Gast, lees ff verder naar boven...had ik al een antwoord geopperd voor de vrouwelijke winnaar:quote:Op zondag 21 januari 2007 15:01 schreef Steincity87 het volgende:
[..]
rustig aan he...
Cheek was inderdaad goed...nu de vrouwen nog.. jullie hebben nog 10 minuten...dan moet ik er even vandoor..
Moet ik dat ruiken ofzo?quote:Op zondag 21 januari 2007 15:07 schreef Steincity87 het volgende:
Gast..dat antwoord was niet goed..
ja omdat ze is gestopt met schaatsen en niet stil kon zittenquote:
Als het goed was had ik het er heus wel bijgezet hoor..als ik zo op elke reactie moet gaan antwoorden...quote:
quote:Op zondag 21 januari 2007 15:09 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ja omdat ze is gestopt met schaatsen en niet stil kon zitten![]()
stom van me..quote:Op zondag 21 januari 2007 15:09 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ja omdat ze is gestopt met schaatsen en niet stil kon zitten![]()
Dan kan ik toch niet opnieuw reageren als je het niet fout of goed rekentquote:Op zondag 21 januari 2007 15:10 schreef Steincity87 het volgende:
[..]
Als het goed was had ik het er heus wel bijgezet hoor..als ik zo op elke reactie moet gaan antwoorden...
ook niet goed btw..
Ja! Eigenlijk is het Parkour. Beelzebub +1quote:Op zondag 21 januari 2007 15:35 schreef Beelzebub85 het volgende:
Parcours? Begonnen in Frankrijk dacht ik.
Jawel jawel!quote:Op zondag 21 januari 2007 16:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Brittanic en de Oceanic
Keburt. Zware zaterdag gehad?quote:Op zondag 21 januari 2007 16:16 schreef Etcetera het volgende:
ik denk dat je beware_reageerd wel kunt schrappen uit het lijstjedit staat nogal apart
ik ben brak zeg
Hem! Ook te zien in die nieuwe goeie politieserie op een niet nader te noemen zender.....quote:Op zondag 21 januari 2007 17:21 schreef Nembrionic het volgende:
pa Kelder dus uit GTST?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |