanpassen aan hun geloofsvoorschriften.

Aangezien er moslima zijn die ook puur uit provocatie geen hand geven of een hoofddoek dragen, ga ik uit puur provocatie fundamentalistische moslims confronteren met lang los haar of een wat meer dan nodig open bloesje.

Als het op een terrasje is, ga ik liefst ook nog aan 't tafeltje naast hen zitten.

Altijd leuk om te zien hoe ze dan trachten niet te kijken.
pi_45605293
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 16:37 schreef Gia het volgende:

IK ga me in elk geval niet aanpassen aan hun geloofsvoorschriften.
Helemaal mee eens!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  dinsdag 23 januari 2007 @ 20:21:06 #212
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_45609041
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 15:41 schreef Reunity het volgende:
ik denk dat iedereen wel iets van angsten heeft meegekregen voor moslimfundamentalisten de laatste jaren. ik kan het mis hebben natuurlijk.
Nee, totaal niet eigenlijk. Wel van iemand die in een dikke auto aan komt zetten, zich fatsoenlijk kleedt en praktisch van de daken roept; 'ik ben eerlijk en ik scheld niet!'. Die vertrouw ik niet.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 20:39:36 #213
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_45609840
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 20:21 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Nee, totaal niet eigenlijk. Wel van iemand die in een dikke auto aan komt zetten, zich fatsoenlijk kleedt en praktisch van de daken roept; 'ik ben eerlijk en ik scheld niet!'. Die vertrouw ik niet.
muahahaha je hebt dus óók last van vooroordelen
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  dinsdag 23 januari 2007 @ 21:27:39 #214
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_45611902
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 20:39 schreef deedeetee het volgende:

[..]

muahahaha je hebt dus óók last van vooroordelen
Ik ben ook maar een mens.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_45617530
heb je schone handen? je mag dan een mens zijn.. ik ga je geen hand geven als je je handen niet geregeld wast.
pi_45617730
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 15:48 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik niet. Ik heb dan meer de neiging om mijn lange haar nog effe lekker los te gooien, of nog een knoopje meer van mijn bloesje open te zetten. Kunnen ze niet tegen, schijnt.
Je beseft natuurlijk dat als je dan verkracht wordt het geheel aan jezelf te wijten is, en eigenlijk gewoon gestenigd zou moeten worden?
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 23:59:57 #217
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_45617909
dus je mag een moskee ook gewoon met je schoenen betreden als niet-moslim?
ik ben lief :)
pi_45618031
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 23:55 schreef Seneca het volgende:

[..]

Je beseft natuurlijk dat als je dan verkracht wordt het geheel aan jezelf te wijten is, en eigenlijk gewoon gestenigd zou moeten worden?
achja als niet gelovige gaat ze ook al naar de hel, de mogelijkheid die jij schetst is niets daarbij.
  woensdag 24 januari 2007 @ 00:06:03 #219
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_45618077
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 15:48 schreef Gia het volgende:

[..]

Jij denkt echt dat je een sexbom bent met je 50 jaar en afgekloofde gezicht?

Doe normaal, zelfs een hond zou over je heen lopen.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  woensdag 24 januari 2007 @ 00:08:32 #220
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_45618154
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 00:06 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Jij denkt echt dat je een sexbom bent met je 50 jaar en afgekloofde gezicht?

Doe normaal, zelfs een hond zou over je heen lopen.
maar ze heeft iig geen snor zoals je ............
ik ben lief :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')