quote:Op zondag 21 januari 2007 11:36 schreef RealZeus het volgende:
Tuuk moet je naar de meet.Hoe meer tieten zielen,hoe meer vreugd.
En je bent heul niet de enige Drent,S-F,B-D,Guitarist en ik-zei-de-gek gaan ook.
Ik weet niet hoe het met 5 personen zit in mijn auto ,maar anders kun je evt. wel meerijden met een paar enge Fokkers.(mits zij een echte vrouw in de auto niet eng vinden)![]()
Dan moet Boem-Dikkie zijn kunstwerk nog ff aanpassen.
[afbeelding]
![]()
Ik heb het niet van Lil Kim. Zoek maar eens op waar het werkelijk voor staat. 2 dingen. En kom dan maar terugquote:Op zondag 21 januari 2007 11:24 schreef Pumatje het volgende:
gejatte nick
origineel zeg![]()
dus lil kim, ...
Ik kan het niet vinden.quote:Op zondag 21 januari 2007 11:47 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik heb het niet van Lil Kim. Zoek maar eens op waar het werkelijk voor staat. 2 dingen. En kom dan maar terug![]()
Ja ontwijk het maar weerquote:
anders durf je niet?quote:Op zondag 21 januari 2007 13:58 schreef FiXeR999 het volgende:
Als ik met iemand uit Oss mee kan reizen of iemand hier in de buurt kom ik ook..
16jarigen mogen ook in de trein hoor...quote:Op zondag 21 januari 2007 14:08 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Anders heb ik geen vervoer..Want ik ben nog maar 16 gek!
quote:Op zondag 21 januari 2007 14:08 schreef MoChe het volgende:
[..]
16jarigen mogen ook in de trein hoor...
moet je werkenquote:Op zondag 21 januari 2007 14:09 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Maar 16 jarige hebben geen geld..
![]()
werkschuw tuigquote:Op zondag 21 januari 2007 14:11 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
te lui.. tevens als jullie mijn benzine sponseren ga ik op mijn brommer!
![]()
hehequote:Op zondag 21 januari 2007 14:11 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
te lui.. tevens als jullie mijn benzine sponseren ga ik op mijn brommer!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |