Mirage is de gangmaker hier in mijn geval
![]()
Maar Mirage is even weg van fok!
![]()
Ik voel me alweer een stuk beter nu, ik heb de simpele benadering gekozen in het leven. En dat is alles relativeren. Druk maken doe ik liever niet dus ik ga nu de betrekkelijkheid inzien en dat helpt op dit moment
![]()
De betrekklijkheid van het bestaan en dat je maar 90 jaar leefbaar bent gemiddeld in dit bestaan, dus heeft druk maken uberhaupt wel zin als je maar zulk korte tijd aanwezig bent hier? En hoe groot is het probleem, is het niet een kwestie van even orde op zaken stellen in het koppie koppie koppie
![]()
Even terug naar 1 + 1 = 2 om zo weer alles in een helder perspectief te krijgen inplaats van in chaos te staan?
Onrust is even weg nu. Ik heb dus ook te maken met onrustige gedachtes en dat is buitenspel gezet door 1+1 =2. Heel rustig alles bekijken en benaderen en vervolgens een stemming bereiken waarbij het allemaal heerlijk rustig in zijn werk gaat
![]()
Niet te snel conclusies trekken bij een bepaalde gedachte of gevoel.
Heb nu zelfs zin om naar de tandarts te gaan inplaats van 3 weken van te voren druk te maken daarover. Alles gaat voorbij dus ook een stemming van onrust en inzinkingen, en het lijkt al minder te zijn na de verkwikkende en verhelderende douche
![]()
Heel rustig benaderen van alles, heeeeel rustig
![]()
Heel kalm en bedaard in het leven staan. Niet te hard van stapel lopen anders blijf ik aankloten
![]()
En anti depressiva wuif ik dus nog steeds weg
![]()
Iedere keer probeer ik nu op slakken-tempo voort te bewegen, ook met conclusies trekken en als dan een zwaar gevoel naar voren komt dan zal ik nu proberen om afstand te nemen van dat gevoel. Afstand nemen van zodat het gevoel los doet laten. En afstand nemen van dat gaat volgens mij niet door snel te handelen en te oordelen over je gevoel, maar juist heeeel rustig zoals ik zei. Op het dooie gemak langzamer dan een schildpad of slak, en vervolgens heel rustig terug lopen van je gevoel, afstand nemen van het gevoel en denken, buiten jezelf staan
![]()
Buiten mezelf komen te staan en niet in mijn hoofd leven. Buiten het hoofd leven is misschien een vele betere aanpak in het leven. In het hoofd is het toch altijd een wervelstorm. In mijn hoofd zal het nooit helemaal in orde zijn
![]()
Dus dan kan ik misschien maar beter buiten actief zijn. Van buitenaf alles aansturen en van buitenaf denken op een andere manier.
Dan kruip ik dus uit mijn hoofd, en nestel ik me daarbuiten, en daarbuiten ga ik op een relaxte manier verder.
[ Bericht 11% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 22-01-2007 16:42:15 ]