Omdat een select groepje mensen nu eenmaal een baas is.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:34 schreef Robinho90 het volgende:
-Waarom hebben ze het altijd over bazen?
Huh.quote:-Wat betekent: clippen(in de club)
Zelfde als 'glashelder', maar dan anders.quote:-Wat betekent: clearcut case (DJVT - Urbanbourbon)
Zij doet. Gewoon. Als in: ze gedraagt zich geil, opvallend, hoe je het noemen wilt.quote:-Wat betekent: je doet (als in "Dus ik groet 'hoe gaat het?', 'ja goed'
Dacht alleen maar 'meisje je doet', maar goed ")
Je weet blijkbaar niet wat dit woord betekent, anders zou je deze fout niet hebben gemaakt.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:34 schreef Robinho90 het volgende:
ik irriteer me altijd mateloos aan die nederlandstalige raps waarin woorden gebruikt worden waar ik nooit van gehoord heb en waarvan ik toch wil weten wat ze betekenen.
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:48 schreef Nosh het volgende:
En dit topic bevat nog steeds niet het woord 'Urban', en dat is een goed ding.
quote:DJVT - Urbanbourbon.
Yessha.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:51 schreef Apropos het volgende:
Zou ''clippen'' iemand voor z'n flikker schieten betekenen?
Jij bent down met het syndroom idd.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:53 schreef Robinho90 het volgende:
Dus nu kan ik zeggen dat ik down ben met die straatshit?
Nog nooit van gehoord. Met deze rotzooi houd ik mij niet bezig. Er zullen wel intellectuelen zijn die het een interessant onderzoeksgebied vinden, maar het is geen onderzoeksgebied van een hoogstaande cultuur. Het is enkel platvloers.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:34 schreef Robinho90 het volgende:
ik irriteer me altijd mateloos aan die nederlandstalige raps waarin woorden gebruikt worden waar ik nooit van gehoord heb en waarvan ik toch wil weten wat ze betekenen.
Jullie intellectuele Fok(st)!ers zijn vast van waarde in dit tragische dilemma!
-Waarom hebben ze het altijd over bazen?
-Wat betekent: clippen(in de club)
-Wat betekent: clearcut case (DJVT - Urbanbourbon)
-Wat betekent: je doet (als in "Dus ik groet 'hoe gaat het?', 'ja goed'
Dacht alleen maar 'meisje je doet', maar goed ")
Een beetje meer respect is wel op z'n plaatsquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Jij bent down met het syndroom idd.
Een baas is iemand die van broodjes kaas en water rapt.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:05 schreef Robinho90 het volgende:
Maar uit het nummer Baas van The Opposites citeer ik: "Water en brood en broodjes met kaas. Ik ben werkeloos, daarom ben ik de baas"
Dus een baas is niet per definitie een heftige kill?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |